291 Reacties

één jaar geleden

Staat dit wel in de juiste groep??🙈

één jaar geleden

Vorig jaar had de TS bruin roze afscheiding en hebben een aantal van ons ongeveer tegelijk een miskraam gekregen. We vonden steun bij elkaar in het topic en bleven daar met elkaar kletsen. Inmiddels zijn 2 van de 4 al een tijd zwanger, maar hebben we het topic aangehouden om lief en en leed met elkaar te delen., omdat we ergens toch wel een soort van hecht zijn geworden. Ondanks dat ik even een time out heb genomen van deze app, het "proberen zwanger te worden na 2 miskramen" werd voor mij een te groot ding. En stress helpt al helemaal niet natuurlijk. Maar lees af en toe nog even mee en reageer soms. Zoals nu wilde ik dit even uitleggen, anders komt het idd een beetje raar over

één jaar geleden

Reactie op Chrissy1809

Vorig jaar had de TS bruin roze afscheiding en hebben een aantal van ons on ...
2 van de 5,bedoel ik 😅🙈 Vergat mezelf mee te tellen

één jaar geleden

Hoi hoi, Ik snap je vraag, Niikii. Fijn dat Chrissy het wilde uitleggen, dan begrijp je waarom deze groep nu een deel 2 heeft gekregen 🤭 Het is precies wat Chrissy zegt! We hebben afgelopen jaar heel veel aan elkaar gehad en hebben elkaar goed kunnen steunen met alles waar we doorheen zijn gegaan. En nu nog steeds. Dat was en is voor mij persoonlijk echt een lichtpuntje in moeilijke en zware tijden. En heel fijn als je mooie momenten en mijlpalen met elkaar kunt delen als je allemaal van elkaar begrijpt dat het niet vanzelfsprekend is 💕 Nu ben ik inmiddels 20+4 zwanger, ontzettend dankbaar dat dit is gelukt en goed is gegaan en dat alle goed gaat met ons kleintje in de buik. En het voelt als een lotje uit de loterij dat ons zoontje een broertje erbij gaat krijgen 💙

één jaar geleden

Bedankt Chrissy voor de uitleg. Het is inderdaad een bijzonder topic met een titel die het begin was van een reeks miskramen.. ik ben ook iemand die al voor lange tijd steun vind bij deze groep bij het verwezenlijken van mijn kinderwens. Inmiddels ben ik morgen ook 15 weken zwanger en horen we volgende week het geslacht. Een Moonlight gaat hard met 20 weken en volgens mij is TS al bijna aan de bevalling toe ;) Ik put ook nog steeds veel steun uit deze groep, het is ook allemaal nieuw en het eerste kindje in mijn geval, dus alles is nieuw💖

één jaar geleden

Hoi lieve dames, Hoe gaat het met jullie?

één jaar geleden

Reactie op Leentje94

Hoi lieve dames, Hoe gaat het met jullie?
Hee hee!! Hier wel oké. Heb medicatie gekregen omdat bloeddruk toch te hoog was. Hier werd ik dagenlang heel akelig van. Nu gaat het beter en heb donderdag controle bloeddruk. Hopelijk blijft die lekker laag en kan ons baby’tje heeeeel lang in de buik blijven.. flashbacks van de eerste zwangerschap/start van ons zoontje komen al de hele week terug maar ook blij als de controle donderdag voorbij is en oké is! Dat zal rust geven. Na twee weken vakantie weer twee dagen gewerkt en na beide dagen heb ik s avonds een flink opgezette trekkende buik.. hopelijk kan ik een balans gaan vinden En met jou Leentje?? En met de rest?? 😘

één jaar geleden

Reactie op moonlight87

Hee hee!! Hier wel oké. Heb medicatie gekregen omdat bloeddruk toch te hoog ...
Dat is niet fijn, een hoge bloeddruk. Merk je al wel iets van de medicatie? Alvast heel veel succes donderdag, ik duim dat je bloeddruk nu goed is! Met mij gaat het goed. Ik heb in het begin van de zwangerschap totaal geen last gehad van maagzuur maar kreeg het heel erg in het 3e trimester. Sinds vorige week gebruik ik omeprazol, wat een verademing! Vrijdag is mijn laatste werkdag gelukkig, het is ook bijna niet meer te doen op mijn werk. En volgende week heb ik nog een echo om te kijken of ze al is ingedaald.

één jaar geleden

Ook hier heel veel gehad aan deze groep en nog steeds. Deze groep is mijn uitlaatklep na de miskraam die ook ik vorig jaar heb gehad. Helaas nog steeds niet zwanger en de medische molen in, maar deze dames houden mij rechtop 💪🏽

één jaar geleden

@Moonlight - wat naar om te horen! Ik snap helemaal dat je flashbacks krijgt van dit. Rustig aan en denk aan jezelf en de kleine! Hopelijk doet de medicatie ook zijn werk. Ik ga voor je duimen morgen! @Leentje - voor jou gaat het nu heel snel 🥰 al denk je zelf denk ik dat het wat sneller mag gaan nu het einde nadert 😂🙈 Fijn dat de medicatie helpt tegen het maagzuur. Straks mag je lekker gaan genieten van je verlof en jullie mooie babygirl binnenkort verwelkomen 🥰 Mijn menstruatie is helaas weer begonnen op zondag dus dat betekent dat het onderzoek morgen doorgaat 😓 ben super nerveus en ik hoop dat alles gaat meevallen 🤞🏽

één jaar geleden

Reactie op Monastar

@Moonlight - wat naar om te horen! Ik snap helemaal dat je flashbacks krijg ...
Lieve monastar puh bah wat balen weer…!!! Ik ga heeel hard voor je (jullie) duimen morgen!!! Hoelaat is het onderzoek??

