7 Reacties
3 maanden geleden
Wij hebben dit bed besteld, komt maandag binnen:
https://www.mamaloes.nl/kukka-70-x-140-cm-montessori-houten-activiteiten-huisbed-kmb311
Verder haal ik beddengoed bij:
- wehkamp
- h&m
- petit Amelie
Peuter dekbed en kussen hebben wij van de Hema!
3 maanden geleden
Deze hebben wij nu in dezelfde opstelling als op de foto. Grote fout. Ten eerste is het een gammele bed slechte kwaliteit. We hadden een bopita ledikant en als je daarna deze vasthoudt schrik je gewoon van hoe licht het bedje is en hoe slecht het geschuurd is. Je krijgt splinters van dit bed. Kind glijdt iedere keer met haar kont uit bed. Een tijdje heb ik haar opgevangen met een aerosleep bedbumper totdat ik het beu werd. Nu heb ik een bedhekje besteld en daarmee de opening dichtgemaakt.
Beddengoed heb ik van wehkamp. Van Nous kids. Die heeft een flapje onderaan zodat je het onder het matras kan intukken. Daar ben ik wel heel tevreden mee.
3 maanden geleden
vorige week de kura bed van ikea gekocht. en heb er, voor nu, een vloerbed van gemaakt. lang getwijfeld, maar toch voor een eenpersoonsbed gegaan. best groot voor een 2-jarige. maar er is wel alle ruimte voor alle knuffels 馃槄 en ik moet zeggen dat het heel goed gaat. hier geen spijt van de keuze.
3 maanden geleden
Reactie op Amanda-G
Bedankt voor jullie reacties! En met welk matras heb je een beetje een goed ...
Ik heb een pocketveer matras van prenatal eigen merk. Hetzelfde had ik ook in de ledikant dus deze was alleen een grotere maat.
Ze zeiden bij van asten dat pocketveer pas handig is na 10 kg. Nou dat is mijn kindje al geweest dus ik vond het prima zo
3 maanden geleden
Wij hebben van Petite amelie een peuterbedje. Phoe erg wennen en mega vroeg wakker ineens. Maar het inslapen gaat al heel erg goed. Hij slaapt nog in een slaapzakje omdat de overstap anders wel erg groot is en hij draait mega veel dus een dekbed is nog niet handig.