10 Reacties

6 maanden geleden

Alleen op momenten dat we erbij zijn, anders blijft ie leeg

6 maanden geleden

Reactie op Hannelore13

Alleen op momenten dat we erbij zijn, anders blijft ie leeg
Dus jullie hebben niet zo'n grote?

6 maanden geleden

Wij hebben de jacuzzi opgezet en een klein badje voor zo. De tuin staat vol met een trampoline, glijbaan, tuinset, jacuzzi etc dus er past geen groot zwembad meer bij 🤣

6 maanden geleden

Nee ik niet, hij zal er constant in willen ook bij slecht weer en ook als ik er even niet bij ben dit risico ga ik niet lopen en heb ook geen zin om constant ook daar nee om te moeten zeggen...heb nog een mini badje die zet ik op bij dagen als vandaag en later op de dag gooi ik die weer leeg

6 maanden geleden

Wij hebben zo'n hondenzwembadje aangezien die niet zo snel lek gaan. Zodra het warm weer is vullen we die met een laagje water en mogen ze lekker met water knoeien (onder toezicht). Daar doen we dan ook elke keer nieuw water in, zodat het lekker fris blijft.

6 maanden geleden

Onze grote zwembad ligt nog steeds ongeopend in verpakking op zolder. Het wordt niet warm genoeg in NL voor een zwembad van dat formaat.. Verder voor mijn dochter vul ik de watertafel van little tikes en heb ik een kleine kinderzwembad voor erbij.

6 maanden geleden

Reactie op Mx3

Wij hebben zo'n hondenzwembadje aangezien die niet zo snel lek gaan. Zodra ...
Wij hebben er ook zo een!

5 maanden geleden

Hier spelen we met water uit een emmer of zijn oude babybadje. Hij heeft geen geduld om lekker in een zwembadje te gaan zitten spelen. De tip van zo’n hondenbadje is nog wel een goeie. Daar kan een klein laagje in en kan niet zomaar kapot.

5 maanden geleden

Nee het grote zwembad niet. Wij gaan 4 weken op vakantie dus dat was hij mij niet waard. Normaal staat het vanaf begin mei op maar het weer wat een klein beetje te slecht.

5 maanden geleden

Wij hebben een kleintje waar wat speeltjes aan zitten (glijbaan, soort basket waar ze balletjes door heen kan gooien) en die is te vullen tot kuit hoogte dus dat was nog te doen voor de afgelopen dagen. Nu is hij weer opgeborgen