855 Reacties

8 maanden geleden

Lastig! Maar als jij daar niet heen gaat kun je ook niet verwachten dat ze wel naar jou komen. Maar blijft een lastige situatie! Succes ermee!

8 maanden geleden

Reactie op rianne123456

Lastig! Maar als jij daar niet heen gaat kun je ook niet verwachten dat ze ...
Ik ga al 35 jaar naar ze toe en hij en zijn vrouw zijn nooit bij mij langs geweest of iets met mij gevierd. Het is al jaren eenzijdige relatie

8 maanden geleden

Vorig weekend bij mijn schoonfamilie geweest. Oma van mijn man was jarig en enorm oud geworden, dus we vonden het speciaal om op haar verjaardag te vertellen dat er nog een achterkleinkind aan komt, als 'kado'. We hadden die vrijdag de termijnecho gehad. Tante van mijn man was er ook. Er moest een groepsfoto gemaakt worden, en ik dacht dat die gewoon voor binnen die familie was en niet voor de buitenwereld, dus sta er met mijn handen op mijn al behoorlijk zichtbare buik op. Vervolgens werd die tante boos en geïrriteerd dat die foto niet op social media mocht, terwijl mijn eigen familie nog van niets wist (die vertellen we het dit weekend). Er volgde een enorme ruzie en de sfeer en alles was verpest. Zo jammer en niet nodig.

8 maanden geleden

Ik moest vandaag voor de OGTT test, omdat ik de vorige zwangerschap vanaf week 35 zwangerschapsdiabetes had. Jammer genoeg nu toch nog te veel misselijkheid. Ik had pas de helft van het suikerdrankje op en het kwam er allemaal weer uit. Test dus niet geslaagd. Nu wachten totdat de verloskundige belt voor waarschijnlijk een alternatief om erop te testen.

7 maanden geleden

Reactie op S-mama

Ik wil graag even klagen 😤😮‍💨. Mijn oudste broer die heeft altijd en me ...
Wat naar, nou van je broer moet je het hebben zeg! Ik zou echt zo min mogelijk energie verspillen aan ze , maar je bent wel tante en voor je neefje kan je misschien wel op bezoek komen als je dat leuk vind…dat doe je ook voor je neefje en niet perse voor je broer. Daarbij heb ik altijd snel misverstanden via watsapp…heb je met je broer ook gesproken in het echt? s.oms blijken dingen toch anders dan dat je soms denkt…Ook via telefoon kunnen dingen soms wat harder overkomen…gewoon een suggestie hoor. Misschien hebben jij en je broer al veel gesproken… want als dat zo is..zal ik hem even voorlopig lekker laten. Focus op dingen die je happy maken en wel energie geven.

6 maanden geleden

Ik heb zo'n last van zwangerschapshormonen. Voel mij sinds een paar dagen echt meer depri en daarbij ook extra onzeker. Niet over de zwangerschap, maar wel over mezelf. Ik weet dat het onzin is, maar weet ook niet zo goed hoe het beter te maken.

6 maanden geleden

Mensen in het verkeer erger ik me iedere dag wel aan nu ik zwanger ben nog meer😂 of ze gaan 30 rijden op een 50weg of elke keer remmen voor je neus zonder richting te geven of mensen die op hun tellie zit terwijl het groen is of mensen die door rood rijden ook zo vervelend😓 en ja door me darmziekte kan ik ook nog niet gaan werken😠 terwijl ik graag ook geld wil verdienen plaatsvan thuiszitten😒

6 maanden geleden

Ik heb zo'n last van zwangerschapshormonen. Voel mij sinds een paar dagen e ...
Wat vervelend zeg, heb er zelf ook enorm last van... Misschien kun je even uitzoeken waardoor het komt, is er iets misschien wat je graag wilt of juist anders wilt, waardoor je zo voelt? Praten helpt ook wel, even de stoom afblazen, er komt ook echt veel op ons af. Dus Nee! Het is geen onzin, niet zo streng tegen jezelf zijn. Het is normaal

