77 Reacties

één jaar geleden

Hoe lang duurt het “even” wakker zijn bij jullie? Deze meid wordt standaard ...
Even is vaak hoesten, huiltje en zelf weer in slaap vallen. Of hoesten, 5 min huilen, fopspeen en dan weer slapen. En soms is dat 1x en soms een paar keer.

één jaar geleden

Reactie op Ellen_1993

Even is vaak hoesten, huiltje en zelf weer in slaap vallen. Of hoesten, 5 m ...
Pff ik zou hiervoor tekenen.. onze dochter denkt dat het tijd is om te feesten wanneer ze 1 uur na bedtijd wakker wordt. Dit gebeurd tegenwoordig elke dag.

één jaar geleden

Hoe lang duurt het “even” wakker zijn bij jullie? Deze meid wordt standaard ...
Hier houd het ook minimaal 2 uur aan.. Vannacht van kwart voor 1 tot half 4 wakker geweest. Ze heeft nu energie voor 10.. Hoe doen die kleintjes dat 🤯

één jaar geleden

Pff ik zou hiervoor tekenen.. onze dochter denkt dat het tijd is om te fees ...
Ik was te vroeg met juichen. Gisteravond weer van 22.30-1.30 bezig geweest met haar. Heel veel verdriet, al heeft ze ook ontstoken oogjes en en is flink verkouden, dus kan ook nog natuurlijk.

één jaar geleden

Hier 2 weken erin en elke ochtend wordt hij rond 5 uur wakker, klaar om de dag te beginnen🤣 hoop dat het snel over is

één jaar geleden

Hier sinds ongeveer 1 week wordt ze krijsend wakker ergens midden in de nacht. En valt dan pas in slaap als je bij haar blijft met je hand op haar rug of wanneer we ze tussen ons in leggen. Dit ken ik helemaal niet van haar omdat ze vanaf 6 weken al door sliep.. ook gaat haar ochtend slaapje niet altijd meer en is haar middag slaapje ook minder lang. Zal dit ook te maken kunnen hebben met de slaapregressie?

één jaar geleden

Hoe houden jullie het vol 😢 vannacht was ze van half 10 tot 2 wakker, en weer om half 5 en half 7. Mijn dochter slaapt slecht maar normaal slaapt ze wel 'door'.

één jaar geleden

Reactie op MamaEm

Hoe houden jullie het vol 😢 vannacht was ze van half 10 tot 2 wakker, en w ...
Dat was hier de volle 6 weken ook zo. Opeens was het over, we liepen als zombies door huis, automatische piloot. Ik legde haar tussen ons in dan sliepen we nog wat allemaal

één jaar geleden

Reactie op Zwanger1995

Hier sinds ongeveer 1 week wordt ze krijsend wakker ergens midden in de nac ...
Ja, dit heeft zeker te maken met de slaapregressie. Hier wilt ze haar ochtendslaapje ook niet meer altijd doen.

één jaar geleden

Vannacht weer helemaal kut 😵‍💫 Hier blijft ze vaak 2 a 2,5 uur wakker snachts.. Wij leggen haar dan tussen ons in en als ze bijna slaapt leggen we haar weer terug, ik ben wel een beetje bang dat dit een nieuwe gewoonte kan worden.. We zitten er bijna 4 weken in maar sinds een week en sinds ze ziek is geweest is het nog erger dan ervoor.

één jaar geleden

Ohhh dan zit je vast op de piek.. wordt het vast snel beter 🙏 Herkenbaar ...
Het was inderdaad zo!! Nu hebben we al 2 nachten tot 07.00 uur geslapen. Overdag ook geen frustratie meer en langere dag slaapjes. Halleluja!

één jaar geleden

Reactie op Fendy

Vannacht weer helemaal kut 😵‍💫 Hier blijft ze vaak 2 a 2,5 uur wakker sna ...
Hier lijkt er ook echt geen einde aan te komen🫠

één jaar geleden

Hier lijkt er ook echt geen einde aan te komen🫠
Hier ook niet. Wat een terror. Ik ben niks meer waard overdag. In de weekenden slaap ik het middagslaapje mee, voor zover dat lukt, om het vol te houden. Doordeweeks vind ik echt killing icm werk pfff...

één jaar geleden

Ik vind dit de heftigste tot nu toe.. 😵‍💫 Ik hoop dat het snel voorbij is maar ik ben er bang voor. Vannacht wel van 3 tot 7 kunnen slapen, ze is maar anderhalf uur wakker geweest.

één jaar geleden

Reactie op Fendy

Ja, dit heeft zeker te maken met de slaapregressie. Hier wilt ze haar ochte ...
Pff wat een ellende zeg… wij hebben hier nooit echt last van gehad tot nu. Dus ik word hier dan gelijk onzeker van en dan denk ik gelijk.. gaat het ooit weer naar normaal?😅 Zijn hier mensen die wel ervaring ermee hebben en of dat ze weer terug naar normaal gaan?😅

één jaar geleden

We moeten de laatste week ook wel 7 x per nacht eruit, voorheen heb ik nooit wat gemerkt bij mijn dochter aan sprongen of regressie icm slapen. Ik vind het wel pittig! Ben benieuwd hoe lang dit zal duren? Veel succes iedereen!

één jaar geleden

Nou gisteren dacht ik eindelijk klaar te zijn. Maar vandaag sliep ze om 19:30 en werd om 20:00 wakker. Nu nog steeds wakker en gewoon aan het stuiteren😩. Als ik de fles zelf niet zou maken zou ik bijna denken dat er red bull in zit in plaats van nutrilon 😂.

één jaar geleden

Nou gisteren dacht ik eindelijk klaar te zijn. Maar vandaag sliep ze om 19: ...
Hier is ze ook super actief en klaar om te spelen.. 😑 Ze accepteert het ook niet om te blijven liggen in bed dus nemen we haar bij ons in bed. Hoelang duurt het bij jou meestal?

één jaar geleden

Ik voeg weer slaaploos-lid toe aan dit topic. Mijn zoontje heeft sinds 1,5 week geleerd hoe hij zichzelf moet optrekken tot staan, super goed maar, hij wilt en doet niks anders. En sinds deze ontwikkeling zijn de nachten echt vreselijk. Hij slaapt wel goed in rond 19 uur maar vanaf 23 uur is het feest. Om het uur laat hij zich horen. Vannacht van 1:30 tot 3:45 bezig geweest. Uiteindelijk tussen ons in neergelegd (voor het eerst) en hij sliep tot 6 uur. Maar pff dan zeggen ze dat de newborn fase het zwaarst is.. hier niet hoor 😅🥹🥲

één jaar geleden

Reactie op Fendy

Hier is ze ook super actief en klaar om te spelen.. 😑 Ze accepteert het oo ...
Het was rond 22:30 toen ik dat berichtje typte. Daarna ging ze slapen. Maar werd wakker om 00:30-02:00-03:30-04:30-05:00-06:30 en daarna om 08:20. Dit was wel echt next level. De hele nacht wakker blijven is makkelijker dan ieder uur wakker worden 😵