539 Reacties

één jaar geleden

Mijn uitgerekende datum is 11 maart, eerste zwangerschap dus mega spannend allemaal! Heel veel last van misselijkheid en vermoeidheid

één jaar geleden

Vinden jullie het ook zo moeilijk om niks te zeggen? Bij ons weten onze ouders, mijn beste vriendin en 1 collega het, maar ik vind het zo moeilijk om m'n mond te houden 🙈😅

één jaar geleden

Reactie op Dierenvriend97

Vinden jullie het ook zo moeilijk om niks te zeggen? Bij ons weten onze ou ...
Ja wil het ook zo graag tegen veel mensen vertellen, maar met meesten toch minstens even tot na de eerste echo wachten. Ouders weten het wel al en morgen m'n schoonouders.

één jaar geleden

Ik wilde het eerst ook geheim houden voor beide ouders, maar dat hield ik echt niet vol dus nu maar verteld. Wat lucht dat op zeg! Verder zou ik het, het liefst iedereen al vertellen!

één jaar geleden

Hoihoi, ik ben 11 maart uitgerekend van ons eerste kindje. We hebben hier erg lang maart uitgekeken, mede omdat ik pcos heb. Gelukkig is het met gebruik van letrozol gelukt! Ik heb komende donderdag de eerste echo bij de gynaecoloog. Gelukkig ben ik niet misselijk maar ik ben wel erg moe en last van opgeblazen gevoel. En dat momenteel in combi met erg hoesten is dubbel zo vermoeiend. Dus hopelijk is t hoesten snel over. Ik kijk uit naar komende donderdag, kan het dan denk pas echt geloven 🥰

één jaar geleden

Hier weten al veel mensen het. Zwanger geworden met behulp van IVF. Mijn vriendinnen en directe collega's wisten het al vrij snel vanwegen regelmatige ziekenhuis bezoeken. Mijn ouders weten het ook al. Soms baal ik dat al zoveel mensen het weten. Vooral op dagen dat ik me best onzeker voel of alles wel goed gaat. Maar aan de andere kant is het ook erg fijn om alles te kunnen delen.

één jaar geleden

Ik mag me ook aansluiten! 6+5 vandaag. 12 maart uitgerekend. Zwanger van ons eerste kindje. Woensdag 26 juli de eerste echo. Doe nu al geen oog dicht. Probeer heel positief te blijven en te genieten maar ik ben ook echt heel bang. Ik hoop zo dat alles goed gaat ❤️ Ik heb pijnlijke borsten, soms misselijk, geen eetlust.. eet alleen omdat het moet. Normaal snoep en snack ik heel veel, nu ik zwanger ben wil ik er niks van weten. Opgezette buik al.. en enorme mood swings. Gefeliciteerd allemaal ❤️❤️❤️

één jaar geleden

Hahahaha ooooh vind ik ook!! Alleen mijn collega weet het, puur omdat ik zo onzeker was en advies wilde. We willen na onze eerste echo het wel tegen onze ouders en zussen zeggen. Voor alle andere wachten we toch nog even.

één jaar geleden

4e kindje op komst. Gaan uit van 12 maart. Maar eerste echo moet nog

één jaar geleden

Wij zijn zwanger van ons eerste kindje en als het goed is 10 maart uitgeteld. We waren na de eerste IUI zwanger. We hebben woensdag de eerste echo en volgende week de intake bij de verloskundige dus heel spannend allemaal ! Na de eerste echo willen we het aan onze ouders vertellen en over een paar weken aan de rest van de familie :)

één jaar geleden

Reactie op sils

Ik mag me ook aansluiten! 6+5 vandaag. 12 maart uitgerekend. Zwanger van on ...
Hier ook zo zenuwachtig. Ik snap je echt! Ik heb vanmiddag de eerste echo.. en vannacht ook zo slecht geslapen. Alle scenario’s gingen door m’n hoofd. Je kan jezelf zo gek maken soms.. hoop voor jou dat je woensdag hopelijk ook een goede echo hebt. 🍀🙏🏼

één jaar geleden

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, van ons eerste kindje, en ben voor nu uitgerekend op 11 maart! Ik heb vooral last van misselijkheid gedurende de dag, en verder ben ik er niet helemaal bij met m’n hoofd! Mijn schoonouders weten al van mijn zwangerschap, maar mijn eigen ouders nog niet. Wij zitten er aan te denken om de NIPT, 13 en 20 weken echo wel te doen. Wat we met een eventuele slechte uitslag zouden doen ligt er aan, maar dan zijn we in ieder geval voorbereid.

één jaar geleden

Reactie op babywisj2

Hier ook zo zenuwachtig. Ik snap je echt! Ik heb vanmiddag de eerste echo.. ...
Oooh hoe ging je echo ?🍀🍀🍀 Ik hoop zo voor je dat alles goed is. Pff bij mij ook. Ik heb me al 3 dagen opgesloten in huis. Ben dan weer ineens boos en dan weer huilen. Die spanning is killing

één jaar geleden

Hi dames! Toevallig kwam ik vanavond een leuke site tegen met Opheffingsverkoop, wie weet zit er wat voor jullie bij. Leuke prijsjes, ✨ https://little-indians.nl

één jaar geleden

Reactie op Rosanne 96

Hi dames! Toevallig kwam ik vanavond een leuke site tegen met Opheffingsver ...
Thanks voor de tip, wát een leuke spulletjes. Net wat besteld 🫣

één jaar geleden

Reactie op Sharrjdm

Thanks voor de tip, wát een leuke spulletjes. Net wat besteld 🫣
Ik ook, en leuke prijsjes hé 😍

één jaar geleden

Vanmorgen een goede vroege echo gehad en een heel mooi kloppend hartje gezien ❤️ Zo bijzonder! Gemeten op 7+1 (11mm), precies zoals verwacht, met de uitgerekende datum op 11 maart. We hebben de termijnecho nu ingepland bij de verloskundige voor over 3 weken. We willen het eind deze week aan mijn ouders gaan vertellen en volgende week aan mijn schoonouders!

één jaar geleden

Zijn er meiden die het leuk vinden om via whatsapp groep contact te hebben?

één jaar geleden

Reactie op 1014

Zijn er meiden die het leuk vinden om via whatsapp groep contact te hebben? ...
Leuk! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!

één jaar geleden

Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad, ben nu 7+4 zwanger. Daar werden we verrast, want we verwachten een tweeling! Zo bijzonder om ook al allebei de hartjes te horen kloppen 🥰