6 maanden geleden

Mijn man zegt dat ik me aanstel dat ik zwanger ben, hij kan niet tegen mijn hormonen. Hij snapt niet dat een vrouw zich geïrriteerd kan voelen en hij zegt dat ik altijd als reden gebruik ‘ ja ik ben zwanger’ maar ik ben ook zwanger en ik ben mezelf aan het inhouden en soms door hem denk ik dan, stel ik me aan ofzo

6 maanden geleden

Reactie op Nehaaaa

Mijn man zegt dat ik me aanstel dat ik zwanger ben, hij kan niet tegen mijn ...
Klinkt niet als een fijne man. Beseft hij wel wat er allemaal gebeurd in je lichaam. Dat je zijn kind maakt in je lichaam.

6 maanden geleden

Ik erger me zoooo hard aan de haren van onze hond 😱 heb al een dochter rondlopen die ALLES in de mond stopt inclusief dus die haren + mijn gekke hormonen zorgen voor poetsdrang 😂

6 maanden geleden

Reactie op Nehaaaa

Mijn man zegt dat ik me aanstel dat ik zwanger ben, hij kan niet tegen mijn ...
Koop een boek voor hem en laat hem lezen waar je allemaal doorheen gaat. Je stelt je niet aan en je bent gewoon niet altijd jezelf tijdens de zwangerschap, laat je niet twijfelen aan jouw gevoelens door hem, hij weet niet en zal ook nooit weten hoe jij je voelt en wat jij voelt.

6 maanden geleden

Reactie op Nehaaaa

Mijn man zegt dat ik me aanstel dat ik zwanger ben, hij kan niet tegen mijn ...
Ja dit is inderdaad niet goed hij zou eens moet lezen waar vrouwen allemaal moeten doorstaan de hele zwangerschap en wat voor hormonen we krijgen enz. Ik hoop dat hij zich gaat inleven met jou want is niet leuk als je niet begrepen wordt...

6 maanden geleden

Ja dit is inderdaad niet goed hij zou eens moet lezen waar vrouwen allemaal ...
Moeten*

6 maanden geleden

Reactie op JessySunflower

Mijn vriend wil geen macflurry met me halen😡
😔😭😜

6 maanden geleden

Reactie op sterrenstof

Vorig weekend bij mijn schoonfamilie geweest. Oma van mijn man was jarig en ...
Wat een gezever van die tante, dat is toch helemaal logisch voor jullie, hoe raar zou het zijn als je familie erachter komt vis social media. Even geduld aub. Hopelijk is het goed gekomen.

6 maanden geleden

Reactie op S-mama

Wat vervelend zeg, heb er zelf ook enorm last van... Misschien kun je even ...
Ik ben ook onderdeel van het organiseren van de babyshower voor mijn beste vriendin. Ik heb daar wel een beetje stress van. Dat is na vandaag geweest, dus ik hoop dat het daarna ook weer beter gaat! Verder weet ik geen reden, dus anders is het echt gewoon de hormonen. En blijf ik er ook zeker over praten!

6 maanden geleden

Ik ben echt veel ziek.. ben ik net 2 weken beter lig ik weer 2 dagen op de bank over te geven. Moet rustiger aan doen, maar vind dat heel lastig. Baal dat ik "minder" kan en ook duidelijk minder weerstand heb.

6 maanden geleden

De vader van me kind houdt me al 20 weken aan het lijntje door te zeggen dat hij komt verven, maar iedere keer stelt die het uit. Dus ik dacht weet je wat ik ga zelf beginnen. En dan roept die wel steeds dat ik me niet als een vrouw gedraag 😔😮‍💨

6 maanden geleden

Reactie op MMMelanie

Ik ben echt veel ziek.. ben ik net 2 weken beter lig ik weer 2 dagen op de ...
Hier word ik dus ook helemaal gek van! Ik heb al wekenlang het ene virus na het ander. Meerdere verkoudheden, waarbij ik me dan ook heel slap voel. En nu al meer dan een week last van m’n darmen met af en toe heftige buikkramp als ik niet voorzichtig genoeg ben geweest met eten. En ik ben sowieso al m’n hele zwangerschap doodmoe, dus ik heb 0 reserves 😤