900 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op estelerr_
Ahh ja ik snap het, wel super fijn dat ze lange nachten maakt 😃 hier over ...
Echt kijken wat voor jou baby het fijnst is, ze zijn allemaal zo verschillend😮💨 ik voed volledig op verzoek! Slaapjes ook op verzoek, schema’s vind ik echt helemaal niks en dit werkt super voor mijn baby
7 maanden geleden
Reactie op estelerr_
Ahh ja ik snap het, wel super fijn dat ze lange nachten maakt 😃 hier over ...
S’nachts ligt ze in de love to dream inbakerzak, misschien iets om uit te proberen voor jullie
7 maanden geleden
Mijn zoontje van bijna 10 weken drinkt met gemak 1000 ml 🥺 we gaven eerst 120 ml per keer, om de drie uur ( overdag om de drie uur ) dat leek niet voldoende want hij bleef vragen om meer. Nu geef ik 150 ml en nog steeds blijft hij om de 3 uur komen… als ik het na 24 uur bij elkaar op tel zitten we aan 1000 ml. Dat kan toch niet goed zijn
7 maanden geleden
Reactie op sils
Mijn zoontje van bijna 10 weken drinkt met gemak 1000 ml 🥺 we gaven eerst ...
Lijkt mij ook te veel. Hoeveel flessen krijgt hij op een dag en hoeveel weegt hij ?
7 maanden geleden
Lijkt mij ook te veel. Hoeveel flessen krijgt hij op een dag en hoeveel wee ...
Ja flessen verschil dus.. ik geef op verzoek.
Gister waren t er 11. Niet van 120 of 150 hoor! Zitten ook flessen van 20 ml tussen.
Maar in 24 uur totaal 1.000 ml.
Hij weegt 5 kilo dus echt wel te veel.
CB zegt dat ik gewoon moet rekken en moet blijven troosten maar het gaat zo intens hard het gekrijs. Hij krijst zich helemaal schor.
7 maanden geleden
Reactie op sils
Gister waren t er 11. Niet va ...
Bijzonder trouwens dit advies van het cb. Hebben ze het niet gehad over content kunstvoeding? Ik weet niet wat je geeft, maar je zou als je nu bijvoorbeeld Kruidvat standaard geeft, één schepje kunnen vervangen door kruidvat content. En kijken of dat helpt?
7 maanden geleden
Reactie op MaraDinne
Bijzonder trouwens dit advies van het cb. Hebben ze het niet gehad over con ...
We hebben Nutrilon Omneo.
Iets dikkere voeding.
Ja ik vond t advies ook niet leuk, hij krijst echt alsof z’n leven er vanaf hangt. Dat valt echt niet meer te sussen.
Content, is dat een soort verdikking oid?
7 maanden geleden
Reactie op sils
Iets dikkere voeding.
Ja ik vond t advies ook nie ...
Weet je zeker dat hij krijst door honger en er niet iets anders speelt? (Check ook even op tourniquetsyndroom; zit nergens een haar o.i.d. omheen gedraaid?)
7 maanden geleden
Reactie op sils
Misschien proberen elke fles 60+2 te geven en dan ook gewoon op verzoek? Soms is het ook zuigbehoefte naar een speentje of wilt hij knuffelen? Geen idee hoor je zou alles wel geprobeerd hebben haha ik denk alleen mee. Zoek ook eens op; purple crying. Soms huilen ze zonder reden en wordt dat zo genoemd. Piek is rond 2 maanden en het stopt rond de 4 maanden. Ze huilen dan ook echt enorm dramatisch alsof ze pijn hebben ofzo terwijl er dus eigelijk niks is.
7 maanden geleden
Reactie op sils
Oke. Ja hij zou ongeveer 750 ml mogen hebben. Ik zou toch eens wat dikkere voeding overwegen..
Vind advies van CB echt raar, ons zoontje kwam op een gegeven moment om de 3 uur met een fles van 180 en CB gaf aan de contente voeding er bij toe te voegen.
En dat helpt hier enorm.
7 maanden geleden
Reactie op sils
Iets dikkere voeding.
Ja ik vond t advies ook nie ...
Maar Omneo is lichter verteerbaar ivm krampjes? Dus daar kan het ook aan liggen.. je zou een schepje kunnen vervangen door nutrilon content en kijken of dat helpt. Maar hier zullen zijn darmpjes wel aan moeten wennen denk ik.
7 maanden geleden
Ik heb content gemengt met hipp 1 schepje ging goed maar 2 gaat hij echt veel huilen..veel krampjes. Ik stop er maar even mee. Of doe maar 1 schepje alleen erbij.
7 maanden geleden
Miss een tip ..Ik gebruik nu ook weer de P speen. Drinkt hij heel ristig mee zonder te knoeien en weinig lucht mee. Doet hij ook zo 18 min over de fles wat eigenlijk moet. Met nr1 heeft hij hem heel snel op.. vaak 10 min. En dan heeft hij dus veel zuigbehoefte nog. En komt sneller weer.
7 maanden geleden
Hier zit de kleine dame om de 4 uur 150 cc kv. Ik merk dat ze nu richting 180 cc gaat en iets langer slaapt. Wat kun je dan het beste doen..overdag zoveel mogelijk 180 cc aanbieden en in de nacht 150cc? Meestal drinkt ze dan minder namelijk
7 maanden geleden
Ons zoontje krijgt vaak rond 18:30/19:00uur de fles. Gaat daarna het bedje in. Wij maken hem vaak rond 22:30/23:00u wakker voor de fles. Enkele keer komt hij zelf deze tijd voor de fles. Nu sliep hij voorheen door tot 3/4uur. Maar sinds afgelopen week komt hij na de fles van 22:30uur elke 3uur weer in de nacht.
Wat kan ik het beste doen hem wel of niet hem wakker maken voor de fles?