539 Reacties

één jaar geleden

Hi Allemaal! Ik ben ook tot nu toe, 8 maart uitgerekend.. ook een regen boog kindje. Miskraam gehad in december. Op zich ben ik er wel relaxt onder.. ook minder enthousiast dan de 1e keer dat ik zwanger was. Ik heb nu echt zo iets van ik zie het wel... Hopelijk ben ik blij als ik weet dat alles helemaal goed is 🙈. Wij hebben de 1e echo op 27 juli gepland staan. 😁

één jaar geleden

Reactie op 🌻

Mijn uitgerekende datum is 8 maart, maar ik heb 1 augustus pas de echo 😭😭 ...
Oh hier hetzelfde, 8 maart en 31 juli de eerste. GEDULD GEDULD. Zo spannend!

één jaar geleden

Hier 12 maart uitgerekend zoals het nu lijkt nog geen echo gepland staan ga van het weekend even inschrijven bij de verloskundige praktijk. Onze dochter van 9 is al op de hoogte en wij hebben nog een zoon van 11 maanden

één jaar geleden

10 maart uitgerekend! 26 juli de eerste echo, dan ben ik 7,3 weken. Eerste zwangerschap, super spannend 🫶🏼

één jaar geleden

Reactie op IrisDW

10 maart uitgerekend! 26 juli de eerste echo, dan ben ik 7,3 weken. Eerste ...
Fijne zwangerschap gewenst! Ik ben ook 10 maart uitgerekend en heb 21 juli de eerste echo 🤞🏼 Hoe voel jij je? 😃

één jaar geleden

9 maart, 26 juli eerste echo, vandaag 5+ weken zwanger, de symptomen worden erger :) volle borsten, moe , cravings.. niet misselijk (even afkloppen) m’n zus en zwager weten het, bewust alleenstaand :)

één jaar geleden

Vanochtend een positieve test, ik kan het nog amper geloven, was de eerste ronde voor ons. Ik ben 26 jaar en mijn man is 29 jaar, vorig jaar zijn we getrouwd 🥰 Wat is nu de volgende stap? De huisarts inlichten of gelijk een verloskundige praktijk?

één jaar geleden

Ik ben 9 maart uitgerekend en heb 26 juli mijn eerste echo. Ondanks al meerdere kinderen vind ik het toch weer ontzettend spannend! Sinds eergisteren wat meer symptomen zoals last van gevoelige borsten / tepels, rommelde darmen, weinig eetlust, veel kokhalzen door bepaalde geuren / gedachtes aan bepaalde geuren.

één jaar geleden

Reactie op Dierenvriend97

Vanochtend een positieve test, ik kan het nog amper geloven, was de eerste ...
Ja kan de verloskundige bellen voor een afspraak en de huisarts kan je even inlichten dat je zwanger bent!

één jaar geleden

Ik weet nog niet precies wanneer ik uitgerekend ben (schatting nu is 5+4) maar ik ben zwanger geraakt met een spiraal die er gelukkig inmiddels uit is! Volgens mijn eigen berekening en cyclus 12 maart, maar dat zou eerder zijn obv de echo die ik begin deze week had! Maar ik sluit me voor nu even hier aan :). Is ons derde kindje en een echte verrassing 💝 Voor nu nog niet echt klachten behalve wat krampjes en erg vermoeid.

één jaar geleden

Vanmorgen 2 zeer duidelijke testen + een positieve digitale half de middag. Vanwege 6 chemische zwangerschappen toch zojuist getest, urine was bijna wit en met 1 dag voor NOD was dit geen hele slimme zet want de test was heeel veel lichter. Bijna een tuurstreepje. Iemand hier ervaring mee, dat hij de volgende ochtend gewoon was opgelopen? 🥺

één jaar geleden

Reactie op BabyNRB

Vanmorgen 2 zeer duidelijke testen + een positieve digitale half de middag. ...
Geen ervaring maar ik zou die test even negeren als je urine heel licht was. Ik weet niet of je voor die tijd ook nog geplast had? Ik zou morgenochtend pas weer testen als je echt een poosje niet geplast hebt!

één jaar geleden

Reactie op Moos91

Geen ervaring maar ik zou die test even negeren als je urine heel licht was ...
Ja dat probeer ik ook inderdaad.. dankjewel voor je reactie! Had vlak daarvoor gewoon geplast en gedronken, dus proberen te vergeten en morgenochtend hopen op dat hij weer is opgelopen 🤞🏼

één jaar geleden

Okeee moet dit ff kwijt hoor.. maar mn zusje belde vanmiddag dat zij ook positief heeft getest 😅😅 ondanks de pcos.. super bijzonder en zoo leuk om samen zwanger te zijn! Hoop dat alles goed mag gaan bij ons allebei.

één jaar geleden

Reactie op BabyNRB

Ja dat probeer ik ook inderdaad.. dankjewel voor je reactie! Had vlak daarv ...
Ja dikke kans dat je urine dan echt niet geconcentreerd was & je zit ook nog voor je nod hè! Niet meer testen als je urine niet geconcentreerd is!

één jaar geleden

Reactie op Moos91

Ja dikke kans dat je urine dan echt niet geconcentreerd was & je zit oo ...
Ja ook dom om met avond urine te testen… testen van vanmorgen waren super duidelijk, maar door angst dan toch willen testen en dan vervolgens stressen. Niet heel handig 😐

één jaar geleden

Reactie op Joelez

Okeee moet dit ff kwijt hoor.. maar mn zusje belde vanmiddag dat zij ook po ...
Ooh super gaaf. Vorige jaar waren mijn zusje en ik tegelijk zwanger. Ik weet dat zei nu ook waar aan het proberen zijn stiekem hoop ik dat het bij hun ook weer lukt kunnen we weer samen zwanger zijn.

één jaar geleden

Reactie op Joelez

Okeee moet dit ff kwijt hoor.. maar mn zusje belde vanmiddag dat zij ook po ...
Leuk he! Ik was samen zwanger met beste vriendin. Onze meisjes schelen exact 1 week. Zij is nu weer 7 maanden zwanger. Ik 5 weken. 💚

één jaar geleden

Ik ben benieuwd naar jullie mening! Gisteren is mijn beste vriendin bevallen, maar ook ik ben er achter gekomen dat ik weer zwanger ben. We waren eigenlijk samen uitgerekend deze juli dus het waren pittige maanden voor ons beide. Nu kan ik niet wachten om het te vertellen maar door 6 chemische zwangerschappen vind ik het spannend om het ‘enthousiast’ te vertellen. Alle vorige keren ging het al fout voordat ik het überhaupt kon vertellen. Mijn testen lopen deze keer voor het eerst wel op waardoor ik al iets meer vertrouwen heb maar (vandaag NOD) gaf de digitale 1-2 aan. Ik wilde het eigenlijk pas vertellen bij 2-3 omdat ik deze nog nooit heb gezien en ik ‘iets meer zekerheid heb’. Ik zou eigenlijk vandaag langsgaan, maar wat zouden jullie doen? Langs gaan en vertellen ook al is het 1-2 of wachten tot morgen en hopen op 2-3? En als het morgen nog 1-2 is, alsnog vertellen? Ik ben benieuwd d😊

één jaar geleden

Reactie op BabyNRB

Ik ben benieuwd naar jullie mening! Gisteren is mijn beste vriendin bevalle ...
Ik liep ook samen op met mijn beste vriendin helaas kreeg ik een miskraam en is zij onderhand zal 6 maanden zwanger. Ik heb het haar direct verteld dat ik weer zwanger was. Voelde zo goed voor beide 🫶💥