539 Reacties

één jaar geleden

Leuk! Ik meld me alvast :) Voorlopig staat mijn app op 9 maart, dus ben benieuwd. Vind het onwijs spannend, dit is ons eerste kindje, maar mijn tweede zwangerschap. Nu is het dus vooral afwachten en met mezelf dealen tot de eerste echo 😅 Gelukkig mag ik al wel redelijk snel komen, dus tot die tijd duimen we heel hard.

één jaar geleden

Mijn uitgerekende datum is ook op 9 maart. Ook voor een eerste kindje, wel tweede zwangerschap (in februari een miskraam gehad). Mijn afspraak staat op 24 juli gepland. Dat worden nog hele lange weken, maar hopelijk gaat het deze keer goed 🤞🏼🍀

één jaar geleden

Reactie op Sharrjdm

Mijn uitgerekende datum is ook op 9 maart. Ook voor een eerste kindje, wel ...
Heee zitten we in hetzelfde schuitje :) ik mag 20 juli. Super spannend he, meer dan afwachten kun je niet doen helaas. (En het op de hormonen blamen als ik weer eens in tranen uitbarst) Nu al een paar dagen zoveel "groeipijn" in mn baarmoeder, ik hou het er maar op dat het normaal is. Maar die onzekerheid... Heb er dit keer somehow wel een beter gevoel bij!

één jaar geleden

Hebben jullie dan nu al een positieve test?

één jaar geleden

Reactie op SmurfieB

Zeker, vrijdag al en dat was een normale. Toen was ik ook al 2 dagen overtijd

één jaar geleden

Reactie op dropmentos

Heee zitten we in hetzelfde schuitje :) ik mag 20 juli. Super spannend he, ...
Ja ik heb dat ook, heb er wel vertrouwen in 🙌🏼

één jaar geleden

Reactie op SmurfieB

Oh ik zie nu wel dat als ik de 24baby website berekening gebruik dat ik 1 maart al uitgerekend zou zijn. Ik was van mn Flo app uitgegaan 🙈

één jaar geleden

Reactie op SmurfieB

Ja! Gister 3x (nog wel lichtjes) positief getest op 10DPO met o.a. ook een positieve ClearBlue van 1-2 weken, mijn luteale fase duurt ook altijd maar 10 dagen dus ik hoorde gister ook eigenlijk ongesteld te worden. Ik ga zaterdag denk ik nog opnieuw even testen om te kijken of de testen oplopen 🍀

één jaar geleden

Reactie op dropmentos

Oh ik zie nu wel dat als ik de 24baby website berekening gebruik dat ik 1 m ...
Ah scheelt weer een aantal dagen 👌🏼😁

één jaar geleden

Mijn uitgerekende datum is 8 maart, maar ik heb 1 augustus pas de echo 😭😭

één jaar geleden

As ik het uitreken zit mn uitgerekende datum op 8 maart ❤️

één jaar geleden

Yes! Ook ik mag me bij dit topic aansluiten. Verwachtte uitgerekende datum is 11 maart

één jaar geleden

11 maart de uitgerekende datum. Nog geen datum voor een echo. Moet wachten op een afspraak van het ziekenhuis. Kan me niet snel genoeg gaan! 🙈

één jaar geleden

Woehoeee! Ik mag me ook aansluiten! Vandaag een positieve test in handen voor ons eerste kindje. Mijn uitgerekende datum zit op 8 maart!❤️

één jaar geleden

Wat een hoop met datum 8 maart! Hier ook ☺️ vandaag voor het eerst getest. Is nog wel heel erg licht en mijn eerste zwangerschap werd met 7 weken een miskraam dus hopelijk gaan de testen nog oplopen 🥺. Verder hebben wij een dochter van dec’21.

één jaar geleden

Hi ladies, Volgens mij mag ik mij bij dit clubje aansluiten. Volgens de online berekening is de uitgerekende datum 9 maart. 3 juni was mijn eerste menstruatie dag. Vandaag 1 juli mijn NOD. Ik testte al sinds woensdag positief en vandaag 2 donkerroze streepjes en al best wat kwaaltjes gehad sinds dinsdag. Op 15 juni had ik een positieve ovulatietest. Heel onwerkelijk allemaal want, meteen in de eerste ronde raak. Nu hopen dat alles goed blijft gaan. :) Is dan maandag het moment om contact op te nemen met de huisarts? Gaat dat telefonisch of moet je langskomen? Ben benieuwd. :)

één jaar geleden

Hi dames, ook ik mag me aansluiten! 10 maart is de uitgerekende datum, nog geen afspraak voor de 1 echo! Wordt m’n eerste kindje en vierde zwangerschap. Dus vind het weer mega spannend! ✨🫶🏼

één jaar geleden

Hallo dames, ik weet sinds vandaag dat ik hier mag aansluiten. Voorlopig uitgerekende datum 11 maart. Mijn man en ik hebben nu een dochter van 5 maanden. Gaat een drukke boel worden dus😀

één jaar geleden

Ik. Sluit aan voor 8 maart 😍 eerste kindje en 3e zwangerschap 🤍

één jaar geleden

Ik sluit aan voor 9 maart. 4e zwangerschap, 3e kindje. Dochter van 8,5 , dochter van net 1 en miskraam in febr.