539 Reacties

één jaar geleden

Hi! Ik denk dat ik op 9 maart uitgerekend ben. Heb geen "normale cyclus duur" want wisselt door een fertiliteit traject. Wel heb ik al kwaaltjes! Ik moet om de zoveel uur wat kleins eten, met name in de ochtend en middag en 's avonds helemaal geen eetlust meer. Ook enorm opgeblazen buik en zware borsten met grote tepels. Misselijkheid was de reden waarom ik vóór mn NOD testte,, maar als ik steeds kleine beetjes eet gaat dat goed! Jullie ook al kwaaltjes met pas 4 weken?

één jaar geleden

Leuk! Ik kom me ook aansluiten bij dit groepje. Vanmorgen positief getest en kom uit op 10 maart. Morgen even bellen om eerste echo afspraak te maken. Spannend!

één jaar geleden

Allereerst gefeliciteerd iedereen! Ook ik mag mij bij deze groep aansluiten en kom ook op 10 maart uit. Vanmiddag maar even foliumzuur gaan kopen 😅

één jaar geleden

Hoi allemaal, Ik heb twee uurtjes geleden een positieve test in mijn handen gehad, het is echt mega pril aangezien ik 9 juni voor het laatst mijn menstruatie had. Volgens alle gegevens rond 11 maart uitgerekend van een tweede kindje (zoon van feb ‘22)/ vierde kindje (twee stiefzoontjes van ‘13 en ‘15). Nu nog in shock haha!

één jaar geleden

Reactie op berberv87

Hi! Ik denk dat ik op 9 maart uitgerekend ben. Heb geen "normale cyclus duu ...
Fijn dit te lezen haha, hier ook last van een een enorm opgeblazen gevoel en opgezette buik. Omdat het nog zo vroeg is vraag ik me nog wel af of het bij mij komt van de zwangerschap of dat het gewoon wat anders is..

één jaar geleden

Ik sluit me aan! 4 maart uitgerekende datum als alles goed gaat. Eerste kindje (spannnend)

één jaar geleden

Hoe gaat het met jullie allemaal? Last van kwaaltjes of valt het mee? Hier nog nergens last van 🙂 bij mn vorige zwangerschap werd ik misselijk vanaf 5 weken ongeveer

één jaar geleden

Reactie op 1014

Hoe gaat het met jullie allemaal? Last van kwaaltjes of valt het mee? Hier ...
Wat is jouw uitgerekende datum? Ik heb last van onrustige darmen, diarree, vermoeidheid, gevoelige, grotere borsten. En af en toe voel ik wat borrelen zo rond de baarmoeder.

één jaar geleden

Reactie op 1989saartje

Wat is jouw uitgerekende datum? Ik heb last van onrustige darmen, diarree, ...
9 maart! Heb 2 augustus mn eerste echo

één jaar geleden

Kan ik mij aansluiten.. gistere een super lichte test.. vandaag iets donkerder. Ik ben 39 en dit is mijn eerste kindje.

één jaar geleden

Reactie op HelloBaby101

Kan ik mij aansluiten.. gistere een super lichte test.. vandaag iets donker ...
Heb in jan een curettage gehad. Hartje was in dec festopt bij 8+5.

één jaar geleden

Reactie op 1014

9 maart! Heb 2 augustus mn eerste echo
Wat leuk! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wanneer iedereen zn eerste echo krijgt? Mijn echo is 1 augustus. Voor mijn gevoel is dat nog zo ver weg!

één jaar geleden

Reactie op Fynania

Wat leuk! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wanneer iedereen zn eerste ech ...
Mijn eerste echo staat op 24 juli gepland in het ziekenhuis (ben 11 maart uitgerekend). Vind het zo spannend!

één jaar geleden

Mijn eerste echo is 7 augustus 🙊 uitgerekend op 13 maart, ook zwanger van mijn eerste kindje ❤️

één jaar geleden

Volgens mij mag ik mij ook aansluiten bij dit groepje 🥳 Lijkt erop dat mijn uitgerekende datum ergens rond 14 maart is. Een week voordat onze dochter 3 jaar wordt. Vanochtend positief getest dus nog geen echo gepland staan! Weet iemand wanneer dit gebruikelijk is? Rond de 8 of 10 weken? Het heeft een jaar geduurd voordat we een positieve test mochten zien, dus ik kan mijn geluk niet op 🥰

één jaar geleden

Schatting 8 maart uitgerekend. 19 juli eerste echo staan

één jaar geleden

Ik ben 10 maart uitgerekend! Gister een lichte positieve test. Super spannend want we waren pas deze maand gestart met ‘proberen’ en direct raak. Al wel wat kwaaltjes waardoor ik het doorhad. 28 juli de eerste echo! Kan niet snel genoeg gaan

één jaar geleden

Reactie op Fynania

Wat leuk! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wanneer iedereen zn eerste ech ...
Mijn eerste echo is 21 juli met 7 weken. Die is nog in de kliniek. 28 juli naar de verloskundige met 8 weken

één jaar geleden

Ik ben voor nu op 10 maart uitgerekend van ons tweede kindje! Hebben al een kindje van 9 maanden. 19 juli is mijn eerste echo ☺️

één jaar geleden

Hey allemaal, wat leuk, gefeliciteerd! Ik had gisteren m'n eerste positieve test voor een eerste kindje. Spannend allemaal! Ook 8 maart voorlopig uitgeteld en 31 juli de eerste echo. Had dit weekend een paar druppels innestelbloeding en opgeblazen buik en nu vooral wat zeurende rugpijn. Leuk om jullie ervaringen te horen!