539 Reacties
één jaar geleden
Hoi dames.. hier een goede echo gehad met kloppend hartje. Ze dacht 7+3 ik dacht 7+4 dus dat is mooi. 23 aug termijn echo.
één jaar geleden
Reactie op HelloBaby101
Hoi dames.. hier een goede echo gehad met kloppend hartje. Ze dacht 7+3 ik ...
Ik ook net een goede eerst echo met kloppend hartje, ze dacht bij mij ook 7 + 3 , uitgerekend 8 maart, volgende echo 22 augustus
één jaar geleden
Reactie op Dierenvriend97
Ik ook net een goede eerst echo met kloppend hartje, ze dacht bij mij ook 7 ...
Ik heb 23ste de termijn echo. Volgens de app ben ik dan 15 mrt uitgerekend
één jaar geleden
Reactie op MomJ
Goedemorgen, ik heb 16 aug de termijn echo. Voor nu denk ik dat ik 9 maart ...
Hier precies hetzelfde. 16 aug de termijnecho. 9 maart uitgerekend. Ben zo benieuwd weer wat te zien op de nieuwe echo. 🤗 Nog even geduld.
één jaar geleden
Reactie op MomJ
Ja, leuk he! Hoe voel jij je? En ben je er al over uit qua nipt en 13 weken ...
Wel veel last van allerlei kwaaltjes. Vooral vermoeidheid en smaak die is veranderd en daardoor bijna niet meer lust. Wat bedoel je precies over de nipt? Wij gaan deze wel doen.
Hoe voel jij je?
één jaar geleden
Ik heb een missed abortion, heeft de gynaecoloog me gisteren verteld. Nu wachten tot m’n baarmoeder het vruchtje afstoot want het bloedverlies is al begonnen. Ik wens jullie veel plezier toe met jullie zwangerschap en tot in de toekomst ✨
één jaar geleden
Ik heb een missed abortion, heeft de gynaecoloog me gisteren verteld. Nu wa ...
Wat verdrietig….Heel veel sterkte 🌹
één jaar geleden
Wie is er nu ongeveer 10 weken en heeft er al een beginnend buikje?
Ik kan de mijne moeilijk onderscheiden van een klein spekbuikje of een babybuikje. Ik merk wel dat het gedeelte onder mijn navel veel gevoeliger is. En gister met een aantal yoga posities kon ik wel echt goed voelen dat er iets in mijn buik/baarmoeder zit en dat het in ieder geval heel anders voelt. :)
één jaar geleden
Stoppen jullie met 10 weken ook met foliumzuur bij slikken?
Deze zit bij mij in mijn multivitamine zwanger. Heb nog 20 pillen over. Best zonde. Nu weer nieuwe aanschaffen zonder foliumzuur.
één jaar geleden
Reactie op 1989saartje
Stoppen jullie met 10 weken ook met foliumzuur bij slikken?
Deze zit bij mi ...
Bij mij zit het er ook in. Ik blijf die lekker door slikken hoor.