539 Reacties
één jaar geleden
Reactie op NalaB
Ik ben momenteel 13+1 en heb gister de 13 weken echo gehad. Bij deze echo e ...
Ik heb ook beide echo’s inwendig gehad. Bij mij zeiden ze dat ze niet goed door mijn huid heen konden kijken met het apparaat? 🤨 misschien bedoelen ze dat ik wat te zwaar ben en proberen ze dat op een lieve manier te zeggen 😂. Ik denk dat er wel veel factoren zijn waardoor ze toch een beter beeld krijgen met een inwendige echo.
één jaar geleden
Hi dames! Ik ben morgen precies 14 weken zwanger en we hebben gisterochtend gelukkig een super goede 13-weken echo gehad. Maar ik heb sinds eergisteren bruin bloedverlies. Niet heel veel ofzo, maar wel echt elke dag een inlegkruisje nodig, het is niet alleen bij afvegen. De verloskundige zei gisteren dat ik me in principe geen zorgen hoef te maken ook ivm de goede echo en omdat het dus echt oud bloed is, maar dat ik maandag even moet bellen als het aanhoudt. Het is nog steeds niet over, ook niet erger geworden ofzo en echt alleen bruin, maar wel dus nu de derde dag op rij wat bruinverlies. Meer dames die hier rond deze termijn last van hebben of dit bij een vorige zwangerschap hadden. Vind het gewoon zo gek want heb nooit bloedverlies gehad tijdens deze zwangerschap en heb er inmiddels ook wel vertrouwen in omdat ik al zo ver ben, dus ik zie dit niet echt als een teken dat het misgaat ofzo omdat ik dan wel echt veel meer en helderrood bloed had verwacht, maar ik ben benieuwd of anderen dit ook hebben.
één jaar geleden
Reactie op Duckie08
Hi dames! Ik ben morgen precies 14 weken zwanger en we hebben gisterochtend ...
Hey! Ik ben morgen 15 weken en had er 2 weken geleden toevallig ook een paar dagen last dan. Had het in eerste trimester ook af en toe, nu tijdje niet gehad en ineens toch best wat bruin bloed met slijm. Als het bruin is zonder buikpijn, maak ik mezelf er meestal geen zorgen om. Verloskundige zei ook dat het vaak niet uit baarmoeder zelf komt maar meer van baarmoedermond ofzo. Ik had het zelf tegelijk met obstipatie, daar kan het van of na seksueel contact bijvoorbeeld ook. Zeker met goede echo, denk ik geen reden tot zorgen gelukkig :)
één jaar geleden
Hoe voelen jullie je? Ik ben nog steeds vaak misselijk en ben er onderhand wel een beetje zat van 😰, het doet ook wel af aan dat ik van de zwangerschap kan genieten dat ik me steeds zo beroerd voel. Heeft iemand medicijnen die echt goed werken? Ben bang dat ik er niet meer vanaf kom gezien mijn moeder ook de hele zwangerschap misselijk was
één jaar geleden
Hoe voelen jullie je? Ik ben nog steeds vaak misselijk en ben er onderhand ...
Ik volg nu een cursus van de ayurveda. Nu ik zoveel mogelijk warm eet en drink en vooral zoet is mijn misselijkheid nagenoeg weg. Hopelijk heb je er iets aan 😘
één jaar geleden
Hoe voelen jullie je? Ik ben nog steeds vaak misselijk en ben er onderhand ...
Ohja en zo min mogelijk vlees eten. Vlees is bij mij ook een trigger..
één jaar geleden
Reactie op Mamabeertjexx
Ik volg nu een cursus van de ayurveda. Nu ik zoveel mogelijk warm eet en dr ...
En vet en pittig eten kan je het beste zoveel mogelijk vermijden.
één jaar geleden
Reactie op Romee29
Hi dames! Hoe gaat het met jullie? Ik ben 5 maart uitgerekend. Ik heb op di ...
Hey mama to be! Met mij gaat het goed ondanks dat ik last heb van mijn bekken. Ik ben 11 maart uitgerekend. Ik heb ook last gehad van zwangerschapsnischias. Nu gaat het wel goed daarmee soms komt het op, maar wat bij mij hielp is blijven bewegen. Hopelijk gaat het snel beter met je🥰
één jaar geleden
Reactie op Mamabeertjexx
Hey mama to be! Met mij gaat het goed ondanks dat ik last heb van mijn bekk ...
Ah bedankt voor je antwoord! Bekken gaat bij mij gelukkig nog goed. Bij mij is de ischias steeds erger geworden. Ik zit erover te denken om minder te gaan werken. Werk nu 32 uur, staand beroep.. maar vind dat wel heel lastig
één jaar geleden
Reactie op Romee29
Ah bedankt voor je antwoord! Bekken gaat bij mij gelukkig nog goed. Bij mij ...
Je gezondheid gaat altijd voor! Straks moet je ook met dit lichaam voor de kleine zorgen, dus beter nu rustig aan doen dan dat je straks niks meer kan. Maar ik begrijp dat je het lastig vind.💗
één jaar geleden
Reactie op HelloBaby101
Hoe gaat het hier?
Goed! We hebben zo de 20 weken echo. Hoe gaat het bij jou?