75 Reacties

één jaar geleden

Waarom doe je de verwarming niet iets meer aan?? Brrrrr
Dit doen wij ook. Maar heel de nacht aan laten staan is niet leuk met deze prijze.. en na een uurtje of 2 is het weer afgekoeld. Ik ben nu naar een wollen slaapzak aan het kijken. Ik heb ook een wollen hoeslaken besteld. Hier is het ook echt koud boven.. nu al.. en dan moet het nog echt winter worden..

één jaar geleden

Normaal gesproken deed ik er alleen een lange mouwen romper onder aan. Over ...
Haha heb hem nu in de volledige Puckababy laten slapen dus ben benieuwd. Afgelopen nachten werd hij vaak wakker, ik linkte het vooral aan sprong 6, maar wie weet is dit het antwoord. Kamer is ongeveer 18-19 graden, maar raam staat een beetje open dus wel een koude(re) wind/lucht. Ben benieuwd de aankomende dagen, hopelijk slaapt hij wat beter nu.

één jaar geleden

Reactie op Maddie95

Haha heb hem nu in de volledige Puckababy laten slapen dus ben benieuwd. Af ...
Gister was puur toeval. Vandaag werd ze weer een uur na bedtijd wakker. Nu is ze nog steeds wakker. Ze had voor het eerst een potje met vis op. Volgens mij is het niet heel goed gevallen want ze kotste en bleef daarna maar kokhalzen. Wat een feest vandaag.

één jaar geleden

Reactie op xkikiiiii

Dit doen wij ook. Maar heel de nacht aan laten staan is niet leuk met deze ...
Hmmm ja snap ik ook wel. Wij doen de verwarming gewoon op 20 omdat het dan ook echt koud is en bang dat de kids ziek worden ofja 18 graden is wel de perfecte tempratuur voor een baby/kinder kamer, ook voor ons

één jaar geleden

Dat nunki dekentje durfde ik niet, ze ligt graag achterstevoren of dwars (met haar benen tegen de spijlers omhoog) in bed. Dus ik heb nu tóch een wollen romper en legging gekocht, en wollen sokjes. Als ze het dan nog koud heeft ga ik de pyjama ook kopen die hierboven genoemd is. Voor nu heb ik de verwarming aangezet, maar de hele nacht stoken tot 20 graden vind ik bezopen. We hebben maar 1 thermostaat dus de vloerverwarming à 60 vierkante meter doet beneden ook mee. Moet wel zeggen, elke maand denk ik zo nu is mama aan de beurt om wat leuks te kopen, het komt er alleen nooit van 🤣 ik heb altijd wel iets

één jaar geleden

Wij hebben de electrische deken op bed liggen. Werkt perfect bij ons 👌( en hij slaapt tussenin)

één jaar geleden

Gister was puur toeval. Vandaag werd ze weer een uur na bedtijd wakker. Nu ...
Pfff wat naar zeg😔. Hoe ging de rest van de dag met haar?

één jaar geleden

Reactie op Maddie95

Pfff wat naar zeg😔. Hoe ging de rest van de dag met haar?
Vandaag even rustig aan gedaan. Ook met de hapjes. Ze wilde de hele dag bij ons zijn terwijl ze normaal uren lang op haar turnmatten zelfstandig kan spelen. Ze zit niet zo lekker in haar vel. Hoe is het bij jullie? Heeft het in elkaar zetten van de Puckababy geholpen?

één jaar geleden

Je kunt slimme thermostaat knoppen kopen zodat je alleen haar kamertje verwarmt, een electrisch kacheltje, of wat wij hebben gedaan is een ventilator toren die ook warme lucht blaast. Kamertje is dan zo warm, en blijft ook redelijk warm bij ons.

één jaar geleden

Vraagje, hier is t ook 18 graden in de kamer maar echt wel koud. Pak hem wel goed in, maar joe weet je dat ze wakker worden door de kou? Hoe merk je dat?

één jaar geleden

Reactie op Amanda-G

Vraagje, hier is t ook 18 graden in de kamer maar echt wel koud. Pak hem we ...
Als het nekje koud aanvoelt hebben ze het koud. Lauwwarm is goed.

