343 Reacties

één maand geleden

Hebben wij ook last van gehad met ons zoontje. Zijn naar de osteopaat geweest en die heeft heel erg geholpen! Hadden er daarna bijna helemaal geen last meer van!

één maand geleden

Zo herkenbaar. Zit net al 2 uur met kleintje te wiegen, buikje wrijven, speen en huid op huid. Ik vond begin boos huilen erg maar dit hoor je echt als pijn huilen zo sney sneu en ik maar naif denken dat bij bv minder erg was. Zet hem op allemaal! Fijne tips. Ik gebruik.idd infacol, pittenzak, mezelf zingend wiegend en soms gek doen om te zien of ik haar af kan leiden.

één maand geleden

Hebben wij ook last van gehad met ons zoontje. Zijn naar de osteopaat gewee ...
Wat super fijn! Hoeveel behandelingen hebben jullie nodig gehad? Je komt toevallig niet uit Eindhoven zeker

één maand geleden

Reactie op leentjepeentje

Zo herkenbaar. Zit net al 2 uur met kleintje te wiegen, buikje wrijven, spe ...
Nu iets rustiger ben huiverig voor de nacht..

één maand geleden

Hoe vaak hebben jullie kleintjes last van krampjes? Ons zoontje toch zeker wel 4 a 5x per dag vaak half uur lang last. Is dit veel of gewoon gemiddeld? We geven al nutrilon omneo

één maand geleden

Reactie op Ellen1994-

Hoe vaak hebben jullie kleintjes last van krampjes? Ons zoontje toch zeker ...
Wij hebben standaard na 21:00 een huil uurtje van krampjes en soms ook half uurtje na de voeding..🥺

één maand geleden

Reactie op Ellen1994-

Hoe vaak hebben jullie kleintjes last van krampjes? Ons zoontje toch zeker ...
Wij ook zoiets. Dochter is nu 14 dagen oud en krijgt nu de ‘gewone’ Nutrilon. Overstappen naar Omneo werd door consultatiebureau afgeraden in de eerste maand. Ben jij ook overgestapt? Zo ja, hoe was die overgang voor jullie kleine?

één maand geleden

Reactie op Ellen1994-

Hoe vaak hebben jullie kleintjes last van krampjes? Ons zoontje toch zeker ...
Hier ook gedurende de hele dag. Na een voeding eigenlijk vooral en na een tijdje zakt het wel weg, maar daarna komt de volgende voeding ook weer 😋

één maand geleden

Reactie op SPMx

Hier ook gedurende de hele dag. Na een voeding eigenlijk vooral en na een t ...
Hier ook steeds meer, is morgen 4 weken. Gebruiken ook sab simplex. Is vaak na de voeding en na 9 uur soms wel 2 tot 3 uur krijsen huilen aan een stuk. De avonden zijn dus het ergste bij mijn zoontje. Overdag kan ik hem wat makkelijker troosten

één maand geleden

Hier helaas ook 😢😢😢 tot echt hard krijsen aan toe. Radeloos ben ik. Heb alles al geprobeerd maar niks lijkt te helpen. Eerst was t alleen ‘s nachts maar nu begint t overdag ook en is hij helemaal vermoeid van al t gehuil omdat hij er niet van kan slapen. Hij is pas 2 weken dus we moeten nog een tijd 😭 Zo sneu !!

één maand geleden

Wij hebben ook een dame met krampjes. Haar op de rug leggen en haar benen bewegen zoals fietsen, speen, op der buik houden met je onderarm, met de klok mee rondjes maken op haar buikje. Dit zijn dingen die ons wel veel Helpen. En na het eten wel 20 minuten tot een half uur op de schouder laten ( boeren).

één maand geleden

Reactie op Brenjole1985

Hier ook steeds meer, is morgen 4 weken. Gebruiken ook sab simplex. Is vaa ...
Ah wat balen.. bij ons is het (nog) niet zo erg. Gebruik wel orthiflor start 1 schepje per dag. Misschien is dat een optie? Weet niet of dat werkt hoor, maar heb er wel veel goede dingen over gelezen.

één maand geleden

Reactie op sils

Hier helaas ook 😢😢😢 tot echt hard krijsen aan toe. Radeloos ben ik. Heb ...
Awww :(

één maand geleden

Reactie op sils

Hier helaas ook 😢😢😢 tot echt hard krijsen aan toe. Radeloos ben ik. Heb ...
Had mijn zoontje ook last van met twee weken. (nu 5 weken) Bij hem heeft infacol goed geholpen. Hij boert hierdoor heel goed en hard na zijn flesje waardoor alle lucht uit zijn darmen is. Hij is nog steeds niet helemaal kramp vrij maar het is echt al zoooo veel netr

één maand geleden

Reactie op Eveline1986

Wij ook zoiets. Dochter is nu 14 dagen oud en krijgt nu de ‘gewone’ Nutrilo ...
Wij hebben in de eerste week Kruidvat voeding gehad maar vrij veel krampjes al meteen. Bij ons dochtertje is het maanden lang drama geweest en toen ook Kruidvat voeding dus nu dachten we we gaan toch maar snel over naar nutrilon, consultatiebureau zei toen dat we dan best meteen naar de omneo variant konden gaan. Hoezo werd het bij jullie afgeraden?

één maand geleden

Orthiflor helpt hier echt goed. Hij huilt nog wel 5 minuutjes na een voeding maar eerst was dat een uur en ‘s avonds rond 19.00 heeft hij een huiluurtje. Consultatie bureau en arts in het ziekenhuis heeft mij afgeraden om over te stappen op voeding voor darmkrampjes omdat ik dan voor de derde keer verander van voeding in een best wel korte tijd en dat kan de krampjes vererven.

één maand geleden

Reactie op Brifaye

Orthiflor helpt hier echt goed. Hij huilt nog wel 5 minuutjes na een voedin ...
*verergeren

één maand geleden

Reactie op xlizs92

Hier ook een meisje van 4 weken oud met elke dag krampjes! Vooral na de voe ...
En als je al deze dingen doet helpt het nog niet?? Hier ook een ontroostbaar meisje 😢😢😭

één maand geleden

Reactie op Brifaye

Orthiflor helpt hier echt goed. Hij huilt nog wel 5 minuutjes na een voedin ...
Had jij in het begin ook borstvoeding gegeven, wij zijn nu ook in de overgang van bv naar hero nutrasense ben iets sneller aan het afbouwen dan gebruikelijk hoop dat de krampjes zullen meevallen..

één maand geleden

Reactie op babyblue-24

Had jij in het begin ook borstvoeding gegeven, wij zijn nu ook in de overga ...
Ja eerst borstvoeding toen afgebouwd toen kunstvoeding Kruidvat en nu Hero.