77 Reacties

één jaar geleden

Na de laatste fles is mijn zoontje zoooo onwijs druk! Slapen? Haha wat is dat

één jaar geleden

Mijn dochtertje slaapt nu weer 3 nachten door en ook gaan haar slaapjes overdag weer goed, dus ik denk dat wij er weer uit zijn! 🙏🏽🙏🏽

één jaar geleden

Wij zijn er ook uit..

één jaar geleden

Ja, ineens! Nu 8,5 maand en is afgelopen nachten maar 1x kort wakker geweest voor speentje en vannacht zelfs helemaal doorgeslapen. Heel fijn!

één jaar geleden

Ik kan niet meer 😴😔 ben echt helemaal gesloopt.... wanneer houdt dit op?! Ik ben van mezelf al een slechte slaper dus als zij wakker is geweest (uren) heb ik minimaal een uur nodig om in slaap te vallen en daarna is ze weer wakker! Sorry even van ne afschrijven 😭

één jaar geleden

Reactie op Gwenny11

Ik kan niet meer 😴😔 ben echt helemaal gesloopt.... wanneer houdt dit op?! ...
Zwaar is het he.. 😥 Vaak duurt het maximaal 6 weken. Hoelang zijn jullie al onderweg?

één jaar geleden

Reactie op Fendy

Zwaar is het he.. 😥 Vaak duurt het maximaal 6 weken. Hoelang zijn jullie a ...
Jaaa, is echt niet meer leuk 🥲 goede vraag, ze is ook 2 weken ziek geweest dus dacht toen dat het daardoor kwam. Ik denk nu iets van 4 weken. Zaterdag gaat ze bij opa en oma logeren, hopelijk is het dan weer wat beter 😊 anders zeggen ze dadelijk doe maar niet als ze de halve nacht wakker is 🤣 lijkt ook wel alles samen, ziek, slaapregressie, verlatingsangst, tandjes, bleghhhhh

één jaar geleden

Reactie op Gwenny11

Jaaa, is echt niet meer leuk 🥲 goede vraag, ze is ook 2 weken ziek geweest ...
Haha hier precies het zelfde, nu tandjes, slaapregressie en een sprongetje.. Ze is ook 1 week ziek geweest. Daarvoor was het al alleen werd het erna erger. Wij zijn nu 5 weken onderweg.. Zaterdagnacht de hele nacht wakker geweest door tandjes. Vaak slapen ze wel beter bij anderen! Dat is althans mijn ervaring 😊

één jaar geleden

Reactie op Fendy

Haha hier precies het zelfde, nu tandjes, slaapregressie en een sprongetje. ...
Hahaha oké, gelukkig meer zombie moeders 🤣 Zaterdagnacht was ik weg voor het werk en heeft ze goed geslapen dus misschien moet ik vaker weggaan 🤪 Laten we het hopen! Ze is nu gelukkig de ochtend naar de opvang dus dan kan ik even het huis aan kant maken en een dutje doen 🤞🏻 Succes, hopelijk is deze fase snel voorbij 🌺

één jaar geleden

Hier ook dik 2 maanden van extreem slecht slapen, gelukkig sinds 3 nachtjes weer naar het oude vertrouwde, 3x per nacht wakker maar. Dus ik kom een beetje bij hahaha.. Helaas staat de volgende sprong wel alweer om de hoek, dus ik houd mn hart vast😂 houd vol mama's, we got this💪🏻♥️ (ook al I did not got this afgelopen weken 's nachts haha maar ik pep jullie en mezelf graag op💪🏻💪🏻)

één jaar geleden

Reactie op doenn

Hier ook dik 2 maanden van extreem slecht slapen, gelukkig sinds 3 nachtjes ...
Welke sprong?! 😨

één jaar geleden

Lieve mede zombies, ook hier is het helemaal bal. Al weken overdag moeite met slapen, al gaat dat nu sinds een halve week super maar dat komt omdat hij 's nachts nauwelijks slaapt 🙃 Hele nachten zijn we bezig met die gozer, en met hele nachten bedoel ik HELE nachten. Hij slaapt even van 19:00 tot 20:00 en daarna begint hier het feestje. Ontroostbaar. Op de arm, rechtop, toch weer liggen, bij ons in bed, toch weer eigen bed. Ik heb nog nooit zoveel geijsbeerd in mijn leven. Daarbij komen er twee tandjes door en heeft hij verlatingsangst. We missen alleen de koorts nog en dan is onze bingo-kaart vol, dan winnen we een rustig weekendje weg zonder kids toch?!🤪🤣 Hou vol! 💪🏻 En let me know wanneer de anti aging crème in de aanbieding is want dit is killing 😅

één jaar geleden

Ok! Ik dacht hij is door de progressie heen en door de sprong maar hij blijft vroeg wakker worden en begin van de nacht elk uur. Het lijkt nu enigzins te verbeteren, vannacht "alleen" om 3 uur en vanaf 5 uur. Maar we zijn dus niet de enige haha. Ik zie dat sprong 7 hier over 7 dagen weer begint... super!

één jaar geleden

Reactie op MarijeBarsingerhorn

Lieve mede zombies, ook hier is het helemaal bal. Al weken overdag moeite m ...
Ja tandjes, koorts, hoesten, iets wat ik niet weet en ga googlen, en weinig slaap. BINGO!

één jaar geleden

Nou, even een update! Check allemaal de kamer temperatuur. Onze babyfoon geeft 20 graden aan, maar vandaag is onze hygrometer binnen gekomen, het is dus maar 16.6 graden!! Wollen slaapzak van Reiff 3,5 tog, wollen romper en wollen pakje van Joha en hij slaapt nu al 2 uur zonder wakker te worden.

één jaar geleden

Reactie op LemonTree

Nou, even een update! Check allemaal de kamer temperatuur. Onze babyfoon ge ...
Dit hadden wij dus ook, verkeerde temperatuur aangegeven op de babyfoon. Het was maar 17 graden, ipv 22. Sinds we haar warm aankleden slaapt ze door..

één jaar geleden

Reactie op LemonTree

Nou, even een update! Check allemaal de kamer temperatuur. Onze babyfoon ge ...
De babyfoon is sowieso onbetrouwbaar als het gaat om temperatuur. De camera wordt warm en de sensor is maar 1-2 cm ervan verwijderd. Hier ging het net twee dagen goed en ik dacht eindelijk klaar te zijn. En sinds gisteren weer een drama nacht gehad. Vandaag was ze ook enorm humeurig en echt niet te genieten. Iedere keer wanneer ze poepte kreeg ze vuurrode billen. Zou dit dan betekenen dat ze eindelijk tandjes krijgt?

één jaar geleden

Reactie op Louise186

Ja, ineens! Nu 8,5 maand en is afgelopen nachten maar 1x kort wakker gewees ...
En te vroeg gejuicht. Het ging een heel weekend goed en vanaf gisteren weer huilen, huilen, huilen. Krijg ‘m dan echt niet meer in slaap in z’n eigen bedje. Gevolg, hij ligt weer naast mij in het grote bed.

één jaar geleden

Reactie op RainbowUnicorn

Ja tandjes, koorts, hoesten, iets wat ik niet weet en ga googlen, en weinig ...
Hier ook de koorts, dus ik win het weekendje weg??

één jaar geleden

Reactie op DemiZ99

Dit hadden wij dus ook, verkeerde temperatuur aangegeven op de babyfoon. He ...
Erg hè! Ik voelde wel steeds en het leek op zich ccomfortabel. Voel me er helemaal rot door 🥴