één jaar geleden

Inmiddels very desperate… Ze heeft nu een wollen romper, wollen legging, velours pyjama en slaapzak 3,5 tog aan. Oh en dikke kniekousen. Vannacht 17 graden en het was keihard brullen van de kou. Ze wilt ook echt gewoon slapen en is hartstikke chagrijnig dat ze wakker wordt. Helaas helpt de wollen onderkleding niets. We hebben toch maar een Nunki lakentje besteld en een hele dikke 3,7 tog deken van little dutch erbij. Morgen komt ie binnen. Ben zo benieuwd of dit helpt, maar vind een dekentje toch een beetje spannend.. ze is niet zo van het inbakeren eigenlijk

één jaar geleden

Inmiddels very desperate… Ze heeft nu een wollen romper, wollen legging, ve ...
Weetje zeker dat het kou is? In de zin van heb je haar opgemeten? Ik dacht dus bij mijn kleine ook dat t kou was. Ik een wollenromper en wollen broekje, velours pyjama overheen, dikke sokken, puckababy slaapzak winter en een dekentje haar ingestopt. Was ze bloed heet in de nacjt.. haar kamer is zo ongeveer 16 graden snaxhts

één jaar geleden

Inmiddels very desperate… Ze heeft nu een wollen romper, wollen legging, ve ...
Hoe oud is je kindje? Zou het geen slaapregressie kunnen zijn? Hier zitten wij denk ik ook in.. ons zoontje ligt nu op een wollen hoeslaken (hier is het wel echt 9/10 graden🙃) hij heeft een lange mauwen romper aan en een pyjama en daarover een Reiff gevoerde slaapzak. Wij hebben nu 2 dagen het nunki laken in gebruik maar voor nu helpt het snachts nog niks.. onder het nunki lakentje ligt een wollen dekentje en erover heen een gebreide. Maar ik denk dat het hier ook wat met slaapregressie is… hij blijft spoken in de nacht en heel jengelig overdag..

één jaar geleden

Reactie op xkikiiiii

Hoe oud is je kindje? Zou het geen slaapregressie kunnen zijn? Hier zitten ...
Daar heb ik ook aan gedacht, alleen voelen haar beentjes, buik en nek echt koel. Ze word wakker, huilt en dan verschonen we haar even voor de zekerheid. Ze is dan hartstikke chagrijnig en wrijft telkens in haar ogen, gaapt etc. Ik hou haar tegen mijn lijf aan en met een extra deken erbij en geef een extra warme fles melk. Als ze op de helft zit, is ze weer lekker warm en hartstikke tevreden. We leggen haar dan in een voorverwarmd bed en ze valt meteen in slaap. Zou je dan toch denken dat het een slaapregressie is? Om heel eerlijk te zijn heb ik deze niet bewust meegemaakt omdat zij deze maand (16 dec is ze 9mnd) 2x erg ziek is geweest dus de nachten waren sowieso slecht. Ik weet dus niet of we de slaapregressie al hebben ‘meegemaakt’.

één jaar geleden

Reactie op hellomommys

Weetje zeker dat het kou is? In de zin van heb je haar opgemeten? Ik dacht ...
Bedankt voor je reactie, vannacht was mijn man me voor met verschonen dus ik heb haar niet getempt. Maar als het vannacht weer gebeurd ga ik dat zeker doen, ben ook heel erg benieuwd!

één jaar geleden

Daar heb ik ook aan gedacht, alleen voelen haar beentjes, buik en nek echt ...
Hmm nee klinkt meer als koud inderdaad.. maar het kan ook nog de na sleep van het ziek zijn zijn.. rot is dat he. Je weet gewoon niet meer wat je moet doen..

één jaar geleden

Inmiddels very desperate… Ze heeft nu een wollen romper, wollen legging, ve ...
Pff pittig. Hier ook hetzelfde probleem. Ik zat serieus te hopen dat ze in ons bed in slaap valt zodat wij haar warm konden houden. Dat zal ze alleen nevernooit doen.

één jaar geleden

En, hoe gingen de afgelopen nachten?? Hier was het Nunki lakentje geen succes. Vannacht zonder geprobeerd maar veelte koud dus weer tussen ons in beland. Voor vannacht het Nunki lakentje toch weer op gedaan maar zonder hem vast te maken (door het wollen hoeslaken wat over het bedje zit is het matras dikker). Ik heb nu ook 2 kruiken in het bedje gelegd! Eerst even zijn plekje voorverwarmd en toen aan de zijkanten gelegd. Hij zelf heeft nu een wollen romper aan, een truitje, een maillot, een broekje met fleece en daarover nog wollen sokjes. Hij heeft een Reiff gevoerde slaapzak van 3,5tog en over het nunki lakentje nog een wollen dekentje een ander dekentje. Het lijkt veel maar hier is het echt 9 graden.. en niet warm te krijgen.. leuk, een oud huis..

één jaar geleden

Reactie op xkikiiiii

En, hoe gingen de afgelopen nachten?? Hier was het Nunki lakentje geen succ ...
Oh dat is wel heel koud maar lijkt me dat je er alles aan doet om hem warm te houden. Welk wollen hoeslaken heb je? Hier is het 13-14 graden in de kamer met dit weer en ik wil graag haar hoeslaken aanpassen in de hoop dat dit ook al aangenamer aanvoelt voor haar…