150 Reacties

één jaar geleden

24 maart! Last van maagzuur en bekkenklachten en ook erg moe. En meer zin om thuis te zijn en te cocoonen! Elke sociale activiteit zie ik tegenop 😅

één jaar geleden

Reactie op Gryphon

Ik ben dan ook uitgerekend. Ik hoop zo op 23.3.23 als geboortedatum 😍
Ik ook 23-03-23 uitgerekend. Ik hoop ook op deze datum😍

één jaar geleden

Iedereen al begonnen aan de babykamer ?

één jaar geleden

Reactie op Laura_Isabelle

Iedereen al begonnen aan de babykamer ?
Bij ons is de kamer net klaar 😍

één jaar geleden

Reactie op Laura_Isabelle

Iedereen al begonnen aan de babykamer ?
We hergebruiken hier de meubels van de eerste, wel een nieuw matrasje maar verder hetzelfde. Alleen nog wat accessories hier en daar ophangen/aanpassen maar het grootste gedeelte is klaar. 😊

één jaar geleden

Reactie op Laura_Isabelle

Iedereen al begonnen aan de babykamer ?
Kamer is bijna klaar. Stoel komt deze week als het goed is binnen. En idd nog decoreren. De basis is er.

één jaar geleden

30 maart uitgerekend! 🤰🏼Helaas vorige week te horen gekregen dat ik zwangerschapsdiabetes heb en zometeen een echo om te kijken hoe de kleine meid het doet. Blijft dus een kans op een weekje of 2 eerder ingeleid worden.

één jaar geleden

Reactie op Sophie87

We hergebruiken hier de meubels van de eerste, wel een nieuw matrasje maar ...
Jaa dat wilde wij ook doen , alleen zit er net ff te weinig tussen die 2 om mn dochtertje al in een peuter bed te laten slapen. Dus ons kamertje is bijna af alleen nog geen ledikantje maar die schuift vanzelf door. Hij ligt in begin toch in de co sleeper 🤗

één jaar geleden

Reactie op Laura_Isabelle

Jaa dat wilde wij ook doen , alleen zit er net ff te weinig tussen die 2 om ...
Nou, onze eerste is net 2jaar en ik heb gewoon weer een ledikantje voor haar gekocht, die we tzt zodanig kunnen ombouwen dat ze er zelf in en uit kan. De geborgenheid van een ledikantje vindt ze erg fijn dus wilde ook nog geen peuterbed. Dat komt tzt wel wanneer ze daar aan toe is. Dus wellicht iets om in gedachten te houden. 😊

één jaar geleden

Reactie op Sophie87

Nou, onze eerste is net 2jaar en ik heb gewoon weer een ledikantje voor haa ...
Jaa idd , als het nog niet gaat halen we er een ledikantje bij :)

één jaar geleden

Uitgerekend 31 maart ( op de 2de verjaardag van onze dochter)ik hoop stiekem iets eerder. Vanaf 38 weken zeer welkom! (Onze dochter was rand prematuur dus hoop dat onze boy nog mooi 10 weekjes blijft zitten). Onze dochter heeft een nieuwe kamer met peuterbedje en doet ze heel goed. De commode moet nog naar onze kamer en het babybedje ook. We hebben nog een derde kamer, maar richten we pas in als hij naar zijn eigen kamer gaat. Qua klachten toch wel meer dan met de eerste. Maagzuur, moe, weinig energie, last van stressincontinentie (bij hoesten enz), last van rug/bekken, geen weg weten met mijn lijf,... . Dus ookal wil ik hem mooi laten zitten soms vind ik het zwanger zijn ook wel weer genoeg geweest.

één jaar geleden

Hey Dames, hoe is het nog met jullie? Nog een 7-8 weken te gaan voor ons!

één jaar geleden

Reactie op Riannevdw

Hey Dames, hoe is het nog met jullie? Nog een 7-8 weken te gaan voor ons!
Ik ben er helemaal klaar mee 😂 De komende weken mogen voorbij vliegen van mij! Hoe is het met jou?

één jaar geleden

Reactie op JVM8

Ik ben er helemaal klaar mee 😂 De komende weken mogen voorbij vliegen van ...
Ene dag beter dan de andere. Iedereen zegt dat een tweede zwangerschap sneller lijkt te gaan, maar merk daar toch niet veel van (nu wel meer kwaaltjes en sommige kwaaltjes die later weg gegaan zijn/eerder opgekomen zijn). Ben voor 31 maart maar van mij mag hij komen vanaf 38 weken ofzo. Hij zit al mooi op gewicht.

één jaar geleden

Reactie op Riannevdw

Ene dag beter dan de andere. Iedereen zegt dat een tweede zwangerschap snel ...
Ik heb ook totaal niet het idee dat de tweede sneller gaat. Bij de eerste nergens last van gehad, enkel vocht. Bij deze al sinds 13 weken bekkenklachten etc. Pfoe 31 maart.. ik ben 27 maart uitgerekend maar die 4 dagen klinken dan al lang haha. Bij mij hij ook vanaf 38 weken komen!

één jaar geleden

Ik ben er ook heulemaal klaar mee! Zit op 30 maart maar misschien nog eerder door mn diabetes. Ik hoop het stiekem want van mij mag ze gerustttt 2 weken eerder komen!

één jaar geleden

Hier begint mijn bloeddruk weer op te lopen 🫠 Gister een onder druk van 89 en ben nu 32+4. Vorige keer was die ook hoog en ben ik uiteindelijk met 38 weken ingeleid. Heb woensdag afspraak vk en ga vragen of dit misschien niet zoizo mag ... Iedere keer die controles en aan de ctg in het ziekenhuis om vergiftiging uit te sluiten is ook mega vermoeiend ...

één jaar geleden

Aii wat vervelend om te lezen allemaal! Ik heb gelukkig niet super veel klachten (behalve the usual rugpijn, moe, maagzuur etc. ). Probeer nog leuke dingen te plannen in mijn verlof en ben druk bezig een foto album te maken. Ik vind overigens ook niet dat het heel veel sneller gaat dan bij de eerste haha

één jaar geleden

Sinds gister acute nierbekken ontsteking ik dacht dat het helemaal mis was! Maar gelukkig doet de kleine man het goed en zou voor mij nu het antibiotica zijn werk moeten gaan doen! Verder ging het eigenlijk redelijk goed behalve de standaard klachten. Nog een weekje werken en dan lekker verlof! Ben 26-03 uitgerekend

één jaar geleden

Ik zie 27 maar vaak voorbij komen. Ik ben ook 27 maart uitgerekend, van m’n vierde kindje.