383 Reacties

één jaar geleden

Bij mij was 3x geen scheepsrecht, maar 4x (voorlopig) wel. Ik heb gisteren op de vroege echo een kloppend hartje mogen zien, zo ver is het bij mij miskramen nooit gekomen. Niet dat ik echt kan juichen, maar het neemt toch veel zorgen weg nu. Over een paar weken weer een kijkje nemen 🤞

één jaar geleden

Reactie op Miss Pluis

Bij mij was 3x geen scheepsrecht, maar 4x (voorlopig) wel. Ik heb gisteren ...
Oh wat goed! Gefeliciteerd! Ook voor AM1988E! Positieve verhalen lezen vind ik ook heel fijn. Hier een spannende dag; nu na drie miskramen zwanger maar twee dagen geleden bleek wel een laag hcg. Vandaag weer prikken om te zien of het wel of niet goed ontwikkeld 🤞 Ik vind het super spannend en zie erg op tegen het ontvangen van de resultaten omdat de kans groter is dat het slecht dan goed is

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Het heeft bij mij ook echt even geduurd voordat ik het überhaupt weer aandurfde om zwanger te worden. Ik heb eerst een MA gehad met 7 weken, toen een gezonde zoon geboren met spoedkeizersnee, daarna een niche zwangerschap (vruchtje in litteken) die we met 10 weken moesten afbreken en een resectie van de baarmoeder, daarna een MA met 10 weken en toen een biochemische zwangerschap. En nu ben ik weer zwanger, precies een jaar nadat we een missed abortion hadden met 10 weken. Dit is al mijn zesde zwangerschap. Het is een enorme mindf*ck, je bent ergens blij, maar ontzettend op je hoede. Eerst zien, dan geloven. Niks kan ook zeggen of het goed zit totdat je die echo krijgt. We gaan bijna op vakantie en daarna krijg ik de eerste echo. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn en rustig te blijven, maar wil me ook niet niet hechten aan het kind. Dat heb ik al eens eerder gedaan uit zelfbescherming, en dat is vreselijk. In overlevings stand staan. Na de laatste MA heb ik ptss opgelopen en heb toen veel moeten verwerken. Ik weet niet wat er gebeurt als ik een nieuwe miskraam zou krijgen....of ik dat wel zou trekken. Maar mijn kinderwens is groter dan mijn angst. Dus ik ben er een soort van ingedoken, want je moet er toch doorheen, dat is de enige manier. Het is hartverscheurend en onmenselijk om zoveel leed te moeten meemaken. Ik hoop dat het iedereen snel gegund is en dat het allemaal goed mag verlopen ♥️🥹🍀 fijn om met lotgenoten te kunnen delen

één jaar geleden

Hier vorige maand een vroege miskraam gehad bij 5,5. En nu gelijk erna weer raak, ik durf nog niet te juichen, morgen weer een cb test doen en hopen dat er 2-3 weken komt te staan. Vind t wel heel spannend

één jaar geleden

Hier net positief getest. Na 2 jaar en 2 miskramen nu weer een positieve test. Zo blij :) Bij de 2de miskraam ook heel onzeker en bang dat het fout zou gaan,wat uiteindelijk dus ook gebeurde. Nu net getest omdat ik vanavond een feestje heb, eigenlijk pas over 2 dagen nod. Ik had dit zelf niet verwacht omdat ik altijd laat positief test en nu dus 2 dagen voor nod positief. Dat geeft mij nu dus wel een goed gevoel :)

één jaar geleden

Oh wat goed! Gefeliciteerd! Ook voor AM1988E! Positieve verhalen lezen vind ...
Heb je de uitslag al? 🍀

één jaar geleden

Ik heb hiervoor 3 miskramen gehad waarvan de eerste een MA met amper 6 weken. Ik voel me nu wel wat zekerder omdat mijn 1e test eergisteren al positief was en toen was ik 3+5 ongeveer en vandaag een oplopende test!! Dit had ik toen met de ma niet zo duidelijk en de keren daarna teste ik sws pas laat positief (wat voor mij dus al teken is dat het mis is) Eindelijk krijgt mijn kindje een goede kans❤️ en hopelijk kan ik dit positieve gevoel vasthouden!! Ik ga wel om de dag testen om maar die oplopende lijn te blijven zien:)

één jaar geleden

Reactie op Sorbygirl87

Hier vorige maand een vroege miskraam gehad bij 5,5. En nu gelijk erna weer ...
Ik hoop het voor je het is je zo gegund!!! Ben je al wakker?? 🤭😘🍀🤞🏼

