899 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Mellys1991

Pff ik zit zo in dubio. Onze dochter doet zo lang over de fles met speen S ...
Mijn ervaring is dat de Dr Brown speentjes net iets minder hard doorlopen dan Difrax spenen, en die passen ook op Difrax fles. Wellicht kun je daar nog iets mee als 1 2 3 speen niet bevalt!

8 maanden geleden

Reactie op DeniceP

Mijn zoontje is vandaag 2 weken en 2 dagen en ik zit op 7x 135! Van het CB ...
Hoe zwaar is die?

8 maanden geleden

Reactie op babywisj2

Hoe zwaar is die?
Afgelopen maandag was die gewogen op 4250 gram, eerst gaf ik 7x 110 maar hij leek niet verzadigd en nu is het al stukken beter

8 maanden geleden

Reactie op Eveline1986

Mijn ervaring is dat de Dr Brown speentjes net iets minder hard doorlopen d ...
En bedoel je dan speen 2 van dr. Browns? Want speen 1 is kleiner dan de S speen van Difrax heb ik gelezen.

8 maanden geleden

Reactie op Mellys1991

En bedoel je dan speen 2 van dr. Browns? Want speen 1 is kleiner dan de S s ...
Ja klopt, mocht je speen 2 van Difrax toch te groot vinden, dan is speen 2 van Dr Browns misschien wat? Wij hebben hier ook lang gegoocheld met de speentjes 馃檲

8 maanden geleden

Reactie op Eveline1986

Ja klopt, mocht je speen 2 van Difrax toch te groot vinden, dan is speen 2 ...
Bedankt voor de tip! Net de 1 2 3 speen gekocht dus die gaan we straks eens proberen

8 maanden geleden

Reactie op Mellys1991

Bedankt voor de tip! Net de 1 2 3 speen gekocht dus die gaan we straks eens ...
Succes!

8 maanden geleden

Reactie op Olijfje_31

H茅 meiden, Mijn dochter is 6 weken en weegt ongeveer 5 kilo. Wij geven nu ...
Toen het CB op huisbezoek was vroeg ik de verpleegkundige hoe verder op te bouwen gezien je natuurlijk niet net als in de kraamweek telkens met 10cc per dag kan ophogen. Ze gaf toen aan dat zodra je kindje op 110cc zit en deze meer nodig lijkt te hebben, je met 10cc per week ophoogt.

8 maanden geleden

Reactie op estelerr_

Toen het CB op huisbezoek was vroeg ik de verpleegkundige hoe verder op te ...
Nuttige tip! Dankjewel!! Voor nu spuugt ze soms als ze op 100-110 de rest weer uit, dus dan heeft ze genoeg. Op andere momenten kan ze wel meer op, dus we moeten het rustig opbouwen denk ik.

8 maanden geleden

Hoe vaak poept jullie baby met flesvoeding? 馃槄

8 maanden geleden

Reactie op ttromm

Vaaak, en vooral als de luier net schoon is 馃槄

8 maanden geleden

Reactie op ttromm

3-4x per dag, waarvan zeker 2x echt veel. En het liefst net na het verschonen.

8 maanden geleden

Reactie op ttromm

1-2 keer maar 馃槄

8 maanden geleden

Reactie op ttromm

Helaas niet veel 馃ゲ met borstvoeding was het wel 6 keer per dag en nu soms 3 dagen niet waar ze zichtbaar last van heeft 馃様

8 maanden geleden

Reactie op ttromm

1x per dag soieso, toevallig vandaag 2x !

8 maanden geleden

Ons meisje van 4 weken oud zit nu sinds een paar dagen op de 120cc flesvoeding, maar ze doet er zeker een uur over en valt omdat het zo lang duurt vaak in slaap tijdens het drinken waardoor ze vaak de fles niet leeg drinkt.. iemand hier tips voor? Zouden we een andere speen kunnen proberen? We hebben nu speen S van difrax

8 maanden geleden

Dank voor jullie reacties haha. Onze baby poept maar 1x per dag of soms een dag niet, maar hij lijkt er geen last van te hebben. Dus dan zal het wel niet zo erg zijn 馃き

8 maanden geleden

Reactie op avb97

Ons meisje van 4 weken oud zit nu sinds een paar dagen op de 120cc flesvoed ...
Wij verschonen de luier altijd halverwege het flesje (was tip van de kraamzorg), dan wordt ie weer wakkerder... en drinkt het laatste stuk gewoon op zoals de eerste helft. Scheelt echt!

8 maanden geleden

Reactie op avb97

Ons meisje van 4 weken oud zit nu sinds een paar dagen op de 120cc flesvoed ...
Dat was bij ons eerst ook, toen een grotere speen en toen een stuk sneller..

8 maanden geleden

Ik heb vandaag geoefend met de fles van avent.. maar ze heeft nu zooveel krampjes. :( Het was een flesje uit zo'n babydoos met speen 2. Las pas iets over die flesjes dat ze vernieuwd zijn ofzo.. zou het ventiel niet goed hebben gezeten..? Ze deed er ook heel lang over. Moet dat ventiel-dingetje eigenlijk boven of onder zitten als je de fles geeft? Heb er zo geen verstand van haha.