73 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Annabellevk

Jaaa daar heb ik ook last van inderdaad, de hele dag is mijn neus open maar ...
Ik word ook elke ochtend wakker met een dichte neus en met klachten van mijn partner over mijn gesnurk. Echt heel vervelend. We slapen allebei nu slecht

één jaar geleden

Reactie op Annabellevk

Ja dat bekkenpijn herken ik heel erg, mijn heupen doen heel veel zeer als i ...
Heb precies hetzelfde, je kan geen houding vonden. Zelf op rug doet op den duur pijn en buik wil al niet meer😅 vandaag even naar de fysio geweest hoop dat de oefeningen goed helpen.

één jaar geleden

Reactie op Annabellevk

Aaah Dankjewel 🥰 hoort het voorbereiden ook dat je de hele nacht amper sla ...
Dat schijnt zo geregeld te zijn.. zodat wij als mama's eigenlijk al meer alert worden omdat we dit een beetje gewend zijn van de zwangerschap als straks ons wondertje daar is. Je zou denken, laat mij slapen nu het nog kan. Maar schijnt echt natuurlijk zo in elkaar te steken. Daarom zijn mama's sneller wakker na de geboorte. Omdat wij het al een beetje gewend zijn😉 en ik merkte het idd bij de eerste, partner sliep door. En ik was heel snel wakker, ook al was de kleine slapen. Dezelfde tijden werd ik wakker als in de zwangerschap 🤣 Wat wel echt zo is, en dat lijkt gek. Wij kijken straks ons kindje aan, En weten wat hij of zij wil. Echt je oerinstinct. En onze partners hebben dit niet. 😁

één jaar geleden

Reactie op lisanneSN

Heb precies hetzelfde, je kan geen houding vonden. Zelf op rug doet op den ...
Jaaa irritant. En dan lig je eindelijk fijn. Moet je wel zonodig plassen dat je voor je gevoel moer rennen😑 ik ga ook fysio vragen want zelfs overdag kan ik moeilijker vooruitkomen omdat je in de nacht niet kan herstellen.😉sterkte

één jaar geleden

Reactie op lisanneSN

Heb precies hetzelfde, je kan geen houding vonden. Zelf op rug doet op den ...
Ja hoop ik ook voor je! ☺️ Bekkenpijn is erg naar

één jaar geleden

Reactie op Boebeltje

Dat schijnt zo geregeld te zijn.. zodat wij als mama's eigenlijk al meer al ...
Ja dat is wel heel bijzonder ja 🥰 kan niet wachten tot hij er is!

één jaar geleden

Yep hier ook super slechte nachten. Ik heb nachten dat ik helemaal niet in slaap kom, maar alleen een beetje weg ‘Dommel’. Ik herken dit ook van mijn eerste zwangerschap en denk dat dit echt de natuur is die mij wil voorbereiden op de gebroken nachten.

één jaar geleden

Reactie op Adriana1987

Yep hier ook super slechte nachten. Ik heb nachten dat ik helemaal niet in ...
Aah super vervelend is dat, hopelijk gaat het snel over, maar aan de andere kant is het ook wel goed dat je lichaam je wil voorbereiden op wat komen gaat ☺️

één jaar geleden

Hier standaard tussen 03:00 en 05:00 wakker dan slaap ik weer en om 07:00/08:00 word ik weer wakker dan probeer ik mezelf echt te forceren om nog te slapen maar het beste slaap ik van 11:00-15:00 😅voelt alleen zo rot om z’n ritme te hebben.

één jaar geleden

Reactie op cyanidepeach

Hier standaard tussen 03:00 en 05:00 wakker dan slaap ik weer en om 07:00/0 ...
Ja snap ik wel maar aan de andere kant, als het je dan wel lukt om te slapen, lekker doen toch ☺️ ik denk dat onze lichamen alle rust kunnen gebruiken die ze kunnen krijgen op t moment

één jaar geleden

Hier ook! Nu ook alweer 2 uur wakker. Ben maar weer de lijstjes met namen en de verfideeen voor babykamer aan het doornemen 🫠

één jaar geleden

Heb dit al sinds week 14 volgens mij… echt verschrikkelijk balen. Bekaf zijn, maar niet kunnen slapen.

