24 Reacties

vor einem Jahr

Top! Alleen m’n dochter wurmt zich er nu onderweg zodra ze wakker is haha. Maar ik leg haar er altijd onder en dan valt ze eronder in slaap

vor einem Jahr

Hier ook positief sinds de geboorte!

vor einem Jahr

Hoi! Hier ook lang gebruikt maar meneer is nu zo onrustig dat hij er al onderuit is voor hij in slaap valt. Maar als jouw kindje rustig ligt is het een heel fijn lakentje!

vor einem Jahr

Absoluut top!

vor einem Jahr

Top! Slaapt veel rustiger dan zonder

vor einem Jahr

Top. Heb het via marktplaats gekocht.

vor einem Jahr

Top! Enkele keer dat ie er geen zin in heeft en eronder vandaan wurmt maar 90% van de nachten ligt ie er lekker onder 😊

vor einem Jahr

Top! Dit lakentje heeft ons hele gezin gered van de ondergang, hij slaapt er zo goed onder. Ik zou niet zonder kunnen

vor einem Jahr

Zeker een aanrader!

vor einem Jahr

Super, zoon van 8,5 maand slaapt er prima onder en draait iig niet :)!

vor einem Jahr

Echt een aanrader, maandenlang gekloot en na 1 nacht, echt top! Ze slaapt er nu een maand of 3 onder

vor einem Jahr

Hier een van de weinige slechte ervaringen. Mijn dochter werd zo boos dat ze niet kon draaien en bewegen... Ze raakte helemaal in paniek.

vor einem Jahr

Hier maakte het lakentje helaas geen enkel verschil qua slapen.

vor einem Jahr

Mijn dochter slaapt er ook al heel lang onder het fijne is dat je contact kan leggen met de eigenaresse voor tips die ook goed helpen.

vor einem Jahr

Geen wondermiddel maar zoon v 8 maanden slaapt er wel goed onder! Rustiger.. Geen gedoe met lakens die los worden getrokken.

vor einem Jahr

Tunnellankentje van bol.com werkt hier top en is qua prijs een stukkie leuker !

vor einem Jahr

Zeker aan te raden!👍🏻

vor einem Jahr

Tot vorige week onder geslapen, was er heel tevreden over!

vor einem Jahr

Reactie op Denise112

Tunnellankentje van bol.com werkt hier top en is qua prijs een stukkie leuk ...
Ik wil niet belerend doen maar die tunnellakens kunnen geloof ik nog niet bij baby's omdat heupen en benen vrij moeten kunnen bewegen. Daarom is Nunki zo briljant.

vor einem Jahr

Reactie op joejoeee1993

Tot vorige week onder geslapen, was er heel tevreden over!
Fijn! Mag ik vragen waarom je er mee bent gestopt?