9 Reacties

7 maanden geleden

Jaa ons zoontje slaapt nog in een ledikant met slaapzak

7 maanden geleden

Zeker! Hij beweegt nog super veel in bed en snapt nog niet hoe hij zelf de dekens over zich heen moet trekken dus voorlopig nog een slaapzak

7 maanden geleden

Ja!

7 maanden geleden

Ja, als we het proberen met een pyjama en dekentje, vraagt ze meteen om de slaapzak. Wel lastig, want zelfs met een 0,5 tog slaapzak lijkt ze het nog wel vrij warm te hebben

7 maanden geleden

Nope, in de winter begonnen met ikea dekbed en inmiddels een zomerdekbed besteld waar ze lekker onder blijft liggen. Als ze het te warm krijgt schopt ze hem weg. Heerlijk die vrijheid. 😊

7 maanden geleden

Nee, hij wilde zelf niet meer

7 maanden geleden

Jaa, hij wil nog niets weten van z'n dekbed

7 maanden geleden

Hebben jullie dan nu de kamer, voorzover dit nog niet gebeurd was, ook helemaal veilig/ kidproof gemaakt? En de hal etc, of klink omhoog? Zodra die slaapzak de deur uit is vertrouw ik het hier iig echt niet dat hij in zn bed blijft liggen. Dan gaan er een paar spijlen uit zodat hij eruit kan stappen ipv klimmen. Maar eigenlijk zijn we er nog niet klaar voor dat ie dan ineens zelf op pad kan 😅

7 maanden geleden

Reactie op Luus1988

Hebben jullie dan nu de kamer, voorzover dit nog niet gebeurd was, ook hele ...
Hier is alles al kidsproof en ik heb een kind dat (nog) niet graag de omgeving ontdekt. Ze blijft in bed wachten tot wij haar eruit komen halen🤣🤣 ik vind het prima zo