één jaar geleden

Herkenbaar! Sinds een paar nachten kom ik moeilijker in slaap, terwijl ik hiervoor een slaap hypnose meditatie gebruik sinds ik zwanger ben en normaal val ik dan voor het einde in slaap. Nu ineens niet meer en word ik vaak wakker s'nachts. Ik hoef niet te plassen maar ga soms wel in de hoop dat ik daarna weer in slaap val maar zonder succes. 😅 lig soms echt een paar uur wakker en rond 6u gaat de wekken van mijn man en is onze kleine meid ook wakker en kan ik door haar harde trappen niet meer slaap komen. Ik blijf dan tot 7-7.30u liggen tot ik eruit ga. In de middag of na het avondeten doe ik nu wel vaak een dutje omdat mijn lichaam dan op is. Voorheen kon ik echt niet slapen overdag. Het zal allemaal wel vanuit de natuur zo geregeld zijn denk ik dan 😄 "gelukkig" zit ik thuis vanwege bekkenklachten en hoef ik me niet door een werkdag heen te worstelen.

één jaar geleden

Reactie op jjv131220

Heb dit al sinds week 14 volgens mij… echt verschrikkelijk balen. Bekaf zij ...
Pff dat lijkt mij zo naar :(

één jaar geleden

Reactie op Manonvk

Herkenbaar! Sinds een paar nachten kom ik moeilijker in slaap, terwijl ik h ...
Ja dat scheelt wel een hoop ja, ik ben voor 50% in de ziektewet gezet vanwege bekkenklachten, ik werk in de thuiszorg en het werd me echt te zwaar allemaal, dat scheelt echt dat je dan overdag wat minder hoeft te doen ☺️

één jaar geleden

Reactie op Annabellevk

Ja dat bekkenpijn herken ik heel erg, mijn heupen doen heel veel zeer als i ...
Heb jij over de dag er ook last van? Ik kan ook niet lang liggen op een plek. Ik slaap met een kussen in de nacht en halve wegen de nacht heb ik dat ding alweer op de grond liggen. Overdag bij het opstaan en dan weer gaan lopen pfoe. Echt steken en het trekt daar van onder. Ik werk nog volledig in de thuiszorg maar in deze dagen ga ik de planning op bellen.

één jaar geleden

Reactie op robin199667

Heb jij over de dag er ook last van? Ik kan ook niet lang liggen op een ple ...
Zoek ajb een professionele bekken fysio. Ik ga deze week ook bellen. Klachten kunnen nl niet veel weggenomen worden... alleen erger voorkomen. Maar als je niets doet dan word het erger. 1e zwangerschap zat ik veel in rolstoel. Mocht ik ook niet meer traplopen. Ik heb nu ook al tijdje klachten en neemt ontzettend toe. Neem meer rust en wissel van houding. Ik ga ook bellen. Door sterfgeval stond alles even stil.

één jaar geleden

Reactie op Boebeltje

Zoek ajb een professionele bekken fysio. Ik ga deze week ook bellen. Klacht ...
En moet ik dat via de verloskundige doen🫢 of via de huisarts? Of kan ik zelf opzoek gaan? Ik heb het wisselend ben ik een aantal dagen thuis is het wat minder. Ben ik veel in de weer en aan het werk dan is het in de avond drama. Elke keer denk ik kom op doorzetten nog even je kan het! Ben altijd en doorzetter geweest en ken daarin geen rem🫢 heb dan een gevoel of ik dan wel de juiste keuze maak. Weet niet of iemand dit herkent. Oohh jeetje! Gecondoleerd!

één jaar geleden

Reactie op robin199667

En moet ik dat via de verloskundige doen🫢 of via de huisarts? Of kan ik ze ...
Dankjewel. Herkenbaar ik ben ook degene die ertegen vecht en doorga maar dat werkt juist averechts. Dit kan volgens mij via huisarts of verloskundige inderdaad. Ik heb het zelf via de huisarts gedaan omdat het ook op papier moest😉 Meestal weet je verloskundige of huisarts ook wel de goede adressen voor bekkenfysio. Veel succes.

één jaar geleden

Ik sliep echt heerlijk tot en met week 25…. En sinds kort lig ik soms gewoon echt wakker . Vaak rond 02;00 of rond 04:00. Geen idee waarom 🤔