539 Reacties

één jaar geleden

Ik sluit ook aan, uitgerekende datum 12 maart! Heb al een zoontje van 21 maanden. Vorige week dinsdag kreeg ik op werk overduidelijk een innestelingsbloeding, die heb ik bij mijn vorige zwangerschappen ook gehad. Vanaf dit weekend test ik positief. Wel al sinds dit weekend lichtroze en soms lichtbruine afscheiding dus dat maakt het nog wel even spannend 🙏🏻

één jaar geleden

31ste eerste echo ben dan in week 7. Teste gister op 11dpo licht positief

één jaar geleden

Hi! Ik ben 25 jaar, ruim 6 jaar samen met mijn partner (30j) en ik ben nu als het goed is 4+2 weken zwanger van ons eerste kindje. Het was een beetje een rollercoaster want in de week voor de positieve test heb ik te horen gekregen dat ik PCOS heb en dat ik de volgende ronde mocht gaan starten met Letrozol. Maar het is dus onverwachts tóch zonder medicatie gelukt, echt een klein wondertje ❤️ Ik vind het wel nog super spannend en ik durf nog niet helemaal te geloven dat het goed gaat (het was echt even schakelen na een week van slecht nieuws). Op 10DPO had ik de eerste heel licht positieve test (daarvoor ook niet getest), vanmorgen (16DPO) echt duidelijke knaltesten, met mooie oploop, dus superblij daarmee! Mijn eisprong heb ik als het goed is gehad op 19 juni (CD30), dus dan is mijn uitgerekende datum ongeveer 11 maart 2024.

één jaar geleden

Oh en mijn eerste echo heb ik op 28 juli in het ziekenhuis. Dan ben ik 7+4 weken zwanger.

één jaar geleden

Hi alle zwangere onder ons 😄, Ik ben Daniella, 29 jaar en voor het eerst zwanger. Oei ik groei website geeft aan dat ik 11 maart ben uitgerekend en mijn app waar ik me menstruatie altijd bij hield geeft aan 7 maart. Ik vind het onwijs spannend!! 8 augustus onze eerste echo.

één jaar geleden

Dag dpo,11,12,13. 31ste eerste echo..spannend..

één jaar geleden

Reactie op 🌻

Mijn uitgerekende datum is 8 maart, maar ik heb 1 augustus pas de echo 😭😭 ...
Ik ook 8maart✌️😊😊

één jaar geleden

Jaaaa, dames ik mag bij de groep. Vandaag getest! Dacht dat ik ongesteld moest worden maar heb een onregelmatige cyclus door miskraam. Toch maar even een test gedaan en positief! Zo happy! Wel gek want heb nog geen symptomen alleen een rommelende buik..

één jaar geleden

Reactie op Marlii

Jaaaa, dames ik mag bij de groep. Vandaag getest! Dacht dat ik ongesteld mo ...
Gefeliciteerd welkom!

één jaar geleden

Hoi allemaal! Volgens de online berekeningen 7 of 8 maart uitgerekend! Tweede zwangerschap, hebben een dochter van 1,5. Maar het blijft zo mega spannend! Eerste echo staat de 24e gepland.

één jaar geleden

Ik sluit me aan! Uitgerekend op 10 maart. 27 juli eerste echo :)

één jaar geleden

Ik sluit mij ook aan, uitgerekende datum 10 maart 💫😊 21 juli eerste echo dus laat de dagen maar snel gaan, hihi!

één jaar geleden

Ik sluit me aan! Uitgerekend op 10 maart. 27 juli eerste echo :)
Ik ook 27 juli 😊

één jaar geleden

Reactie op Marlii

Jaaaa, dames ik mag bij de groep. Vandaag getest! Dacht dat ik ongesteld mo ...
Die symtomen komen vaak pas na week 5 of 6.

één jaar geleden

Ik ben dus vanaf gisteravond echt misselijk. Zijn er meer al vanaf het begin misselijk? Ik ben nu 4 weken en 2 dagen..

één jaar geleden

Ik sluit mij hier ook aan!! Volgens mijn eigen berekening ben is 8 maart de uitgerekende datum, maar daar kan natuurlijk nog verandering in komen. 🥰🥰🥰

één jaar geleden

Ik sluit mij ook aan! Uitgerekend op 11 maart 🌈😍 25 juli eerste echo! Hopelijk blijft dit kindje bij ons ❤️

één jaar geleden

Hoi allemaal, ik meld me ook alvast. 12 maart is mijn uitgerekende datum. Van de kwaaltjes nog niet echt last, behalve van pijnlijke boobies en veel honger🙈

één jaar geleden

Hi dames! Gefeliciteerd allemaal! Gisteren zelf ook een positieve test in handen! 14 maart uitgerekend. Dit is m’n tweede zwangerschap, zoontje is bijna 13 maanden. Voel me sinds vandaag beetje onbestemd/misselijk, maar kan ook van het eten van gisteren zijn😜 Verder alleen rommelende buik. Zo spannend weer!

één jaar geleden

Mijn uitgerekende datum is 10 maart. Heel spannend, woensdag positief getest. Eerste zwangerschap, heel spannend allemaal. 25 juli eerst echo... Wat voelt dat nog ver weg 😅