11 Reacties

één jaar geleden

Is je vk alleen bereikbaar op openingstijden dan? Als het goed is kan je ze 24/7 bereiken dus dan zou ik zeker even een belletje doen!

één jaar geleden

Zou gewoon even de vk bellen. Als het niks is kan je met een gerust hart naar bed.. niet alleen beter voor jezelf maar ook voor de kleine, en daar zijn ze voor hè ! 😘

één jaar geleden

Ik zou idd toch eventjes bellen naar de verloskundige om het voor te leggen. Er is altijd wel iemand die dienst heeft.

één jaar geleden

Gewoon even voor de zekerheid, ben je er zelf ook wat geruster op.😘

één jaar geleden

Zit de pijn aan de onderkant van je buik en rug? Ik had dit ook en bleek een blaasontsteking te zijn wat ik niet doorhad. Zou toch je vk of de huisarts even bellen als de klachten er nogsteeds zijn.

één jaar geleden

Hoe is het nu?

één jaar geleden

Reactie op Jasmijnvds

Zit de pijn aan de onderkant van je buik en rug? Ik had dit ook en bleek ee ...
Ah. Maar heb je ook pijn met plassen enzo? Dat heb ik niet namelijk

één jaar geleden

Reactie op 228-Elise

Hoe is het nu?
Vanmorgen ietsje kramp, daarna niet meer gehad.. schoonzus die zwanger is van haar tweede zei dat het waarschijnlijk gewoon bandenpijn is

één jaar geleden

Reactie op m00nbaby

Ah. Maar heb je ook pijn met plassen enzo? Dat heb ik niet namelijk
Dat had ik dus ook niet 😅 kwam er pas achter toen ik pijn kreeg in mijn zij en rug en toen naar de dokter gegaan. Daar bleek het blaasontsteking te zijn. Dacht in eerste instantie dat ik bandenpijn had want de pijn in mijn onderbuik leek een beetje daarop. Ik lees net dat je er geen last meer van hebt dus hopelijk is het gewoon bandenpijn! Zou wel even checken als het terugkomt en je twijfelt 😊

één jaar geleden

Reactie op m00nbaby

Vanmorgen ietsje kramp, daarna niet meer gehad.. schoonzus die zwanger is v ...
Oké, als alles maar goed blijft gaan met jou en de baby😁

één jaar geleden

Reactie op Jasmijnvds

Dat had ik dus ook niet 😅 kwam er pas achter toen ik pijn kreeg in mijn zi ...
Ja zeker een goede om te onthouden!! Even nakijken kan nooit kwaad