één jaar geleden

Hallo iedereen, Zojuist te horen gekregen dat wij een babyboy krijgen💙💙💙 Hij zal de naam Lex krijgen en hij ligt nog steeds lekker laag in een nestje, zo speciaal om te zien Leentje, ik snap dat jij het wel gehad hebt met werken met zo’n buik, pfff ik vind mijne al groot en ben nog niet eens op de helft… Moonlight, wat akelig dat je je zo naar hebt gevoeld, hopelijk slaat de medicatie goed aan en is het snel weer mooi laag… Monastar, ik ga heel hard voor je duimen dat de onderzoeken snel hun goede doel laten zien, ik denk aan je en duim voor je👍🏻🙏 Ook ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Tot zover even mijn korte update, ik stap even op mijn roze wolk. Blauwe wolk dan… Liefs💕

één jaar geleden

Wat mooi nieuws Anna-Peter? Gefeliciteerd! Wat een mooie echo ook! En nu lekker genieten op de blauwe wolk 🥰 @Moonlight - ik heb hem pas om 1530, omdat ik zonder sedatie heb gekozen. Anders had ik hem in de ochtend gehad. Vraag me of ik daar goed aan heb gedaan 🙈 we zullen zien!

één jaar geleden

Monastar hoe is het gegaan??

één jaar geleden

Reactie op APL92

Hallo iedereen, Zojuist te horen gekregen dat wij een babyboy krijgen💙💙� ...
Wauw Anna Peter!!!! 🥰🥰🥰 gefeliciteerd en mooie echo ❤️

één jaar geleden

Reactie op moonlight87

Monastar hoe is het gegaan??
Er is gelukkig niks geks gezien in de baarmoeder. Dus dat is al een geruststelling! Verklaard alsnog niet het bloedverlies helaas… Heb ook meegekeken op het scherm en het is net National Geographic wat je aan het kijken bent 😆🙈 wel heel bijzonder om het van binnen te zien. Morgen mag ik weer op de poli komen om het (eindelijk!) laatste onderzoek te bespreken en in te plannen. En daarna mag het hele circus beginnen. Zoals al in het vorige topic aangegeven zal dit iui met hormoonstimulatie worden of ivf.

één jaar geleden

Reactie op Monastar

Er is gelukkig niks geks gezien in de baarmoeder. Dus dat is al een gerusts ...
Yes! Goed nieuws🍀!! Wel stom dat er nog geen antwoord is als verklaring voor het bloedverlies … Knap en stoer en dapper dat je mee hebt gekeken op het scherm. Ik denk dat ik dat niet zou kunnen 🤭 Succes vandaag monastar! Want het is ook mentaal een flinke dag dan weer voor je: ik zal voor je duimen en kaarsjes aansteken 🍀🍀🍀❤️❤️❤️

één jaar geleden

Gisteren controle bloeddruk en dankzij de medicijnen is deze supermooi. #geruststelling😍 We kregen een bonusecho voor de leuk waarop de arts ineens een vertraagd hartje zag. Heel onverwacht.. Blijkbaar is dit normaal op dit termijn. Ben nu 21+3 en is hartje nog niet rijp genoeg maar stresste hem wel even. Ze moest overleggen met een andere arts om te bepalen of ze er iets mee zouden gaan doen. Maar gelukkig was het zo prima 💙 Ik kwam er wel echt achter hoeveel ik nu al van ons kleine mannetje hou 🤭

één jaar geleden

Hoe is ie dames??

één jaar geleden

Hi meiden! Ik heb even niet meer in de app gekeken, maar heb wel aan jullie gedacht! Heel druk op werk en de wedding planning van mijn nichtje, dus genoeg om me mee bezig te houden 😆 Hoe is het met jullie? Fijn om te horen dat alles goed gaat Moonlight. Ik snap dat dat vertraagd hartje genoeg stress heeft gegeven 😅 maar mooi dat alles goed is. Leentje, bij jou nadert het einde! 🥳 houd je het nog een beetje vol? Voor je het weet heb je die wolk van een baby in je armen 🥰 Hoe is het met de rest? Hier gaat alles ok. Ik heb mn momenten, dat ik soms in tranen kan uitbarsten omdat het soms even teveel is. Ziekenhuis in en uit en dan is dat hele traject nog niet eens begonnen 🙈. De vrijdag na het onderzoek weer langs geweest op de poli. Het laatste onderzoek wilde ze in de zomer inplannen, omdat er toch een zwangerschap is geweest. Niet om me af te straffen (zo voelde het wel), maar omdat ze bijna wel zeker weet dat de eileiders open zijn. Heb toen aangegeven dat ik dat niet wilde omdat dat het hele traject stop zet. Dus aankomende maand mag ik weer aan de bak, mits zich er een wonder voordoet. Wie weet! Ik zit nu op het wachtbankje en verwacht 5 juni de menstruatie. Dan meteen bellen voor het onderzoek. Het rotte is, dit kan zomaar in de week van de bruiloft van mijn nichtje vallen 🙈, maar denk haast dat het de week erop is (mits er plaats is aangezien ze achterlopen 😑) aangezien het tussen dag 5-12 van de cyclus moet plaats vinden. We blijven hopen!