119 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Jacquelinepiene

Wij hebben net een goede echo gehad😊
Wat fijn, gefeliciteerd!

één jaar geleden

Onze 2e echo zojuist was niet goed. We zagen nu wel duidelijk een vruchtje. De groei van de vruchtzak ten opzichte van vorige week en het feit dat het hartje niet klopte maakte dat de VK er zeker van was dat het niet goed is. Verdrietig wel, maar in ieder geval duidelijkheid nu. Nu maar rustig afwachten tot het komt en proberen nog enigszins van de zomervakantie te genieten. Sterkte allemaal. 🍀

één jaar geleden

Reactie op Quito

Onze 2e echo zojuist was niet goed. We zagen nu wel duidelijk een vruchtje. ...
Ah meid, ontzettend veel sterkte ❤️

één jaar geleden

Reactie op Quito

Heel veel sterkte ♡

één jaar geleden

Ik heb gisteren ipv ih ziekenhuis bij een klein verloskundigen praktijkje om de hoek een extra echo aangevraagd om toch wat langer te kijken en ons hopelijk iets meer duidelijkheid te geven. Tot woensdag piekeren vonden we te lastig. We konden 's avonds terecht. We hadden niet verwacht een heel ander beeld tov 2 dagen geleden te zien maar hoopten dat ze ons toch iets meer konden vertellen over de termijn door bv het vruchtzakje op te meten. Maar we werden aangenaam verrast, er was een vruchtje met hartslag te zien. Ze moest wel echt inzoomen en het contrast aanpassen, iets wat ze ih ziekenhuis niet hadden gedaan vorige week. We zijn ontzettend blij met dit onverwachte nieuws. Woensdag nog de medische echo ih ziekenhuis en dan gaan we vragen of we de echo's tot 36 weken bij de verloskundigenpraktijk mogen doen en daarna worden we alsnog aan t ziekenhuis overgedragen ivm medische redenen. Ik was toch 6 weken en 4 dagen (1 dag korter dan ik zelf had berekend). Ik duim voor jullie allemaal en hoop echt op goed nieuws voor iedereen ih zelfde schuitje!

één jaar geleden

Reactie op Jacquelinepiene

Wij hebben net een goede echo gehad😊
Gefeliciteerd, wat een goed nieuws♡

één jaar geleden

Reactie op Mexjepex

Ik heb gisteren ipv ih ziekenhuis bij een klein verloskundigen praktijkje o ...
Wat een fijn nieuws

één jaar geleden

Reactie op Quito

Heel veel sterkte! ❤️

één jaar geleden

Reactie op Mexjepex

Super nieuws! 👏🏼👏🏼👏🏼 Wat een opluchting he. Nu lekker genieten van je zwangerschap meid! ❤️

één jaar geleden

Reactie op Mexjepex

Super fijn! 🥰

één jaar geleden

Reactie op Mexjepex

Wat een top nieuws! Gefeliciteerd met je zwangerschap

één jaar geleden

Hee lieve dames. Ik heb anderhalve week positief getest, daarna een klein beetje bruin slijm bij afvegen, dan een dag weer niet, dan weer wel. Helaas was mijn test woe al weer lichter en gister en eergister nagenoeg weg. Ik gok dus wel op een vroege miskraam, maar nog geen bloedverlies en behalve wat druk in baarmoeder al vanaf het begin geen krampen. Had zelfs nog geen afspraak gemaakt bij verloskundige (zou mijn 2e zijn). Wat denken jullie toch even bellen voor een echo waar het bloed blijft? Hadden jullie dan ook een test opeens met dunner of nauwelijks een streepje? Daarnaast vind ik dat mijn vriend er wel heel casual mee omgaat. Omdat ik maar 1,5 week positef testte lijkt het net of ik er nu maar niet verdrietig over mag zijn ofzo

één jaar geleden

Reactie op lientje123

Hee lieve dames. Ik heb anderhalve week positief getest, daarna een klein b ...
Heb je een idee hoe ver je nu zou zijn?

één jaar geleden

Reactie op Liefkleinwonder

Heb je een idee hoe ver je nu zou zijn?
Niet precies. Mocht die ongesteldheid een innesteling zijn dan had ik waarsch daarvoor rond eind juni of begin juli mijn eisprong

één jaar geleden

Lastig! Zou het een hook effect kunnen zijn? Ik ben 7 weken en een paar dagen en had ook in een domme bui nog een test gedaan.. heel licht! Met 50% water bij me urine weer een duidelijke streep. Ik zou toch even bellen met je vk

één jaar geleden

Reactie op lientje123

Hee lieve dames. Ik heb anderhalve week positief getest, daarna een klein b ...
Mijn VK heeft mij dringend verzocht tussentijds NIET te testen. Dit kan je onnodig overstuur maken. Ik zou dus zeker contact opnemen met de verloskundige om het uit te sluiten met een bloedtest of inwendige echo

één jaar geleden

Reactie op kim7991

Mijn VK heeft mij dringend verzocht tussentijds NIET te testen. Dit kan je ...
Oke thanks, ja ga morgen even bellen. Maar ergens geloof ik wel in geen hcg = miskraam

één jaar geleden

Reactie op lientje123

Oke thanks, ja ga morgen even bellen. Maar ergens geloof ik wel in geen hcg ...
Als je al verder bent dan zou het kunnen zijn dat je test vals negatief is. Laat je weten wat de vk zei? 🍀

één jaar geleden

Gebeld met verloskundige die geven aan een weekje te wachten kijken of menstruatie doorzet. Zo niet kan ik terug voor een echo. Denk helaas niet dat ik al zo ver was dat hcg zo hoog was dat het juist niet aanslaat :(

één jaar geleden

Na weken van onduidelijkheid, bruine/roze afscheiding, krampen en onduidelijke echo's vandaag eindelijk duidelijkheid gekregen bij de gynaecoloog. Dat waar we al vanuit waren gegaan is dan toch echt zo, het is een miskraam... Uiteindelijk bleek het vruchtzakje toch niet helemaal leeg, maar dat wat er zat daar zat geen leven in. Ik heb nu medicijnen meegekregen, want mijn lichaam stoot het niet vanzelf af. De komende dagen zullen even spannend en heftig zijn, maar ik ben blij dat ik dit nu af kan sluiten en de draad van het gewone leven weer op kan pakken. En wie weet, wellicht lukt het de volgende keer wel. We geven de hoop niet op. Voor alle andere dames hier, heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat er een beter bericht komt dan voor mij.