1575 Reacties

10 maanden geleden

Hopelijk lukt het deze ronde. Dan zou uitgerekende datum rond 23 maart zijn. Spannend! 🍀🙏

9 maanden geleden

Eerste ronde 2e kindje. Bij ons zoontje hebben we er 7 jaar en 3 ivf behandelingen over gedaan tot hij ineens spontaan kwam vlak voor de 4e ivf poging.

9 maanden geleden

Reactie op Frummel22

Eerste ronde 2e kindje. Bij ons zoontje hebben we er 7 jaar en 3 ivf behand ...
Zou dan 25 maart uitgerekend zijn

9 maanden geleden

Reactie op Frummel22

Zou dan 25 maart uitgerekend zijn
Ik ook 25 maart.. ik heb al 2 dagen ontzettend levendige dromen.. en een zeurende pijn in m'n onderrug.. relatief snel dat ik iets voel.. dat was in mijn vorige zwangerschap niet zo.. pas een week later met, de dag voor de NOD.. benieuwd of ik echt zwanger blijk.. ( derde ronde, bij onze eerste 5e ronde)

9 maanden geleden

Reactie op Zwanger1989

Ik ook 25 maart.. ik heb al 2 dagen ontzettend levendige dromen.. en een ze ...
Ik ook 25 maart, droom ook al 3 dagen heel levendig. Verder niets, af en toe gerommel in m’n buik/steekjes baarmoeder/zeurderig, maar zal niet zeker weten of dit darmen of baarmoeder is… Vind het ook lastig terug te halen wat ik voelde bij eerste zwangerschap (dochter is in november 2020 geboren). Weet wel dat ik dagen rond NOD niet vooruit kwam met hardlopen en gewoon fietsen, en pijnlijke borsten had. Testte toen 3 dagen na NOD. Nu ben ik wel moe, maar dat kan ook gewoon moe zijn haha! Wanneer gaan jullie testen?

9 maanden geleden

Reactie op WS2020

Ik ook 25 maart, droom ook al 3 dagen heel levendig. Verder niets, af en to ...
Vanaf morgen, ben ongeduldig.. maar ook kut als het een paar dagen negatief is.. tsja waar doe ik goed aan

9 maanden geleden

Reactie op Zwanger1989

Vanaf morgen, ben ongeduldig.. maar ook kut als het een paar dagen negatief ...
En, heb je getest? Ik vanochtend ook, negatief. Wie weet of het nog veranderd, anders wie weet volgende maand!

9 maanden geleden

Ik ben 24 maart uitgerekend! Vanmorgen een positieve test! Jeejh! 🙌🏻 🥳 Ik voel me al een week belabberd. Zere borsten, misselijk, moe, heeeel veel plassen, snachts wakker liggen, duizelig… En dat is nog maar het begin. 😅

9 maanden geleden

Ik zou ook 24 maart uitgerekend zijn. 👶🏻 Wel al positief getest, maar naar mijn idee lopen de lijntjes wel minder snel op dan de vorige zwangerschap. Afwachten dus.

9 maanden geleden

Reactie op WS2020

En, heb je getest? Ik vanochtend ook, negatief. Wie weet of het nog verand ...
Jep, maar nog niks te zien! Ik wacht toch nog maar even, elke dag een negatieve test is ook niet relaxed.. ik denk zondag even proberen..

9 maanden geleden

Hoi! Vanochtend een negatieve test op cd 27. Omdat ik vanavond een feestje heb en mij de hele dag niet fijn voel.. zere rug, borsten op geblazen gevoel. Na het avondeten toch een test gedaan, omdat ik dan zeker weet of ik een biertje laat staan of niet. Toch een positieve test. Met een licht streepje. Mijn NOD is pas over 5 dagen. Maar een streep is een streep🥳 succes voor de mensen die nog wachten op een positieve uitslag. Die laatste dagen zijn altijd langzaam😞

9 maanden geleden

Hier ook een positieve test, rond de 26e uitgerekend volgens de berekeningen. Eigenlijk wilde ik pas morgen ochtend testen maar ik kon niet wachten!

9 maanden geleden

Net om 23.45 deze mooie test in handen mogen hebben! Ik ben 25 maart uitgerekend uitgaande van mijn ovulatiedag

9 maanden geleden

Reactie op Zwanger1989

Jep, maar nog niks te zien! Ik wacht toch nog maar even, elke dag een negat ...
Helaas, toch ongesteld geworden..

9 maanden geleden

Reactie op druifje24

Net om 23.45 deze mooie test in handen mogen hebben! Ik ben 25 maart uitger ...
Gefeliciteerd ! Hier ook rond 25 maart volgens eigen berekening. Ik testen donderdag positief. Verloskundige al gebeld intake is volgende week en echo 11 augustus

9 maanden geleden

Gefeliciteerd ! Hier ook rond 25 maart volgens eigen berekening. Ik testen ...
Wat gaaf! Wij hebben de eerste echo 14 augustus! Intake is nog niet gepland, aangezien ik de eerste echo bij iemand die mij in mijn vorige zwangerschappen heel goed heeft geholpen laat doen maar zij niet meer de standaard controles doet. Wij gaan dus nog even rustig rondkijken bij welke praktijk we willen ☺️

9 maanden geleden

Ben benieuwd of het er 1 is. Las dat als je 4x zwanger bent geweest, je daarna een vergrote kans hebt op een tweeling. Dit is mijn 5e zwangerschap en ik testte gister bijna onzichtbaar positief. Nu weer een test gedaan, nadat ik 0,75L heb gedronken dus dacht misschien zelfs niet te zien nu, maar hij is al iets donkerder dan die van vannacht zonder gedronken te hebben 😂.

9 maanden geleden

Hier uitgerekende datum 22 maart! Vandaag nogmaals testje gewaagd. Bovenste is van eersgisteren en de onderste twee van vandaag!

9 maanden geleden

Hier uitgerekende datum 22 maart! Vandaag nogmaals testje gewaagd. Bovenste is van eergisteren en de onderste twee van vandaag🤞🤞

9 maanden geleden

Hi iedereen. Gisteren heb ik een test gedaan en bingo! Wij zijn zo blij maar kunnen het nog niet helemaal beseffen. Dit is namelijk onze eerste poging dus we beseffen ons heel goed dat dat best uniek is. Ik ben 26 maart uitgerekend. Ik heb al een afspraak staan voor de eerste echo, met 7 weken. Ik heb geen symptomen gehad, enkel dat ik de laatste periode dagelijks droom en mijn geur is misschien iets beter geworden?