5 Reacties
3 maanden geleden
Herkenbaar. Mijn dochter heeft ook een vve verklaring en gaat zelfs per oktober starten op een speciale prikkelarme peuterspeelzaal. Omdat ze helemaal hysterisch wordt van drukte en de gewone psz niet kan verdragen.
Al die kut commentaar van mensen steekt gewoon heel erg.
3 maanden geleden
Ik kan me helemaal voorstellen dat dit heel naar voor je is.. iedereen wil het beste voor zijn/haar kind!
Misschien een keer laten kijken naar z'n oogjes? Dan weet je het zeker.
Onze zoon is ook afwachtend in een grote groep en komt ook eerder los wanneer het rustig is. En ik begrijp dat wel. Er gebeurt zo veel in die kleine koppies, ze leren veel, ook nieuwe mensen en nieuwe omgevingen kennen waar ze alleen zijn, (zonder mama en papa). Ik begrijp wel dat ze dan niet boven op de tafel staan te dansen, super spannend toch? Ik kan me voorstellen dat het je wat onzeker maakt, maar ieder kind is uniek! En laten we eerlijk zijn, iedereen heeft in een groep een persoon nodig als jouw zoontje toch? Stel je toch eens voor dat iedereen wel haantje de voorste was. Mooie drukke boel!
3 maanden geleden
Reactie op Happymom14
Ik kan me helemaal voorstellen dat dit heel naar voor je is.. iedereen wil ...
Wat een bemoedigende woorden, lief. Moet het proberen meer los te laten, maar is soms moeilijk want iedereen beoordeelt hem of moet er iets van vinden.. kindjes krijgen is het mooiste, maar ook het meest kwetsbaarste wat er is
3 maanden geleden
Reactie op Liesboek15
Wat een bemoedigende woorden, lief. Moet het proberen meer los te laten, ma ...
Ik kan me voorstellen dat dat moeilijk is hoor, ik zou precies het zelfde hebben denk ik. Het gaat er om hoe jouw zoontje zich voelt dat is het allerbelangrijkste. En als hij het fijn vindt om achteraan in de rij te staan is het toch helemaal goed?! Joh ik wordt ook hartstikke ongelukkig als je mij voorop in de polonaise zet. Ik vind dat echt niet iets wat niet goed zou zijn hoor!
3 maanden geleden
Ik snap dat zulke dingen niet leuk zijn om te horen.
Maar ze hebben het beste met je zoontje voor moet je maar denken.
Ik ben zelf juf en op het moment dat wij ons dingen afvragen over zicht, gehoor, gedrag en etc. hoor je dat gewoon bij ouders neer te leggen.
Hoe vaak wij mopperen omdat kinderen niet goed luisteren, we aangeven bij ouders 'hey, misschien moeten jullie de oren eens laten checken bij de dokter'. En ze gewoon een verstopt oor hebben..
Ik kan me echt voorstellen dat het niet leuk is, maar ze hebben het beste met je kleine voor.
En daarbij.. ik had graag een vve indicatie voor onze kleine gehad. Helaas kunnen wij deze niet krijgen. Het doet de kinderen vaak heel erg goed en wij zien dat kinderen met vve indicatie vaak erg sterk binnen komen in de kleutergroepen!