één jaar geleden

Hier sinds vorig jaar in totaal 5 miskramen gehad waarvan eentje in mei een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was (1 eileider verwijderd). Nu opnieuw zwanger en 5+3 weken, maar vannacht al hevige bloedingen met krampen er bij gehad 😔 ben bang dat dit weer een miskraam is maar toch hoop ik stiekem op iets positiefs. Aanstaande donderdag een echo en dan weten we meer

één jaar geleden

Reactie op Miss Pluis

Heb je de uitslag al? 🍀
Wat lief dat je het vraagt. Gisteren was hcg we verdubbeld ten opzichte van woensdag dus dat was positief. Maandag nu weer bloedprikken of het goed blijft stijgen. Gyn was nog niet mega positief maar was wel tevreden met de stijging dus het blijft nog even spannend 🤞

één jaar geleden

Vorig jaar vlak voor onze bruiloft een miskraam gehad met 7 a 8 weken ondekt. Daarna operatie gehad aan mijn eierstok omdat ik vreselijke pijn bleef houden. Na de operatie hoopte we dat de ellende over zou zijn maar toen had ik nog veel krampen bleek toch spiraal niet goed te zitten die laten verwijderen dit jaar. Wilde eigenlijk wel rustig aan doen en aan het idee wennen, maar heel kort daarna zwanger nu 5 weken 6+. Blij durf ik niet echt te zijn 😬 ben zo ontzettend bang sta strak van de stress, maar ik moet zeggen dat ik veel meer last het van kwaaltjes vermoeid, pijnlijke borsten, misselijk met vlagen of bij bepaalde geuren en flink opgezette buik. Ik heb pas 22 juli de eerste echo en hoop dat die iets meer rust kan bieden. Als ik dan verhalen hierboven lees denk ik ik moet niet zeuren 😬.

één jaar geleden

Reactie op moonlight87

Ik hoop het voor je het is je zo gegund!!! Ben je al wakker?? 🤭😘🍀🤞🏼
Wat heb je goed geduimd voor me 😁 Maandag bel ik de vk 😍

één jaar geleden

Reactie op Sorbygirl87

Wat heb je goed geduimd voor me 😁 Maandag bel ik de vk 😍
Waaaaaa super super suuuuuper!!!!!! Helemaal kippenvel!!! Zoooo fijn! Oh men!! 😍😍😌🥰

één jaar geleden

Reactie op moonlight87

Waaaaaa super super suuuuuper!!!!!! Helemaal kippenvel!!! Zoooo fijn! Oh me ...
Ja echt heel fijn! Hoe ver ben jij nu?

één jaar geleden

Reactie op Sorbygirl87

Ja echt heel fijn! Hoe ver ben jij nu?
Ik denk iets van 4,5 of 5 weken ik weet het eigenlijk nog niet precies.. hopelijk 20 juli dat het al te zien is hoever het al is 🥰 En hoe voel jij je??

één jaar geleden

Wat lief dat je het vraagt. Gisteren was hcg we verdubbeld ten opzichte van ...
He vervelend die spanning! Ik denk dat de professionals altijd een slag om de arm houden, zolang ze het niet 100% zeker weten. Duimen maar weer!

één jaar geleden

Reactie op moonlight87

Ik denk iets van 4,5 of 5 weken ik weet het eigenlijk nog niet precies.. ho ...
Oh 20 juli is al snel, hopelijk weet je dan meer! Ik voel me nu wel hoopvol dat het goed zit. Ben heel benieuwd wat ze maandag zeggen qua 1e echo. Ben nog een beetje in ongeloof dat het weer zo snel is 😅 Ik heb wel een goede afleiding van 16 maanden rondlopen en veel drukte op t werk. Dus de weken zullen sneller voelen gaan

één jaar geleden

Reactie op Sorbygirl87

Hier vorige maand een vroege miskraam gehad bij 5,5. En nu gelijk erna weer ...
Hier ook vorige maand miskraam en u direct weer zwanger. Spannend hè? Ik mag woensdag voor een vroege echo

één jaar geleden

Reactie op Boompje123

Hier ook vorige maand miskraam en u direct weer zwanger. Spannend hè? Ik ma ...
Hier ook vorige maand miskraam gehad. En nu al weer 6 weken zwanger 🤰❤️ 21 juli eerste echo 🙌🏻

één jaar geleden

Reactie op Boompje123

Hier ook vorige maand miskraam en u direct weer zwanger. Spannend hè? Ik ma ...
Ohh laat t maar snel woensdag zijn dan! En dat alles goed verloopt 😘