539 Reacties

één jaar geleden

Bang voor de reactie haha
Zullen ze boos worden ofzo denk je?

één jaar geleden

Heb erge moeite om het me ouders te vertellen. Terwijl ik al 7 weken ben en ...
Ik wacht ook hoor. Tot minimaal 12/13/14 weken. Weet nog niet wanneer precies

één jaar geleden

Hoi dames.. hier een goede echo gehad met kloppend hartje. Ze dacht 7+3 ik dacht 7+4 dus dat is mooi. 23 aug termijn echo.

één jaar geleden

Reactie op HelloBaby101

Hoi dames.. hier een goede echo gehad met kloppend hartje. Ze dacht 7+3 ik ...
Ik ook net een goede eerst echo met kloppend hartje, ze dacht bij mij ook 7 + 3 , uitgerekend 8 maart, volgende echo 22 augustus

één jaar geleden

Net m’n eerste echo gehad, prachtig kloppend hartje gezien! Ben één dagje vooruit gezet, nu 7+6 weken. Ivm m’n vakantie hebben we de termijnecho wat eerder, op 15 augustus. Zo’n opluchting dat alles goed is!❤️

één jaar geleden

Hier ook een goede echo gehad met kloppend hartje. Ik dacht dat ik 8+ 2 weken was en dat dacht de VK ook precies dus ik blijf 10 maart uitgerekend.

één jaar geleden

Reactie op Dierenvriend97

Ik ook net een goede eerst echo met kloppend hartje, ze dacht bij mij ook 7 ...
Ik heb 23ste de termijn echo. Volgens de app ben ik dan 15 mrt uitgerekend

één jaar geleden

Goedemorgen, ik heb 16 aug de termijn echo. Voor nu denk ik dat ik 9 maart ben uitgerekend. Heb bij de 1e echo een hartje zien kloppen ❤️

één jaar geleden

Reactie op MomJ

Goedemorgen, ik heb 16 aug de termijn echo. Voor nu denk ik dat ik 9 maart ...
Hier precies hetzelfde. 16 aug de termijnecho. 9 maart uitgerekend. Ben zo benieuwd weer wat te zien op de nieuwe echo. 🤗 Nog even geduld.

één jaar geleden

Reactie op 1989saartje

Hier precies hetzelfde. 16 aug de termijnecho. 9 maart uitgerekend. Ben zo ...
Ja, leuk he! Hoe voel jij je? En ben je er al over uit qua nipt en 13 weken echo?

één jaar geleden

Reactie op MomJ

Goedemorgen, ik heb 16 aug de termijn echo. Voor nu denk ik dat ik 9 maart ...
Ik 17 aug de termijn echo en 10 maart uitgerekend. Wat leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten 🤭 hier ook een mooi hartje gezien de eerste echo 👌🏻

één jaar geleden

Reactie op MomJ

Ja, leuk he! Hoe voel jij je? En ben je er al over uit qua nipt en 13 weken ...
Wel veel last van allerlei kwaaltjes. Vooral vermoeidheid en smaak die is veranderd en daardoor bijna niet meer lust. Wat bedoel je precies over de nipt? Wij gaan deze wel doen. Hoe voel jij je?

één jaar geleden

Ik heb een missed abortion, heeft de gynaecoloog me gisteren verteld. Nu wachten tot m’n baarmoeder het vruchtje afstoot want het bloedverlies is al begonnen. Ik wens jullie veel plezier toe met jullie zwangerschap en tot in de toekomst ✨

één jaar geleden

Ik heb een missed abortion, heeft de gynaecoloog me gisteren verteld. Nu wa ...
Wat verdrietig….Heel veel sterkte 🌹

één jaar geleden

Heel verdrietig! Veel sterkte ermee!

één jaar geleden

Reactie op 1989saartje

Wel veel last van allerlei kwaaltjes. Vooral vermoeidheid en smaak die is v ...
Op zich goed, niet top... Moe... En soms overleven op een werkdag 😂

één jaar geleden

Heel veel sterkte! Ik herken je gevoel, heb het helaas 2 keer meegemaakt afgelopen jaar. Maar hou hoop voor de toekomst 🍀 je wordt hoe dan ook een keer moeder❤

één jaar geleden

Wie is er nu ongeveer 10 weken en heeft er al een beginnend buikje? Ik kan de mijne moeilijk onderscheiden van een klein spekbuikje of een babybuikje. Ik merk wel dat het gedeelte onder mijn navel veel gevoeliger is. En gister met een aantal yoga posities kon ik wel echt goed voelen dat er iets in mijn buik/baarmoeder zit en dat het in ieder geval heel anders voelt. :)

één jaar geleden

Stoppen jullie met 10 weken ook met foliumzuur bij slikken? Deze zit bij mij in mijn multivitamine zwanger. Heb nog 20 pillen over. Best zonde. Nu weer nieuwe aanschaffen zonder foliumzuur.

één jaar geleden

Reactie op 1989saartje

Stoppen jullie met 10 weken ook met foliumzuur bij slikken? Deze zit bij mi ...
Bij mij zit het er ook in. Ik blijf die lekker door slikken hoor.