11 Reacties
7 maanden geleden
Ik volg! Mijn peuter is al een week daddy finger een uur lang aan het neuriën en acrobatische bewegingen te doen in bed. Middagslaapje is hier ook meestal 1,5 uur..
7 maanden geleden
Hier doet ze dat al weken..
20:30 in bed betekent pas 22:00 slapen😅
Geen tips alleen herkenning..
7 maanden geleden
Hier doet ze er ook langer over dan normaal om te gaan slapen. Minder lawaaierig dan bij jullie zo te horen, maar soms ook lekker babbelen en zingen. Misschien omdat het nu langer licht is? Wij laten haar gewoon gaan en meestal ligt ze dan na een uur vanzelf te slapen. Wij gaan er alleen heen of praten tegen haar als ze moet huilen. Anders wordt het alleen maar lastiger om haar te laten slapen.
7 maanden geleden
Hier ook sinds een paar dagen zeker een uur aan het klieren voordat hij gaat slapen. Spelen, zingen, knuffels en spenen uit bed gooien. Geen flauw idee waar het door komt maar opvallend is het wel
7 maanden geleden
Geen tips.. wel herkenning. Die van ons is een super makkelijke slaper.. nogsteeds wel we merken alleen dat die dus idd zomaar 2 uur wakker kan liggen voordat die in slaap valt. En soms is die binnen 5 minuutjes vertrokken dus t wisseld erg af.. maar de laatste tijd is het erg lang wakker en gooit idd z'n dekbed er uit z'n Kussentje en 3 knuffels. Voorheen ook z'n tut en z'n 2 hydrodoekjes.. alleen heeft die ervaren dat ik het niet meer opraap en nu gaat er alleen nog uit waar die zonder mee kan slapen. Hij heeft wel nogsteeds een slaapzak aan hoor, hij gebruikt z'n deken liever om z'n kussen te verhogen en er op te duiken😅🤭
6 maanden geleden
Hier ook sinds een week onrustiger. Knuffels uit bed gooien, roepen, staan en liggen. Ligt soms lang wakker. Gaat niet huilen dus laat hem wel want op een gegeven moment valt hij toch in slaap. Hier lijkt het een soort verwerking/sprong want hij praat ineens ook veel meer enz. Lijkt ineens weer een stukje ouder :)
6 maanden geleden
Reactie op PepeTaco
Update: hier gaat ze nu weer redelijk rap slapen nadat we haar in bed hebbe ...
Wat fijn!!
6 maanden geleden
Hier nogsteeds wat onrustig, we zijn voor het eerst naar de tandarts geweest en die gaf ook al aan dat de kiezen doorkomen achter. Misschien daardoor🤷🏻♀️