539 Reacties
één jaar geleden
Reactie op liselot-89
Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad, ben nu 7+4 zwanger.
Daar werden we v ...
Wauw gefeliciteerd!
één jaar geleden
Reactie op 1014
Zijn er meiden die het leuk vinden om via whatsapp groep contact te hebben? ...
Lijkt me leuk!
één jaar geleden
Reactie op liselot-89
Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad, ben nu 7+4 zwanger.
Daar werden we v ...
Wat bijzonder, gefeliciteerd! Ik heb dinsdag mijn eerste echo gehad en zagen het hartje kloppen. Toen ik vroeg waarom er geen geluid bij zat vertelde ze dat ze dat pas bij 11 weken doen. Bij jou dus wel! Zal wel per praktijk verschillen 🤷🏽♀️
één jaar geleden
Wij hebben morgen ochtend weer een echo, ivm blaasontsteking mag ik eerder komen. Hadden met 6 weken een kloppend hartje, hopelijk is morgen alles nog steeds goed! Dan zijn we 7+5 en dus 10 maart uitgerekend
één jaar geleden
Reactie op HelloBaby101
Ik heb maandag avond de eerste echo.. denk dat ik dan 7+3 ben.
Ik ook maandagavond, kijk er zo naar uit. Ik denk dat ik dan 8 + 3 ben
één jaar geleden
Reactie op Daniella94
Wat bijzonder, gefeliciteerd! Ik heb dinsdag mijn eerste echo gehad en zage ...
Wij hadden het bij de gynaecoloog. Jij ook of bij de verloskundige?
één jaar geleden
Gefeliciteerd allemaal 💗💙
Ik ben 9 maart uitgerekend, voor ons de 2e. Onze dochter is net 4 jaar geworden.
Ik beleef deze zwangerschap zo anders dan de eerste.. ik ben veel onzekerder ofzo. Zo apart. Voel me wel goed. Natuurlijk wel wat moe en m’n borsten zijn verschrikkelijk, maar verder mag ik niet klagen.
Ik heb zeker een mini buikje, maar nog goed te verbergen door een wijd t-shirt en pas nog een soort van m’n broeken. Mijn collega’s weten het en 1 vriendin. Verder nog niemand.. ik wil het zo snel mogelijk vertellen na de 2e echo van 14 aug!!
één jaar geleden
Heb erge moeite om het me ouders te vertellen. Terwijl ik al 7 weken ben en al een eerste echo gehad heb waar alles goed was.
één jaar geleden
Hi hi! Weten jullie een leuke zwangerschapsapp voor aanstaande vaders?
één jaar geleden
Reactie op Fynania
Hoezo heb je moeite om het je ouders te vertellen? Omdat het nog zo vroeg i ...
Bang voor de reactie haha