Wij hebben zelf eigenlijk nooit alcohol in huis, dus voor ons zou het een beetje raar zijn..
Maar je zet me wel aan het denken om iets minder standaard te doen.
Best lekker, zo'n beschuit met muisjes op z'n tijd, maar als je dat iedere keer mee gaat eten is het ook snel klaar 😉
Ik ga 11 feb met verlof tot 1 juli. En dan werk ik de maanden juli en aug 20uur (neem 8u ouderschapsverlof op) ipv 28u. Hele maand sept pak ik vakantie (als dat mogelijk is).
Wat hebben jullie allemaal lang verlof. Hoe kan dat zo ?
Omwille van het werk dat ik doe en de risico´s die het met zich meebrengen, moest ik zoiezo op 13 weken stoppen (lang leve België 😉). En de wet is veranderd waardoor ik na de bevalling alsnog 13 weken heb (2j geleden was dat maar 9 weken). En dan nog 2 maand ouderschapsverlof eraan geplakt voor mij.
Ik heb m'n laatste dag op 28 januari, officieel zwangerschapsverlof vanaf 4 februari (6 weken van tevoren) of loopt tot 26 mei, maar wil verlofuren inzetten zodat ik eind juni pas weer goed te beginnen.
3 februari ga ik met verlof.. dat is 6 weken voor de datum. Als ik 4 weken voor de datum met verlof ga vind ik dat erg kort aangezien ik met 37 weken wordt ingeleid. Verlof is tot 25 mei. En dan vanaf 9 juli weer 6 weken vrij