900 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op EvelienXxx

Onze kleine man is ook 7 weken en ik geef al een week 150. Hij doet het sup ...
Wek jij hem snachts of komt hij zelf standaard op deze tijden? Of heb je elke dag andere tijden?

8 maanden geleden

Reactie op babywisj2

Ik zit sinds 5 weken op 5 flessen. Van 7 naar 6 ik denk rond de 4 weken
Ging dit vanzelf? Of deed je de tijden zelf gewoon rekken met bijv een speen?

8 maanden geleden

Reactie op Onzewegnaareenwonder

Wek jij hem snachts of komt hij zelf standaard op deze tijden? Of heb je el ...
Nee we wekken hem niet. Hij moet zich wel zelf melden. We proberen naar een ritme te werken: 7 uur / 11 uur/ 15 uur/ 19 uur/ 23 uur en dit lukt aardig volgens mij. Gisteravond om 23.00 fles gehad en hij melde zich om 5.50 uur. En overdag kijk ik of hij een beetje richting de 4 uur gaat. Al moet ik wel zeggen dat hij overdag niet wil slapen.

8 maanden geleden

Reactie op EvelienXxx

Nee we wekken hem niet. Hij moet zich wel zelf melden. We proberen naar een ...
Daar wil ik ook heen Werken maar hij komt vaak al na 6 uur, dus rond half 5... dus dat is lastig. Ik ben nu aan t voeden op verzoek om te kijken wat zijn ritme is, ik deed dat snachts al maar overdag hield ik er uiterlijk 4 uur tussen. Ook slaapt hij savonds slecht tussen 7 en 12. ..

8 maanden geleden

Reactie op Onzewegnaareenwonder

Daar wil ik ook heen Werken maar hij komt vaak al na 6 uur, dus rond half 5 ...
Ja wij voeden ook op verzoek, maar wel een beetje naar een ritme toe werken. Ja de avonden doet onze kleine ook niet zo goed. Huilpiek tussen 6 en 9 en dan word hij moe en gaat hij slapen. Hoe oud en zwaar is jullie kleine?

8 maanden geleden

Reactie op EvelienXxx

Ja wij voeden ook op verzoek, maar wel een beetje naar een ritme toe werken ...
Woensdag 7 weken (wel 1 week te vroeg geboren) en woog 18 april 4.4 kiko dus gok nu rii de 4.8 kilo

8 maanden geleden

Reactie op EvelienXxx

Ja wij voeden ook op verzoek, maar wel een beetje naar een ritme toe werken ...
Hier ook echt precies hetzelfde qua huilen. Alleen wat ik zo bizar vind is dat ze echt in coma ligt in m'n armen en zodra je haar weg legt ze binnen 5 minuten weer huilt.. 🤷‍♀️

8 maanden geleden

Vandaag voor het eerst KV gegeven in de fles omdat ik ga afbouwen met borstvoeding. Ik vroeg mij af hoe jullie de melk opwarmen? Vandaag hadden we watergekookt, dit in de fles gedaan en af laten koelen tot handwarm (volgens de verpakking) maar dit duurt natuurlijk wel een tijdje. Zijn er makkelijkere en snellere manieren om het flesje warm te krijgen?

8 maanden geleden

Reactie op marjoleinnn93

Vandaag voor het eerst KV gegeven in de fles omdat ik ga afbouwen met borst ...
wij doen het in magnetron !! en als we op stap gaan nemen we gekookt water mee in een thermosfles en dan flesje met koud water voor als het te warm is

8 maanden geleden

Reactie op marjoleinnn93

Flessenwarmer of de babybrezza is ook erg handig!! Google maar eens 😊

8 maanden geleden

Reactie op marjoleinnn93

Ik heb de goedkopere variant van babybrezza waar alleen water op de juiste temperatuur uit komt

8 maanden geleden

Reactie op Ashxtjex

wij doen het in magnetron !! en als we op stap gaan nemen we gekookt water ...
Hoelang doe je het dan in de magnetron?

8 maanden geleden

Wij hebben de Easybaby milkmaker. Echt een fantastisch apparaat. Op stap nemen wij ook water mee zoals Ashxtjex.

8 maanden geleden

Reactie op marjoleinnn93

Wij hebben van kraamzorg geleerd gewoon warm water uit de kraan te pakken op de juiste temperatuur. Voor ‘s nachts gebruiken we baby brezza.

8 maanden geleden

Reactie op Wondermeer

Wij hebben van kraamzorg geleerd gewoon warm water uit de kraan te pakken o ...
Ja zo deed onze kraamhulp dat ook. Wij gewoon 20 sec in de magnetron.

8 maanden geleden

Reactie op Ashxtjex

wij doen het in magnetron !! en als we op stap gaan nemen we gekookt water ...
Wij doen het ook zo. En boven voor in de nacht hebben we de Blokker waterkoker die ook tot 4p graden verwarmt. Ideaal. We verwarmen water, maken een flesje, verschonen en tegen de tijd dat we klaar zijn met verschonen is het flesje goed van temperatuur.

8 maanden geleden

Reactie op Eveline1986

Wij hebben de Easybaby milkmaker. Echt een fantastisch apparaat. Op stap ne ...
Wij ook zo. Fantastisch apparaat trouwens.

8 maanden geleden

Vraagje.. difrax fles met standaard S speen heeft mijn dochter van ruim 6 weken de voeding meestal binnen 10 min op met als gevolg dat ze niet verzadigd is en spuugt. Laatste 1,5 week ook veel meer krampjes. Nu de dental speen erop en ze doet er ruim 45 min over, dat is dan misschien wel weer lang. Ik las dat de dr. Brown nummer 1 dan ietsje langzamer loopt dan de Difrax S, is dat dusdanig veel langzamer dat het het proberen waard is?

8 maanden geleden

Reactie op Lk1990

Vraagje.. difrax fles met standaard S speen heeft mijn dochter van ruim 6 w ...
Yes! Wij hadden hetzelfde en gebruiken nu nog steeds speen 1 van Dr Browns. Net wat langzamer.

8 maanden geleden

Reactie op Eveline1986

Yes! Wij hadden hetzelfde en gebruiken nu nog steeds speen 1 van Dr Browns. ...
Dankjewel! Ga ze zo halen.