16 Reacties

4 maanden geleden

Water, water met citroen of limoen.

4 maanden geleden

Water met een komkommertje erin. Geeft een hele zachte smaak en geen suikers of slecht voor de tanden. Verder geen idee, hier wordt alleen maar water, thee en melk gedronken.

4 maanden geleden

Water en melk en dan soms smoothies, chocolademelk

4 maanden geleden

Diksap Taxi Wicky Appelsap Allemaal verdund

4 maanden geleden

Hier dixxap en karnemelk (bij brood). Andere dingen worden hier ook niet echt gedronken. Onderweg krijgt ie wel eens appelsap, waar mogelijk aangelengd met water. Water met fruit erin laten staan zou best een alternatief kunnen zijn. Persoonlijk vind ik t altijd wel zonde van t fruit (niet bepaald goedkoop). Je gebruikt t op een liter water en gooit het daarna weg.

4 maanden geleden

Ze drinkt hier ook wel eens fristi of ijsthee. :)

4 maanden geleden

Water. Maar dat kun je je kindje gewoon aanleren hoor. Als je je kindje nu al laat wennen aan alleen zoete smaken, gaat ze nooit water leren drinken. Hier krijgt ze 1 x per dag diksap, voor de rest water.

4 maanden geleden

Reactie op larissalx

Water. Maar dat kun je je kindje gewoon aanleren hoor. Als je je kindje nu ...
Dit dacht ik ook altijd, maar mijn dochter drinkt gewoon max. Een halve beker op een dag als ik alleen water aanbied. 🫣

4 maanden geleden

Reactie op larissalx

Water. Maar dat kun je je kindje gewoon aanleren hoor. Als je je kindje nu ...
Ik “lustte” ook nooit water. Nu vind ik zoete drankjes niet lekker meer… komt vanzelf goed 😅

4 maanden geleden

Reactie op Heusi

Ik “lustte” ook nooit water. Nu vind ik zoete drankjes niet lekker meer… ko ...
Haha ik hoop het 🙏 ik meng wel veel met water zodat ze in ieder geval ook water binnenkrijgt

4 maanden geleden

Reactie op dromen

Dit dacht ik ook altijd, maar mijn dochter drinkt gewoon max. Een halve bek ...
Bij mij is dat echt precies hetzelfde. Ze drinkt dan gewoon bijna niets.. ga er vanuit dat het vanzelf goed komt.

4 maanden geleden

Mijn zoontje drinkt water, thee en melk en heel af en toe diksap of Wicky.

4 maanden geleden

Melk, ranja,water, ijsthee met water aangelegd of thee.

4 maanden geleden

Hier hetzelfde. Ik herken t ook wel, want heb dat zelf ook nooit lekker gevonden. Ben bij mn dochter wel begonnen met gewone melk, water, slappe thee etc. In de hoop dat zij t wel lekker zou vinden. Maar helaas. Vorig jaar met de hittegolf heb ik t opgegeven en ben ik op zoek gegaan naar wat ze dan wel voldoende wil drinken. Ze drinkt nu appelsap aangemengt met water en dat gaat super. Ik vindt trouwens ook dat ze echt niet helemaal suikerloos door t leven hoeft te gaan. Doe ik zelf immers ook niet..

3 maanden geleden

Hier wordt ook alleen maar dixxap en melk gedronken, water krijg ik er hier ook niet in. Heel af en toe krijgt hij een pakje drinken.