119 Reacties

één jaar geleden

Reactie op MirriBott

Je moet voor niemand behalve jezelf(en je partner) je op een bepaalde manie ...
Thanks ❤️

één jaar geleden

Hier hetzelfde meegemaakt vandaag. Al 2 weken last van wat bruine/crème afscheiding en 1 keer kort helderrood. Vandaag echo, dacht 6,5 week te zijn ongeveer. Maar te weinig te zien zegt de echoscopist. Dinsdag nog eens terug als het voor die tijd niet door zet. Het is zo onzeker en verdrietig. Dit was ook een ongeplande zwangerschap waar ik zelf stiekem heel blij mee was. Mijn man wil echt niet meer, dus een miskraam betekent ook definitief afscheid nemen van nog een zwangerschap..

één jaar geleden

Helaas heb ik sinds gisteren ineens heviger bloedverlies, het is helderder rood en ook met weefsel erin. Dit in combinatie met de hevige krampen en steken in mn buik vrees ik het ergste. Maandag dus nog de echo die al gepland stond maar aangezien ik woensdag een leeg vruchtzakje had en nu die bloedingen met weefsel heb ik stiekem al geen hoop meer en ben ik aan het wennen aan het idee van een miskraam. Ben ontzettend verdrietig en net ook van werk naar huis gegaan. Even tijd nodig om dit te verwerken.

één jaar geleden

Reactie op MirriBott

Helaas heb ik sinds gisteren ineens heviger bloedverlies, het is helderder ...
Sterkte… hier zet het nog niet door, de onzekerheid maakt me gek af en toe. Enige wat je hebt aan het doorzetten is dat je lichaam het voor je opruimt en je duidelijkheid hebt, ook al is het nog zo verdrietig..

één jaar geleden

Hetzelfde gehad en bij mij dacht de verloskundige ook dat ik nog niet ver genoeg was. Week daarna een kloppend hartje. Echter bleek het gewoon achter te lopen in groei (daarom dacht de verloskundige dat ik nog niet ver genoeg was) en toen werd het een week later toch een miskraam

één jaar geleden

Ik heb vandaag ook een echo gehad en bloed laten prikken. Woensdag nacht zat ik op een hcg van 1200 en vandaag op 1148. Dit houdt in dat er een miskraam aan komt. Ik hoopte zo dat de geneacoloog zou zeggen dat dit nog goed zou komen. Maar ze zegt dat dit niet kan. Ben er heel verdrietig onder

één jaar geleden

Iemand ervaring met de bloedingen en de buikpijn? Sinds vanmiddag is het op en hoogtepunt en ik weet niet wat in tegen de pijn kan doen, dit is nog 10x erger dan menstruatie pijn, ik weet me geen houding te geven en ik kan ook nergens heen want de bloedingen zijn best hevig..

één jaar geleden

Reactie op MirriBott

Iemand ervaring met de bloedingen en de buikpijn? Sinds vanmiddag is het op ...
Je kan ibuprofen nemen en een warme kruik of iets op je buik leggen. En verder goed rusten. Heel veel sterkte 😥

één jaar geleden

Reactie op Anvanya87

Ik heb vandaag ook een echo gehad en bloed laten prikken. Woensdag nacht za ...
Heel veel sterkte 😢

één jaar geleden

Hoi mirribott Wat ontzettend verdrietig allemaal sterkte❤️ Ik heb zelf bij elkaar 6 miskramen gehad als ik zoveel deed vloeien en zoveel pijn had nam ik 2 paracetamol of nurofen en ging een half uur onder de douche/bad zitten/staan dat hielp bij mij echt heel goed. Iedereen is anders natuurlijk hopelijk is dit een goeie tip

één jaar geleden

Reactie op Anoniemwillen Zijn

Heel veel sterkte 😢
Dankjewel 😪

één jaar geleden

Reactie op MirriBott

Iemand ervaring met de bloedingen en de buikpijn? Sinds vanmiddag is het op ...
Ik nam aleve feminax (om de 6 uur ipv 8, iom de verloskundige) icm paracetamol. Gebruik geen tampons of cup, alleen maandverband en je mag niet in bad (zag de tip, maar wordt afgeraden ivm infectiegevaar). En inderdaad een kruik en/of pittenzak. Heel veel sterkte! 😘

één jaar geleden

Heel veel sterkte, wat een verdriet :(.

één jaar geleden

Reactie op MirriBott

We houden elkaar op de hoogte. Ik mag maandag terugkomen en hoop dan wat te ...
Ik heb vandaag te horen gekregen dat mn baarmoeder al weer helemaal schoon is, dus bij mij was het inderdaad een miskraaam👼❤️ ik hoop voor jou dat je maandag goed nieuws krijgt🍀❤️

één jaar geleden

Bij mij zet het niet door.. ik heb helemaal geen enkel bloedverlies meer en het kan er zeker niet uit zijn, niet meer gevloeid na de echo. Maakt me ergens ook onzeker… zit er dan toch nog wat?

één jaar geleden

Reactie op sharoontje98

Ik heb vandaag te horen gekregen dat mn baarmoeder al weer helemaal schoon ...
Zojuist het vruchtzakje eruit gekomen, morgen de echo maar ik weet zelf al genoeg. Hopelijk voel ik me snel beter en kunnen we opnieuw beginnen. Dit is een hele verdrietige en traumatische gebeurtenis, ik heb veel pijn en mentaal gaat het ook niet heel goed, moet veel huilen maar heb gelukkig de allerliefste partner ❤️ We komen hier samen doorheen en proberen het hierna weer opnieuw. Dankjulliewel voor alle lieve berichtjes en oprechte interesse!

één jaar geleden

Reactie op MirriBott

Zojuist het vruchtzakje eruit gekomen, morgen de echo maar ik weet zelf al ...
Ahhh shit…. Ik weet wat je doormaakt! Gelukkig heb je steun bij je partner en ik hoop dat je daar ook je steun vandaan kan blijven halen. Het is lichamelijl maar vooral een mentalr klap maar je komt er doorheen dat beloof ik❤️❤️ ik hoop op een nieuwe snelle gezonde zwangerschap voor jou en je partner❤️🍀 Mocht je van je af willen praten stuur me gerust een berichtje🥰 you got this🍀

één jaar geleden

Helaas, nogmaals bevestigd dat het vruchtje te klein is. Vruchtzakje zelf groeit wel door, mijn lichaam herkent de miskraam dus niet. Wordt nu doorgestuurd naar de gynaecoloog voor medicatie…

één jaar geleden

Ik ben bang dat het bij mij ook niet goed zal gaan, zojuist wat licht bloedverlies ontdekt. Morgenvroeg naar de verloskundige, maar met het gevoel van de eerdere miskramen weinig hoop. 🥲

één jaar geleden

Heel veel sterkte lieve dames…