39 Reacties

één maand geleden

Ik 6 weken geleden een keizersnede gehad in het LUMC. Mijn litteken is echt flink naar binnen getrokken. Als ik over mijn buik ga voelt het echt als een enorme deuk. Aan de bovenkant inderdaad een flinke “flap” die erover heen hangt. Huid onder navel blijft inderdaad erg gevoelig

één maand geleden

Reactie op HerecomesNien

2 week geleden een spoed KS gehad. Als ik nu op mn rug lig is mijn buik wee ...
Ja herkenbaar. 4,5 week geleden spoed ks gehad en heb ook nog een buidel. Word wel langzaamaan minder. Maar mij is verteld dat dat een paar maanden kan duren voordat t helemaal weg getrokken is.

één maand geleden

Hier ook een buidel of flap boven het litteken. Als ik lig idd wel plat maar bij staan vooral een afdak. Hopelijk gaat dat nog weg. De eerste keer wel maar nu betwijfel ik het. 6.5 weel geleden nu. Bij mij ook de rechterkant ingedrukt alsof het te strak gehecht is van binnen.. daarbij voel ik daar ook van binnen harde bult. Denk verklevingen? Ga het binnenkort wel laten masseren of cuppen o.i.d.

één maand geleden

Reactie op Sbeer88

Hier ook een buidel of flap boven het litteken. Als ik lig idd wel plat maa ...
Ging het vorige keer zo maar weg of doormiddel van trainen/afvallen??

één maand geleden

Reactie op LadyGrey

Het duurde even, maar bij de eerste trok die buidel uiteindelijk wel weg. I ...
Trok t zomaar weg? Of door te trainen?

één maand geleden

Reactie op Wittevlinder

Trok t zomaar weg? Of door te trainen?
Het ging uit eindelijk sws weg. Ik heb er niet apart voor getraind. Maar reed wel twee keer in de week paard en 1 keer in de week personal training, alleen niet specifiek dus mijn buikspieren daarvoor getraind.

één maand geleden

Hier trok het de eerste keer wel zomaar weg (zonder te trainen).

één maand geleden

Ik lees mee! Ook ik heb 4 weken geleden een kz gehad en kreeg vorige week ineens last van de rechterzijde. Schijnt idd een knoopje te zijn van alle hechtingen die ze vastmaken aan een spier. Zodra dat gaat genezen/oplossen, gaat het trekken. Het is nu weg. Wel is sinds een paar dagen m’n litteken op die plek een beetje open, maar ik hoop dat dat snel heelt. Al met al denk ik aan 6 weken genezing niet voldoende te gaan hebben helaas.

één maand geleden

Ik vind 6 weken ook echt te snel..

25 dagen geleden

Hoi ben benieuwd of meer dit hebben. Ik ben 3 weken geleden bevallen van ons zoontje met een keizersnee doordat mijn ontsluiting weer niet opgang kwam. Ik begin soms opeens veel meer te vloeien terwijl het eigenlijk was afgenomen week na de keizersnee. Bij me zoontje 2 jaar geleden ook meg uiteindelijk een keizersnee was het bloeden na 2 weken voorbij en is het 9 maanden weg gebleven. Ze zeggen dat je met keizersnee voordeel heb dat je minder en niet zo lang blijf bloeden, maar ik merk daar momenteel helemaal nike van. Hebben er meer dit of moet ik me zorgen maken?

25 dagen geleden

Reactie op HJvds

Hoi ben benieuwd of meer dit hebben. Ik ben 3 weken geleden bevallen van on ...
Ik ben nu 4 weken na de ks en ik vloei ook nog een beetje. Soms denk ik dat t stopt en dan komt er toch weer wat. De vk had tegen mij gezegd dat je weer wat meer kan gaan vloeien als je meer gaat bewegen dus ik denk dat het wel normaal is.

25 dagen geleden

Reactie op MerelK12

Ik ben nu 4 weken na de ks en ik vloei ook nog een beetje. Soms denk ik dat ...
Oke dank je wel voor je reactie... Hoop echt dat snel stop ben het echt beu hahaha 🙈

25 dagen geleden

Reactie op HJvds

Hoi ben benieuwd of meer dit hebben. Ik ben 3 weken geleden bevallen van on ...
Bij mij werd gezegd dat het vaak tot 6-8 weken kan duren. Bij mij was het echte bloeden na 3 weken wel redelijk klaar. Ik heb ook dat ik steeds denk er helemaal vanaf te zijn en het dan weer komt. Bij mij wel in hele kleine beetjes.

25 dagen geleden

Bij mij werd gezegd dat het vaak tot 6-8 weken kan duren. Bij mij was het e ...
Ja bij mij is het ook niet gigantisch veel, maar wel elke keer echt helder bloed. Zijn wel dagen dat ik het ook voel lopen dus echt beetje ongesteldheid hoeveelheid. Bij me eerste keizersnee echt met 2 weken klaar daardoor dat ik er beetje onzeker door werd.

16 dagen geleden

Hoe gaat het bij jullie 5/6 weken na de ks? Hier wel een stuk beter. Lachen is hier nog steeds heel pijnlijk helaas, en gister dom geweest door te bukken met baby in draagzak.. daardoor natuurlijk weer pijn en bloed.

16 dagen geleden

Reactie op visjesmoetenzwemmen

Hoe gaat het bij jullie 5/6 weken na de ks? Hier wel een stuk beter. Lachen ...
Hier gaat het goed. Vandaag 6 weken pp. Gister voor t eerst weer gesport (heel rustig aan) merk wel dat de wond nog wel gevoelig is en als ik mn dochter in de draagzak heb ik wel meer last krijg van mn buik. Maar ik voel me over t algemeen echt goed.

16 dagen geleden

Reactie op visjesmoetenzwemmen

Hoe gaat het bij jullie 5/6 weken na de ks? Hier wel een stuk beter. Lachen ...
Bij mij top ik heb echt nergens meer last van gek (maar fijn)!!

16 dagen geleden

Reactie op visjesmoetenzwemmen

Hoe gaat het bij jullie 5/6 weken na de ks? Hier wel een stuk beter. Lachen ...
Bij mij is het nu 5,5 week geleden, gaat overall wel goed. Vorige week voelde ik me alleen eigenlijk beter dan deze week. Toen had ik nergens last van, nu toch weer een beetje pijnlijke buik/beurs gevoel van binnen. Het gebied tussen litteken en navel in. Hoop dat dat snel ook weer weg trekt. Ik denk dat dat miss toch komt doordat ik wat te veel heb gedaan.