12 Reacties

7 maanden geleden

Ja heel erg veel ervaring mee. Heeft meer dan 6 maand geduurd en toen nog niet van harte. Bij mijn zoontje was dat ook zo. Helaas moest ik gewoon werken, dus dikke knuffel en deur uit, hoe langer je blijft hoe moeilijker het word. Nu bij de nieuwe opvang was in begin ook even zo en nu zwaait hij me meestal vrolijk uit!

7 maanden geleden

Herkenbaar. Hier gaat het nog een stapje verder: ze blijft urenlang huilen totdat ik haar kom ophalen. Speelgoed en andere kinderen zorgen er niet voor dat ze afgeleid raakt ofzo. Super zielig. Bij thuiskomst heeft ze gewoon rode kringen rondom haar ogen van het huilen. Hier afgesproken dat ik haar altijd om 10:30 ophaal en als het echt niet gaat zelfs eerder. Ze huilt al op het schoolplein. Wilt haar jas niet uitdoen etc. Echt een drama hier.

7 maanden geleden

Herkenbaar. Hier gaat het nog een stapje verder: ze blijft urenlang huilen ...
Hier precies het zelfde 😔 Ik haal hem na anderhalf uur al op... wil toevallig vrijdag eens gaan overleggen of het misschien niet iets te vroeg is voor hem? Zo moelijk dit

7 maanden geleden

Reactie op Happymom14

Hier precies het zelfde 😔 Ik haal hem na anderhalf uur al op... wil toeval ...
Gaat jouw kindje snachts ook huilen op dagen dat hij naar de psz is geweest? Hier echt baggere nachten. Zij gaat hier op de maandag en woensdag. Ik ga morgen ochtend aankijken hoe ze zich voelt (ze was vandaag niet heel lekker) en als ze wel gaat ga ik ook kijken of ik kan bespreken over hoe nu verder. Ik zit ook niet met een fijn gevoel wanneer ze daar huilend de tijd uitzit.

7 maanden geleden

Gaat jouw kindje snachts ook huilen op dagen dat hij naar de psz is geweest ...
Ah jeetje zo moeilijk! Ik hoop dat ze op de psz met je mee kunnen denken. Ze zijn ook nog zo klein😔❤️ De baggere nachten herken ik ook, ik merk dat ze erg haar prikkels aan het verwerken is en neem haar dan ook gewoon soms bij ons in bed.

7 maanden geleden

Reactie op Sje83

Ja heel erg veel ervaring mee. Heeft meer dan 6 maand geduurd en toen nog n ...
Ah fijn om te horen dat het na een tijdje toch beter gaat! Ze worden ook ouder en snappen het dan ook iets beter gelukkig, ik denk dat het bij ons ook echt de angst is van stel dat mama niet terug komt. Als tante moet oppassen is er niks aan de hand🤷🏻‍♀️

7 maanden geleden

Reactie op Sunshine1212

Ah fijn om te horen dat het na een tijdje toch beter gaat! Ze worden ook ou ...
Klopt hier met oma oppassen is er ook nooit wat aan de hand, dan zwaait hij me al uit als ik hem net uit de auto til.

7 maanden geleden

Gaat jouw kindje snachts ook huilen op dagen dat hij naar de psz is geweest ...
Ach wat zielig! Ik merk snachts niet echt iets aan hem maar wanneer ik over school praat negeert hij het volledig en loopt direct weg. Hij wil er gewoon echt niets van weten lijkt het. Neee wat een rot gevoel geeft het hé 😔

7 maanden geleden

Reactie op Happymom14

Ach wat zielig! Ik merk snachts niet echt iets aan hem maar wanneer ik over ...
Ja het is zo jammer. Ik hoop gewoon dat ze er zo snel mogelijk aan went en ook plezier beleeft op de psz. Dat was de hele reden waarom ik haar heb ingeschreven. Zelf werk ik niet dus ik heb die opvanguren sowieso niet nodig. Het is echt puur voor haar ontwikkeling😅

7 maanden geleden

Ja het is zo jammer. Ik hoop gewoon dat ze er zo snel mogelijk aan went en ...
Ja dat is ook de reden dat wij hem hebben ingeschreven. We denken ook echt dat hij als hij eenmaal gewend is het helemaal geweldig vindt en dat hij er ook wel aan toe is. Echt heel lastig dit

6 maanden geleden

Heyyy, Wil toch even een positief verhaal delen. Ons zoontje doet het nu super goed op de psz en vindt het echt helemaal geweldig!! Het afscheid blijft hij een beetje lastig vinden maar is zodra ik het schoolplein verlaat stil en gaat heerlijk spelen. Eindelijk een vrolijk kereltje als ik hem ophaal en geen verdriet meer! Hij gaat nu zelfs al 3 uurtjes ipv anderhalf uur😁

6 maanden geleden

Onze kleine man ging naar de opvang op het moment dat die 1 jaar was. Alleen ging het juist de eerste maand goed en daarna begonnen die te huilen tijdens het brengen.. zodra we uit zicht waren was t vrijwel direct weer over.. alleen hij klampte zich echt aan me vast en wou niet los laten.. hij gaat maar 1 dag in de week naar de opvang en heeft byna een jaar geduurt. Hij moest gewoon een jaar lang wennen aan het feit dat we 'm af zetten en weer einde van de dag terug kwamen. Maar het is echt overgegaan en nu vind die het heel gezellig op de opvang!