150 Reacties

één jaar geleden

Hier op 24 maart uitgerekend en voel me eigenlijk al heel de zwangerschap best wel goed! 🙏🏻. Merk nu pas dat het lichamelijk soms wat zwaarder wordt, probeer nog volop (bewust) te genieten van deze zwangerschap. Kan enerzijds niet wachten om haar in onze armen te hebben en anderzijds vind ik het zo fijn dat ze nog lekker in m’n buik zit. Zo fijn stiekem ook nog met z’n tweetjes (mamma en 👶🏻)

één jaar geleden

Duurt het wachten bij jullie ook zo lang?😝 Van mij mag ze wel komen maar op alle normale kwaaltjes na, rommelt er nog niks dus ik denk dat ze nog wel even blijft zitten!

één jaar geleden

Reactie op Babygirl03

Duurt het wachten bij jullie ook zo lang?😝 Van mij mag ze wel komen maar o ...
Hier ook zeker het wachten wel beetje beu hahaha! 23ste uitgerekend! Hier al wel wat dagen aan het rommelen en voorween gehad maar zet nog niks door!

één jaar geleden

Reactie op Babygirl03

Duurt het wachten bij jullie ook zo lang?😝 Van mij mag ze wel komen maar o ...
Ik voel me eigenlijk nog best goed (23e uitgerekend) maar zou zo graag gewoon een datum willen hebben. Als ze bijvoorbeeld zeggen de 28e ga je bevallen, prima maar dan weet ik dat tenminste. Die onzekerheid vind ik echt lastig (2e kindje).

één jaar geleden

Hier ook de 23e uitgerekend en begin ongeduldig te worden 🤣. Zie al heel veel baby's voorbij komen die zijn geboren en dan denk ik.. Ik Wil Ook!! 😍 maar goed ze zit nog lekker en we wachten maar geduldig af.

één jaar geleden

Reactie op Kay95

Ik voel me eigenlijk nog best goed (23e uitgerekend) maar zou zo graag gewo ...
Omg dit zeg ik dus iedere dag tegen mijn man, al beval ik pas bij 42 weken als ik maar een data weet dan kan ik er naar toe leven maar mannen zullen die gevoel niet begrijpen

één jaar geleden

Reactie op Anoniem1807

Omg dit zeg ik dus iedere dag tegen mijn man, al beval ik pas bij 42 weken ...
Hoezo niet? Mijn man heeft dit gevoel juist veel sterker dan ik het heb haha. Hij wil heel graag weten waar hij aan toe is. Ik vind het momenteel prima zolang het maar voor de 40 weken is, omdat anders waarschijnlijk een inleiding nodig is

één jaar geleden

Reactie op Babygirl03

Duurt het wachten bij jullie ook zo lang?😝 Van mij mag ze wel komen maar o ...
Ja, mijn doel van over 37 weken is bereikt. (Wil thuis bevallen en ons vorig kindje was te vroeg) maar hoef ook niet tot 40 weken rond te lopen. Ergens tussen nu en 1,5 week zou ik ideaal vinden, maar ja de kleine man beslist dat niet ik.

één jaar geleden

Ja hier ook graag voor de 40 weken anders toch medisch ivm diabetes dus ik hoop dat ze niet te veel op papa lijkt: deze boy is namelijk forever te laat😂 Rommelt het bij jullie al? Of nog rustig?

één jaar geleden

Ik ben ook de 23e uitgerekend. En ben er wel klaar mee haha! Heb heel veel gemankeerd in de zwangerschap. Normaal heb ik echt nooit ergens last van, maar sinds ik zwanger ben is dit het tegenovergestelde! Vorige week vrijdag heel de dag in het ziekenhuis gezeten. Had hele erge hoofdpijn en was niet goed aanspreekbaar. Ze waren bang voor zwangerschapsvergiftiging. Dat was het gelukkig niet… zaterdag terug voor normaals controles en toen was mijn bloeddruk weer beter! Hoofdpijn was ook vele malen minder. Dus we houden het maar op een slechte dag 🙈 Verder dacht ik wel dat het rommelde. En heb al die tijd last gehad van me ribben. Vorige week was dat weg, dus teken dat die weer verder ingedaald was! Afgelopen dinsdag ineens weer last van mijn ribben. Donderdag bij de verloskundige voor controle gevraagd om te kijken of die verder ingedaald was of juist niet. En mijn gevoel was waar hij zit weer hoger, vandaar weer de last van mijn ribben 😂 Ze laten mij gelukkig niet langer lopen dan 41 weken! Dus nog eventjes volhouden! Succes allemaal! 💙💖

