1003 Reacties

8 maanden geleden

Vorige keer bevallen in juli, ons meisje heeft toen alleen maar lange rompers aan gehad met een broekje en sokjes. Zolang je thuis blijft ligt de baby toch lekker in een kleedje en veel op schoot. Niet te veel in 50, ze zijn er zo gauw uit, ik was wel een keertje extra🤭

8 maanden geleden

Reactie op Liefkleinwonder

Vorige keer bevallen in juli, ons meisje heeft toen alleen maar lange rompe ...
Hier ook in juli bevallen. Ik had 1 romper maat 50 en de rest 56. Die heb ik maar oversized aangedaan omdat hij er idd zo snel uit groeide 🙈

8 maanden geleden

Hebben jullie nu ook al last van lage bloeddruk en daardoor constant duizeligheid? Zo ja, hoe gaan jullie daarmee om? Ik vind het echt heel pittig 😅

8 maanden geleden

Reactie op MyrtheVw

Hebben jullie nu ook al last van lage bloeddruk en daardoor constant duizel ...
Ja hier ook, vorige zwangerschap werd het later nog erger en niet meer kunnen werken ervan. Boullion en zoute dropjes. En rustig aan doen.

8 maanden geleden

Reactie op Liefkleinwonder

Vorige keer bevallen in juli, ons meisje heeft toen alleen maar lange rompe ...
Mijn zoontje was juist erg klein en heeft wel 2 maanden in 50 gezeten haha. Eerste weken was 50 ook te groot.

8 maanden geleden

Reactie op !nathaliee

Ja hier ook, vorige zwangerschap werd het later nog erger en niet meer kunn ...
Sjonge😅 rustig aan doe ik al, met werk zit ik nu al 50% in de ziektewet.. hopelijk kan ik nog wel wat blijven werken, maar we gaan het zien. Zoute dropjes en drinkbouillon heb ik inderdaad al ingeslagen ☺️

8 maanden geleden

Reactie op !nathaliee

Mijn zoontje was juist erg klein en heeft wel 2 maanden in 50 gezeten haha. ...
Mijn dochter is lang en smal, en had inderdaad ook een hele tijd 50 aan. Maar ik had van alles niet teveel en waste gewoon wat meer

8 maanden geleden

Zijn jullie ook zo verstrooid/ vergeetachtig? 🙈

8 maanden geleden

Reactie op MyrtheVw

Hebben jullie nu ook al last van lage bloeddruk en daardoor constant duizel ...
Hier heb ik ook erg veel last van, heb me al 2 weken ziek gemeld en geen 1 dag van de bank afgekomen. De enigste tip die de VK en dokter mij kon geven was rustig aan doen en sochtends bouillon nemen veder was er helaas weinig aan te doen..

8 maanden geleden

Reactie op Mllllx

Hier heb ik ook erg veel last van, heb me al 2 weken ziek gemeld en geen 1 ...
Heel herkenbaar 😅 ben normaal altijd bezig, maar nu kom ik gewoon niet meer van de bank of uit bed en merk wel dat dat mentaal pittig is. Sterkte ermee de komende tijd! 🤗

8 maanden geleden

Reactie op OMaxime

Zijn jullie ook zo verstrooid/ vergeetachtig? 🙈
yes! al vanaf week 5-6.

8 maanden geleden

Reactie op slotjee

yes! al vanaf week 5-6.
Omega 3 slikken schijnt te helpen! Goed voor je hersenen 💪🏼

7 maanden geleden

Wat gaan jullie allemaal nog extra (bij)kopen voor een 2e kindje? Ik heb alles van mijn dochter nog bewaard dus ik heb het idee dat ik eigenlijk niet zoveel extra meer nodig heb?

7 maanden geleden

Reactie op rianne123456

Wat gaan jullie allemaal nog extra (bij)kopen voor een 2e kindje? Ik heb ...
Zelfde gevoel hier. Oudste is wel van de zomer dus waarschijnlijk tzt wat andere kleertjes geschikt voor het juiste seizoen of geschikt voor een jongetje als dat het is, maar verder weet ik het eigenlijk ook niet.

7 maanden geleden

Reactie op rianne123456

Wat gaan jullie allemaal nog extra (bij)kopen voor een 2e kindje? Ik heb ...
Klopt hier ook. Al is de eerste wel van oktober dus misschien wat luchtigere kleding. Kreeg laatst lief van een vriendin hydrofiele doeken dacht tja die heb ik al zat haha

7 maanden geleden

Reactie op rianne123456

Wat gaan jullie allemaal nog extra (bij)kopen voor een 2e kindje? Ik heb ...
Goede vraag😀Toevallig van de week een lijstje gemaakt! En het zijn vooral nog wat kleine dingetjes zoals thermometer nagelsetje, beddengoed ect. Maar ook een commode, ik wil graag elektrische kruiken dit keer, investeren in een goede borstkolf met kolfconsult bij de lactatiekundige, en een nieuwe babyfoon! Benieuwd of ik hier nog dingen tegen kom die ik nog niet had bedacht😊

7 maanden geleden

Reactie op !nathaliee

Klopt hier ook. Al is de eerste wel van oktober dus misschien wat luchtiger ...
Heb nog wel een paar van die extra grote hydrofiele doeken ingeslagen want die vind ik perfect voor na het douchen en die gebruik ik nog steeds voor mn oudste dochter maar verder? Even een nieuw matrasje voor de co sleeper en waarschijnlijk een duo kinderwagen en dat is het denk ik wel.

7 maanden geleden

Reactie op rianne123456

Wat gaan jullie allemaal nog extra (bij)kopen voor een 2e kindje? Ik heb ...
- een extra tripp trapp. Kuipje en zitje heb ik nog van zoontje dus kunnen we weer gebruiken - extra babyfoon - we gaan kijken naar een andere kinderwagen want die van zoontje was derdehands en valt inmiddels uit elkaar 😂 - wat extra kleertjes. Zoontje is in hittegolf geboren dus die droeg echt hele zomerse kleertjes. Een maart baby heeft wel wat warmers nodig in maat 50/56 - draagdoek. Draagzak van zoontje gebruiken we nog regelmatig voor hem en vind een rekbare doek fijner bij newborns. Rekbare doek van m’n zoontje is inmiddels helemaal uitgelubberd 😅 - voor mezelf wat nieuwe zwangerschapskleding. Was tijdens zwangerschap zoontje niet op kantoor dus weinig leuke kleding gekocht. Heb nu wel veel events en zo dus wil er leuk uitzien 😊 Dat is het denk ik wel.

7 maanden geleden

Reactie op Papaya

- een extra tripp trapp. Kuipje en zitje heb ik nog van zoontje dus kunnen ...
Ohja een tweede tripp trapp had ik niet aan gedacht! Goeie😀

7 maanden geleden

Aan degene die al mama zijn: welke flesjes gebruiken jullie? Wij hadden altijd difrax en dat ging meestal goed maar nu heb ik steeds dat ze lekken aan de onderkant en ik word er gek van!