539 Reacties
één jaar geleden
Voorlopig staat er 13 maart, eerste zwangerschap en ik moet het nog aan mijn vriend vertellen (10 dagen wachten vanaf de eerste positieve test omdat ik het persoonlijk wil vertellen en hij in t buitenland zit voor werk🙈)
één jaar geleden
Reactie op MaMxx
En hoe is het met iedereen qua klachten? Het wisselt vind ik best wel per d ...
Ja vind ik ook heel onzeker makend. Ik heb donderdagavond voor het eerst getest, vrijdag en gisteren misselijk en vandaag helemaal niet.. nu 4+3 dus ook heel pril. Bij m’n eerste zwangerschap had ik ook pas na week 5 last van kwaaltjes, maar toen ook later getest.
één jaar geleden
Reactie op MaMxx
Mijn vriend heeft het al te verduren met mijn moodswings. Hebben meer mensen dit zo erg of ben ik gewoon een heks 😂? Verder pijnlijke borsten en buik/rugpijn. Met de vermoeidheid valt het mee gelukkig. Herkenbaar hoor, bij mij wisselt het ook! Ik ben vandaag 5 weken. Kan niet wachten om het deze week aan mijn moeder en beste vrienden te vertellen!
MOD
één jaar geleden
Mijn vriend heeft het al te verduren met mijn moodswings. Hebben meer mense ...
Nee hier ook iemand met moodswings hoor, maar niet zoals mn pms constant een paar dagen maar gewoon ineens soms een snauw. Verder heb ik op dit moment veel krampjes onder in mn buik, heftige afscheiding, gevoelige borsten en ben ik erg moe en wazig de hele dag.
één jaar geleden
Reactie op MaMxx
Mijn buik is echt al mega opgezet/opgeblazen (ik lijk al een paar maanden zwanger maar ben pas 5+1 - hoe ga ik dat in hemelsnaam verbergen tot week 12? 🤔) mijn tepels doen zeer en ben snel emotioneel. Daarnaast ook veel waterige afscheiding.
één jaar geleden
Reactie op MaMxx
Volle enorme en gevoelige borsten met donkerdere tepelhoven, gigantisch moe, eetbuien.. verder eigenlijk niks. Zijn jullie al misselijk? Hier nog niet
één jaar geleden
Erg moe elke dag.. soms beetje lichte krampen.. nog niet echt misselijk.. 2x slapen op de dag.
één jaar geleden
Reactie op BabyNRB
Vandaag ben ik 4 weken. Vanochtend/middag vlagen van misselijkheid. Vanmidd ...
Soms inderdaad wat krampen of steken en af en toe een vlaag misselijkheid, maar moet dan vooral iets eten lijkt het. En sinds paar dagen meer gevoelige borsten. Ik verwacht dat klachten nog toenemen als we voorbij de 6 weken gaan?
één jaar geleden
Reactie op Fynania
Nee hier ook iemand met moodswings hoor, maar niet zoals mn pms constant ee ...
Hier echt hetzelfde! Krampjes, moe, afscheiding dat ik soms twijfel of ik niet toch ineens ongesteld ben geworden 🫣, moodswings, en ohh wat een pijnlijke borsten. Ze voelen zo zwaar soms! Verder nog niet echt misselijk, behalve ‘s avonds in bed een beetje.. jullie?
één jaar geleden
Hier vooral zere borsten, hele lage buikpijn en diarree.
Het besef begint langzaam een beetje te komen, maar ik vind het nog steeds onwerkelijk. Ik had nooit verwacht in de 1e ronde al gelijk zwanger te zijn.
Het voelt wel een beetje dubbel omdat 2 mensen dichtbij mij al meer dan 1,5 jaar proberen en nu in een traject zitten maar helaas voor alsnog zonder resultaat.
We hebben een "opa en oma pluis" en "Dribbel naar opa en oma" boekje besteld. We willen het komende week aan onze ouders en broer/zus gaan vertellen. Verder houden we het nog even geheim 🤭
één jaar geleden
Ik sluit mij ook graag aan.
Hier vorige week een positieve test.
Verwachte uitgerekende datum is 8 maart.
Vind het allemaal best wel heel erg spannend. Nu beetje bij beetje al wat afspraken maken. Alvast ingeschreven bij verloskundige (ik loop nog in het ziekenhuis ivm IVF).
Aangemeld bij moeders voor moeders.
Nu wat rondleidingen aangevraagd bij verschillende kinderdagverblijven.
Het voelt nog best onwerkelijk als mensen mij feliciteren met mijn zwangerschap.
één jaar geleden
Reactie op 90sbaby
Ik sluit mij ook graag aan.
Hier vorige week een positieve test.
Verwachte ...
Ik vind het ook erg spannend allemaal, wat staat ons allemaal te wachten...
Vind het nog heel onwerkelijk
één jaar geleden
Hebben jullie ook een opgeblazen gevoel?
Ik ben nu 5+4 en merk dat mijn spijkerbroeken serieus al niet meer zo lekker beginnen te zitten.
Bij mijn oudste droeg ik mijn eigen skinny jeans nog met 40 weken zwangerschap en heb ik maar 1 zwangerschapsbroek en 2 shirts aangeschaft.
Heb nu echt een beetje een opgeblazen gevoel. Heb wel een paar stretch flared broeken die wel prima zitten.
Meer hier last van?
één jaar geleden
Reactie op 90sbaby
Hebben jullie ook een opgeblazen gevoel?
Ik ben nu 5+4 en merk dat mijn sp ...
Jep, heb zelfs al een bolle onderbuik 😂