828 Reacties

één jaar geleden

Wow

één jaar geleden

Reactie op Linda-888

Heh wat gek! Ik zie dames al met 5/6 weken een buikje hebben! Hoe dan? Bij ...
Ik ben zwanger van mijn 2e maar heb ook nog niet het idee dat mijn buik al gegroeid is. Nu heb ik van mezelf al een aardige buik, dat zal ook meespelen 🤣

één jaar geleden

Reactie op Moono

Dat buikje heeft puur alleen met darmen en lucht te maken. Je kindje is nam ...
Dit 🫢 het is echt een buikje met darmen en lucht 😂 de baby is nog erg klein

één jaar geleden

Reactie op Kleinspruitje

Inmiddels 7+3 weken en gisteren op de echo gezien dat wij in verwachting zi ...
Ooh dat moet ook spannend geweest zijn zo ineens de melding van 2 te krijgen. Proficiat. Wij weten het volgende week.

één jaar geleden

Lang leve de vervelende darmen! 🙈😂 5 weken! Tweede kind! 😁

één jaar geleden

Reactie op Mommy'21

Ik voel me opgelucht als ik jullie foto’s zie. Ik ben nu 6 weken precies en ...
Meestal neemt dat geloof ik nog wel af en begint het pas weer echt te groeien rond de 16/20 weken bij het eerste kindje

één jaar geleden

Hier ook een opgeblazen buikje met 7+2

één jaar geleden

Vandaag 9+2 😊

één jaar geleden

6+2 vandaag☺️

één jaar geleden

Reactie op Onbekend79

Meestal neemt dat geloof ik nog wel af en begint het pas weer echt te groei ...
De opgeblazen buik is tussen de 7 en 10 weken het ergste. Daarna komt het echte zwangere buikje.

één jaar geleden

10 weken hier van 2e kindje.. Vind het vrij heftig hoe hard dit gaat eigenlijk 🙈

één jaar geleden

7 weken van nummer 2.. nu al leven in wijde shirts. verschrikkelijk die darmen!Hopelijk zien we donderdag maar 1 kindje🙈

één jaar geleden

🤰🏼

één jaar geleden

Zijn er ook mensen die geen buik hebben? Ik ben namelijk 11 weken en heb echt nog 0,0… ik zie hier de meest bizarre buiken al (bedoel dit positief hoor) bij enkele weken dat ik me gewoon zorgen begin te maken..

één jaar geleden

Zijn er ook mensen die geen buik hebben? Ik ben namelijk 11 weken en heb ec ...
Ja hoor, ik ben in verwachting van een tweeling maar zie ook nog weinig. Bij de meeste vrouwen zijn het opgezette darmen/buik

één jaar geleden

Zijn er ook mensen die geen buik hebben? Ik ben namelijk 11 weken en heb ec ...
Hier ook nog niets te zien en 10+2 weken zwanger. Soms word ik er wel een beetje onzeker van als ik al die buiken al zie (ookal zijn het de darmen).

één jaar geleden

Zijn er ook mensen die geen buik hebben? Ik ben namelijk 11 weken en heb ec ...
Is het je eerste kindje? Dan is het over het algemeen dat je buik pas later komt. Bij een 2e of meer gaat die veel sneller omdat je lichaam weet wat die moet doen. Mijn gynaecoloog zei de meeste zwangere vrouwen van de 2e of meer hebben vanaf 7 weken al een buikje over het algemeen. Ik had bij me eerste pas met 22 weken een zichtbare buik en nu van de 2e ben 9 weken en vanaf 7 weken al een zichtbaar zwangerschapsbuikje. Een buik zegt niks over je kindje zelf namelijk!

één jaar geleden

Zijn er ook mensen die geen buik hebben? Ik ben namelijk 11 weken en heb ec ...
Liefste niet doen hoor elk mens en elke buik is anders ♡

één jaar geleden

Zijn er ook mensen die geen buik hebben? Ik ben namelijk 11 weken en heb ec ...
Alles is normaal zo vroeg in de zwangerschap!😘 Mijn moeder en schoonmoeder begonnen pas na 3 maanden wat te merken en ik heb met 8 weken al een bolle buik 🤣 bij 1 van mijn vriendinnen zag ik al dat ze zwanger was voordat ze het vertelde en een ander vriendin kon het tot 6 maanden verbergen!

één jaar geleden

Vandaag 9+1 🐳. Wel in de avond gemaakt