119 Reacties
één jaar geleden
Ik heb vanavond de eerste echo gehad en het lijkt erop dat er sprake is van een missed abortion. Ik zou nu ruim 7 weken zijn, maar het vruchtzakje leek leeg. Omdat ik al ietsje ouder ben en ik de laatste 2 weken regelmatig bruine/roze afscheiding had, had ik er al wel rekening mee gehouden dat het mis kon gaan, maar als het daadwerkelijk zo is is dat toch lastig...
Volgende week gaan we weer een echo maken om te kijken of er toch nog wat te zien is, maar heb er een hard hoofd in. 😞
één jaar geleden
Ik zit helaas in hetzelfde schuitje en heb afgelopen dinsdag ook alleen een leeg vruchtzakje gezien. We mogen komende dinsdag weer komen maar de verloskundige gaf wel aan dat er dan echt iets te zien moest zijn en anders is de hoop verloren. Ik dacht op het moment van de echo 7 weken te zijn. Het wordt een lange spannende week.
één jaar geleden
He ik wil alle dames hier veel sterkte wensen. Die onzekere week afwachten is vreselijk (zeker als je je nog super zwanger voelt). Als je al slecht nieuws hebt gehad, neem je tijd, het is niet niks.
Sterkte met al het verdriet en de onzekerheid.
één jaar geleden
Even een update
Na ongeveer 1.5 week bloeden, bij de verloskundige geweest voor een echo of alles er uit wat … tot de verbazing van mij en mijn partner zagen we een kloppend hart. De verloskundige begreep het ook niet.. hoe ik het omschreef + de foto die ik liet zien was het een miskraam… nu denken mijn partner, ik en de verloskundige dat ik zwanger was van een tweeling (zit wel in de fam) … hopelijk gaat het nu allemaal goed
één jaar geleden
Hierbij ook een update van mij. Wij mochten vanochtend weer komen voor een echo maar bij ons was de situatie onveranderd en nog steeds sprake van een leeg vruchtzakje. Ik ben ontzettend teleurgesteld. Wel probeer ik het positieve ervan in te zien dat ik in ieder geval zwanger kan worden. Ik hoop voor de anderen op beter nieuws en wens jullie een fijne zwangerschap toe.
één jaar geleden
Reactie op Quito
Hier ook niets te zien behalve vruchtzakje met heel vaag misschien iets eri ...
Hier ook hetzelfde. Vandaag 1ste echo gehad en leeg zakje. Ook geen bloedverlies oid en (af en aan) de kwaaltjes nog aanwezig. Ik moet volgende week terugkomen. Ze denken dat ik toch niet zo ver ben (ik dacht zelf 7 weken).
Wanneer mag jij weer? Hoop dat het een beetje gaat. Die onzekerheid is echt vreselijk 😢
één jaar geleden
Afgelopen maandag een zelfde echo gehad. Ik was erg onzeker en wat pijn in mijn buik werd ik doorverwezen naar de gynaecoloog voor een echo. Vruchtzakje met dooierzakje. Er werd direct aangegeven dat het niet goed was. Terwijl ik sterk het gevoel heb dat het wel goed is maar te vroeg. Vrijdag terug
één jaar geleden
Reactie op gaby2003
Hopelijk zie je vrijdag meer! Hoeveel weekjes denk je vrijdag te zijn?
Mijn berekening 7w 1d
één jaar geleden
Ik heb vandaag ook m'n 1e echo gehad, maar er was alleen een vruchtzakje zonder vruchtje te zien. Volgens mijn berekeningen zou ik 6+3 moeten zijn. Alle zwangerschapssymptomen zijn nog aanwezig, geen bloedingen. Ik had dit nieuws echt niet verwacht. De gynaecoloog zei dat ze geen uitspraken kon doen en dat ik over een week terug moest komen. Voor mijn gevoel keek ze ook maar 1 minuut, zocht niet verder en toen stond ik alweer buiten de deur. Ik had geen tijd om vragen te stellen. Was een vervelende ervaring ih ziekenhuis. Het is moeilijk om hoop te houden na dit beeld. Ben er behoorlijk kapot van, we hebben ruim 2 jaar erover gedaan om deze eerste positieve zwangerschapstest te krijgen. Dit was niet de echo/uitslag waar we op gehoopt hadden.
Hopelijk was ik vandaag bv toch maar 5 weken en zagen we daarom alleen een vruchtzakje.. maar ik heb er geen goed gevoel bij.
Heel veel sterkte en liefs voor iedereen die ook onzeker of slecht nieuws heeft gehad.
één jaar geleden
Reactie op Mexjepex
Ik heb vandaag ook m'n 1e echo gehad, maar er was alleen een vruchtzakje zo ...
Sterkte lieve vrouw ❤️
één jaar geleden
Reactie op Mexjepex
Ik heb vandaag ook m'n 1e echo gehad, maar er was alleen een vruchtzakje zo ...
Herkenbaar na vandaag hetzelfde te hebben doorstaan. Ik vind het ook heel lastig om positief te blijven, maar hoop toch voor ons allebei en ieder ander die hier doorheen moet dat het allemaal goedkomt!