één jaar geleden

Hey, zijn er al baby’s van onze week?? In de grote babytopic is dat niet makkelijk te volgen. Ik verlang ook echt hard naar ons kindje (en niet meer zwanger zijn 🙈).

één jaar geleden

Hier nu 38 weken en een hoop gerommel in de buik. Gisteravond en vanmorgen delen van de slijmprop verloren.... nou laat de rest dan ook maar op gang komen💪

één jaar geleden

Reactie op Riannevdw

Hey, zijn er al baby’s van onze week?? In de grote babytopic is dat niet ma ...
Hier al een kleintje! 23ste uitgerekend, maar we hadden het geluk dat hij zich 5 maart al liet zien 🥰 Succes met de laatste loodjes!

één jaar geleden

Vanmorgen vruchtwaterverlies. Net terug uit t zkh. Nu afwachten of de weeën vanzelf op gang komen, anders wordt ik morgen ingeleid... spannend🫣🤭

één jaar geleden

Reactie op Db189

Vanmorgen vruchtwaterverlies. Net terug uit t zkh. Nu afwachten of de weeë ...
Spannend! Hopelijk komt het vanzelf op gang. Ik kreeg gisteren ineens behoorlijke menstruatieachtige kramp, maar dan aanhoudend een paar uur, met name in mijn rug. Vanochtend ook weer. En nu al een paar uur elke 10/15 minuten harde buiken... dus het rommelt nu toch echt weer wat meer! Spannend hoor

één jaar geleden

Reactie op DientjeD

Spannend! Hopelijk komt het vanzelf op gang. Ik kreeg gisteren ineens beho ...
Oeeh dat klinkt ook spannend! Hopelijk zet t voor jou door! Wanneer ben jij uitgerekend? Hier nog op een paar krampen na redelijk rustig....

één jaar geleden

Reactie op Db189

Oeeh dat klinkt ook spannend! Hopelijk zet t voor jou door! Wanneer ben jij ...
Helaas, nu alweer een paar uur nauwelijks harde buiken.... om gek van te worden haha! Ik ben nu 38+4. Maar ik heb een grote baby die nu al zon 4200 gram weegt, dus als de baby er met 40 weken niet is wordt het hoogstwaarschijnlijk een inleiding. Ik duim dus dat de baby vroeger komt.

één jaar geleden

Reactie op DientjeD

Helaas, nu alweer een paar uur nauwelijks harde buiken.... om gek van te wo ...
Ohh zo spannend, wanneer t zich aandient he! Ik hoop voor je dat de baby niet te lang op zich laat wachten..👍 Hier is t ook nog redelijk rustig🫣

één jaar geleden

27 Maart een geplande keizersnede ivm stuitligging, anders was ik 31 Maart uitgerekend. Zowel mijn partner als ik zijn er van overtuigd dat hij eerder zelf komt, maar dat is een gevoel. De harde buiken nemen toe, veel opvliegers, hoofdpijn, hondsmoe en niet zo lekker sinds een paar dagen. Mag je zeggen er klaar mee te zijn?😅 Anderzijds vind ik de keizersnede ook wel heel erg spannend.. blij als het allemaal achter de rug is en ieder gezond en wel is.

één jaar geleden

Vandaag controle gehad met 38+4. Alles goed, maar helaas is hij nog niet ingedaald. Kan niet wachten, want de laatste dagen heb ik veel maagzuur