539 Reacties
één jaar geleden
Reactie op 90sbaby
Hebben jullie ook een opgeblazen gevoel?
Ik ben nu 5+4 en merk dat mijn sp ...
Zeker! Ik loop op thuiswerkdagen vanaf s ochtends al met een open ritssluiting hahaha, al sinds eind vorige week (ben nu 5+1) 🙈 naar kantoor doe ik alleen nog maar broeken aan met stretchband én wijde t-shirts. Vind het nog te veeeeel vroeg voor zwangerschapskleding maar ik selecteer wel al echt m’n ruime kledingstukken nu.
één jaar geleden
Reactie op 90sbaby
Ja, dat inderdaad. Net boven mijn schaambeen is het echt boller!
Maar echt 😜 moet wel al gaan geloven aan zwangerschaps BH.. Deze past niet meer. En dit is cup E..Hou me hart vast..
één jaar geleden
Vanochtend gebeld met de verloskundige praktijk, 31 juli eerste echo. Ik zou dan 8 weken + 2 dagen zwanger zijn
één jaar geleden
Ik ben vandaag 5 weken 5 dagen. De symptomen beginnen wel wat intenser te worden. Hebben jullie daar ook last van?
één jaar geleden
Reactie op ShellyN
welke symptomen heb jij dan? ik zou 5 weken en 6 dagen zijn en ik heb nog n ...
Wat fijn dat je nog niet echt ergens last van hebt. 👌
De kwaaltjes variëren een beetje per dag. Mijn borsten zijn gevoelig en al minstens een cupmaat gegroeid, al mijn bh’s zijn al te klein, ruik alles heel sterk, soms een aanval van misselijkheid, hoofdpijn, het aldoor heel warm hebben, eens in de zoveel dagen diarree, opgeblazen gevoel (alsof ik een luchtbel heb ingeslikt) slecht slapen, heel slaperig vermoeid zijn over de dag. Heb veel dutjes nodig. Dat soort dingen.
En ondanks dat ik heel blij bent met de zwangerschap. Vloog het mij gister ook wel even heel erg aan. Dat mijn lijf zo zal veranderen en de verantwoordelijkheid die het met zich mee brengt. 🫣
Ik was met de eerste ronde meteen zwanger. Heel snel en superspannend allemaal.
één jaar geleden
Reactie op 1989saartje
De kwaaltjes variër ...
Ik ben nu 5+6 en merk nu vooral dat de misselijkheid en soms wat duizeligheid wat begint toe te nemen. Toch wel bijzonder he, hoeveel dingen je in je lichaam voelt die je nog nooit eerder gevoeld hebt (voor mij eerste zwangerschap). Maar we kunnen dit! 💪
één jaar geleden
Reactie op 1989saartje
De kwaaltjes variër ...
ohh dat zijn inderdaad veel kwaaltjes!
ik heb alleen de eerste 3 of 4 dagen kwaaltjes gehad en daarom ben ik gaan testen. duizelig, snel zweten, ieder uur eten en snel buiten adem. maar nu sinds 1 week heb ik helemaal geen kwaaltjes meer... het is fijn, maar wie weet komen die nog 🤭
wauw bij de 1e ronde al meteen zwanger, wat fijn! lekker gaan genieten dus!!
één jaar geleden
Wij hebben het gister aan mijn ouders verteld.
Ik had ze geappt met de vraag of ze thuis waren en schijnbaar had m'n vader tegen m'n moeder en broer gezegd "Dierenvriend komt vertellen dat ze zwanger is" en dat was dus echt zo! Zo grappig dat hij het een soort aanvoelde. Ze waren wel heel enthousiast en blij voor ons. 🥰
Morgen gaan we het mijn schoonouders vertellen 😀
één jaar geleden
Ik sluit me hier aan d8 dat het 15/03 is maar vermoed toch 14/03 💕
één jaar geleden
Reactie op 1989saartje
De kwaaltjes variër ...
Same here, ook in één goede poging raak en de verantwoordelijkheid van het goed voldragen van zo'n zwangerschap vind ik nogal wat. Ik was eigenlijk nog zo bezig met m'n cyclus weer in kaart brengen en zwanger wórden dat dit ff een omschakeling is! Zo spannend allemaal!
één jaar geleden
Reactie op ShellyN
ohh dat zijn inderdaad veel kwaaltjes!
ik heb alleen de eerste 3 of 4 dage ...
Wauw echt heel fijn dat er niet zoveel kwaaltjes meer zijn. Hoever ben je nu? Ik ben op dit moment ook herstellende van een burn out, dus wellicht dat het ook wat intenser is allemaal. Ik bekijk het maar een beetje per dag. :)
Wens je een goede zwangerschap! 🌸
één jaar geleden
Reactie op IsaEvelien
Same here, ook in één goede poging raak en de verantwoordelijkheid van het ...
Ja, super spannend voor jullie. Dat het in de onderzoekende fase al gebeurd. Ik heb ergens wel ergens een sterk voorgevoel gehad dat het snel zou gaan. Wat natuurlijk ook een cadeau is, want zo vanzelfsprekend is het allemaal niet. Maar inderdaad wel even schakelen dan.
Las laatst ook wel dat alle (pieker)gedachten er een beetje bijhoren. Je wilt het beste voor je kindje, maar de perfecte moeder bestaat niet. Dat zou ook een veel te zware taak zijn. We kunnen wel zo goed mogelijk naar ons lichaam luisteren en er voor zorgen. Dat helpt al een hoop in een zwangerschap denk ik. Fijne zwangerschap 🌸