22 Reacties
2 maanden geleden
Hoi! Dit probleem heb ik ook lange tijd gehad bij m’n oudste dochtertje. Hier ook twee buikslapers. Heb ook echt alles geprobeerd het enige wat bij haar hielp was zo’n incontinentie verbandje erin plakken. Horizontaal aan de voorkant zodat er geen plas bij het buikje kon lekken. Het is gewoon hetzelfde als een maandverband idee alleen dan zonder vleugels en wat dikker. Degene voor licht urineverlies was voldoende en werkte echt perfect! Ze kon weer lekker de hele nacht doorslapen zonder door te lekken.
2 maanden geleden
Reactie op knoekie85
Wij zijn erg fan van Rascal & Friends.. met pampers al 2x doorgelekt ma ...
Dat merk ken ik niet. Ik ga ff googlen.
2 maanden geleden
Reactie op bluejeans
Hoi! Dit probleem heb ik ook lange tijd gehad bij m’n oudste dochtertje. Hi ...
Plak je die op de romper aan de binnenkant of in de luier?
2 maanden geleden
Pampers baby dry en dan de pants was hier de oplossing, ook een buikslaper!
2 maanden geleden
Reactie op bluejeans
In de luier aan de binnenkant gelijk aan de plakstrips waarmee je de luier ...
Ik ga het vanavond gelijk proberen!
2 maanden geleden
Hier waren de Pampers premium protection in een maat groter (vanaf gewicht boven het gewicht van de kleine) de oplossing voor onze buikslaper
2 maanden geleden
Hier waren de Pampers premium protection in een maat groter (vanaf gewicht boven het gewicht van de kleine) de oplossing voor onze buikslaper…
2 maanden geleden
Hier kruidvat oude variant nog, onze dochter is ook een buikslaper maar lekt juist met rascal & friends door. Misschien zijn die juist weer te breed voor haar 😅
2 maanden geleden
Wij doen de luier nu snachts achterstevoren en werkt hier ook goed
2 maanden geleden
Wij gebruiken ook Pampers baby dry en dit gebeurde bij ons zoontje ook een tijdje. Totdat ik ergens las dat de plakstrips diagonaal plakken ipv recht hiertegen kon werken.. en inderdaad. Bij ons werkt t!
2 maanden geleden
Reactie op Hammiemammie
Wij gebruiken ook Pampers baby dry en dit gebeurde bij ons zoontje ook een ...
Oh zegt me nu niet hoe je dat bedoeld maar kan even kijken 😁
2 maanden geleden
Reactie op knoekie85
Wij zijn erg fan van Rascal & Friends.. met pampers al 2x doorgelekt ma ...
Bij ons ook een buikslapet met rascal and friends. Etos kruitvat en pampers lekt hij allemaal door heen. Wel hebben wij de grote maat hij is nu 9 kilo maar draagt al maat 4 die vanaf 10 kilo is.
2 maanden geleden
Hier hetzelfde probleem gehad ik gebruik nu voor de nacht Pampers babydry pants die schuiven niet zo snel opzij! Nooit meer doorgelekt sindsdien
2 maanden geleden
Reactie op anoniemxxx3
Hier hetzelfde probleem gehad ik gebruik nu voor de nacht Pampers babydry p ...
Tis vooral bij de buik dat het doorlekt maar pants is anders dan normale luiers? Zou denken dat die minder absorberen namelijk😊.
2 maanden geleden
Reactie op Lonti
Bij ons ook een buikslapet met rascal and friends. Etos kruitvat en pampers ...
Wat gek dat er zoveel verschillende luiers wel en/of niet werken bij een ieder 😅 twijfel nu of die luier dan beter zou moeten zijn dan pampers baby dry 🤭
2 maanden geleden
Reactie op Annumariej
Tis vooral bij de buik dat het doorlekt maar pants is anders dan normale lu ...
Ja de pants zijn broekjes! Ze zijn heel stretchy en sluiten daarom goed aan overal zonder open te gaan staan als baby op zij/buik slaapt 😄 ze absorberen naar mijn mening goed!
2 maanden geleden
Reactie op anoniemxxx3
Ja de pants zijn broekjes! Ze zijn heel stretchy en sluiten daarom goed aan ...
Tis vooral dat ie echt heel veel plast dus moet veel kunnen observeren 😊