77 Reacties

één jaar geleden

?

één jaar geleden

Hier al uit de slaapregressie heeft toch een 4-tal weken geduurd. Werd ook krijsend wakker en wilde enkel terug inslaap vallen als we haar oppikte en haar gingen wiegen soms 4 a 5 keer per nacht en uiteindelijk rond 3 a 4u namen we haar terug bij ons in bed om verder te slapen. Nu slaapt ze weer veel beter word nog 1 a 2 keer wakker soms terug speentje geven of haar terug op haar plaats leggen enorm frikkelkontje en valt direct terug inslaap.

één jaar geleden

Reactie op joyce_90

Hier al uit de slaapregressie heeft toch een 4-tal weken geduurd. Werd ook ...
Bij ons heeft het ook heel lang geduurd. Alleen ik snap het krijsend wakker worden na één uur niet 🫣. Ik dacht dat we klaar waren aangezien het zo een beetje de hele maand November heeft geduurd. Midden oktober was het gestart.

één jaar geleden

Nee bij ons nog niet we zitten in de 4e week onze kleintje wordt ook na een uur wakker en is dan ook tot 22:00 wakker…

één jaar geleden

Afgelopen 3 nachten in haar eigen bed blijven liggen en maar 1 of 2 keer er uit om te troosten kort. Was vorige week wel anders 🙈 wie zal het zeggen…. We wachten af

één jaar geleden

Nee ;-) We zitten er echt al een week of 5 in. Drie nachten door kunnen slapen (lees: 1-2x wakker) en vannacht al vanaf 0100 uur bezig hem in slaap te krijgen. Ik vind hem vermoeiend deze 😴😴

één jaar geleden

Ja, slaapt bij ons door sinds deze week! Hiervoor 9 maanden lang 2 tot 3x per nacht wakker

één jaar geleden

Ja hier! Overdag ineens dutjes van 1 tot 2 uur (deed ze zelden) en s nachts 1x wakker of doorslapen 🥰

één jaar geleden

Bij ons nu week 6 😅 ik hoop zooooo hard dat dit binnenkort stopt, ik en m’n vriend zijn wandelende zombies

één jaar geleden

Wat fijn dat het voor sommigen al is verbeterd. Hopen dat wij snel mogen volgen 🥲

één jaar geleden

Hier heeft het 6 weken geduurd. 2 dagen terug sliep ze opeens weer door en vannacht ook. Dus ik denk dat wij eruit zijn ..

één jaar geleden

Wij wachten ook met smart af 😴 Afgelopen nacht was wel toppunt, hele nacht in de stoel met hem gezeten.

één jaar geleden

Hier een dikke week slaapregressie gehad met de naweeën gedurende het sprongetje wat daarna kwam. Nu alweer een dikke week relatieve rust :) Ze slaapt beter (en langer)! Wel afentoe even wakker, maar speen erin en ze slaapt weer. Uiteindelijk slaapt ze van 19.00-7.30, waarbij ze rond 22:00 vaak even wakker is en soms om 4:00/5:00.

één jaar geleden

Hier al 2 weken onderweg en nog geen zicht op verbetering 😴😓

één jaar geleden

Reactie op Maria10

Hier al 2 weken onderweg en nog geen zicht op verbetering 😴😓
Duurt ook nog wel even 🤣😬😝 De meesten zijn de volle 6 weken onderweg 😴

één jaar geleden

Reactie op LemonTree

Duurt ook nog wel even 🤣😬😝 De meesten zijn de volle 6 weken onderweg 😴
Precies! Wij zitten in de 6e of 7e week. Het is niet meer zo ellendig als tijdens het toppunt maar nog steeds is het wat lastiger.🫣

één jaar geleden

Ruim 4 weken is het echt heel pittig geweest. Nu nog wel eens wakker en valt dan lastiger in slaap als voorheen maar veder geen klagen. Kan nu ook tijgeren 👏🏼 super leuk

één jaar geleden

Nee wij zitten er sinds 3 weken in en het lijkt alleen nog maar erger te worden.. 😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op LemonTree

Wij wachten ook met smart af 😴 Afgelopen nacht was wel toppunt, hele nacht ...
Ohhh dan zit je vast op de piek.. wordt het vast snel beter 🙏 Herkenbaar namelijk 😉

één jaar geleden

Reactie op Ellen_1993

Hier een dikke week slaapregressie gehad met de naweeën gedurende het spron ...
Hoe lang duurt het “even” wakker zijn bij jullie? Deze meid wordt standaard 1 uur na bedtijd wakker en blijft dan minimaal 2 uur lang wakker. Ik word er helemaal gek van! Wij hielden het 2-3-4 ritme aan. Maar ik denk dat ik een stapje terug ga zetten naar het 2-3-3-3 ritme. Dit is zo alleen maar ellende.