428 Reacties

24 dagen geleden

Ons meisje is 5 weken. Het wisseld nog maar om 22.30 fles en dan komt ze vaak om 03.00 en om 7.00u

24 dagen geleden

Onze dochter is nu 2,5 week. In het begin kwam ze rond 23.30 en dan pas rond 4.00/5.00 weer. Sinds een paar dagen komt ze 2x na 23.00. Eerst rond 2.00/2.30 en daarna rond 5.30/6.00 Dan slaapt ze door tot ongeveer 8.30 voor weer een voeding 😊 overdag zit er absoluut geen regelmaat in haha

24 dagen geleden

Mijn meisje van 4 weken kwam eerst zowel overdag als avond om de 3 uur, maar sinds 2 dagen wilt ze al om de 2/2.5 uur drinken. Ze krijgt overigens flesvoeding, nu lijkt het alsof ze teveel krijgt dan ben ik bang. Weet het ook niet meer….

24 dagen geleden

Tijden van dochter (morgen 4 weken oud) wisselen hier ook, maar sinds een tijdje doet ze altijd 1 lange slaap. Gister dronk ze bv om 21:30. Sliep rond 23:00, en kwam daarna om 4:15, en daarna om 7:30.

24 dagen geleden

Reactie op DaniëlleFr

Tijden van dochter (morgen 4 weken oud) wisselen hier ook, maar sinds een t ...
En ze drinkt borstvoeding

24 dagen geleden

Hier meisje van 4 weken. In de nacht laat ze gemiddeld 5 uur er wel tussen. Gisteren zelfs 6,5 uur. Laatste voeding tussen 22:30/23:30 en dan komt ze meestal rond 04:00/05:00. Overdag om de 3 uur en de avond soms om de 2/2,5 uur door clusteren.

24 dagen geleden

Ik geef borstvoeding, ons zoontje geef ik meestal als mijn man en ik naar bed gaan een voeding vaak tussen 21:00 en 23:00 een keer (tijden verschillen elke dag) en soms ga ik zelf al eerder naar bed. Dan meld hij zich 1 keer tussen 01:30 en 03:00. En dan vaak tussen 06:00 en 07:00. Heel soms als hij denk ik clustert komt hij eerder, dan is het 04:00, maar dat is niet standaard.

24 dagen geleden

Reactie op !nathaliee

Hier meisje van 4 weken. In de nacht laat ze gemiddeld 5 uur er wel tussen. ...
Oh wat goed!!

24 dagen geleden

Weten jullie of de nachtvoeding (die rond 03:00 uur) vanzelf wegvalt? Of hebben ze daarvoor meer voeding nodig in de fles rond 23:00 uur? Lijkt me toch dat als hij de nacht zou doortrekken dat hij overdag wat meer nodig heeft? Wordt hij anders niet sowieso wakker 's nachts met honger? 😁 Overigens verwacht ik niet dat een baby van 5 weken deze nachtvoeding al overslaat hoor! Ik ben al blij dat hij er ongeveer 3,5u tussen laat in de nacht. Ik ben alleen wel benieuwd of dit vanzelf gaat op een bepaald moment of dat ik daarvoor meer voeding overdag moet aanbieden. 😊

24 dagen geleden

Onze zoon krijgt om 24.00 uur zijn laatste flesje voor de nacht. Daarna komt hij rond 06.00/06.30 weer voor zijn eerste flesje van de dag. Hij is nu 4 weken.

24 dagen geleden

Reactie op MamaJJ

Onze zoon krijgt om 24.00 uur zijn laatste flesje voor de nacht. Daarna kom ...
Wauw wat lekker! Is dat vanzelf gegaan? Of bied je dan meer aan in de fles van 24:00?

24 dagen geleden

Reactie op SPMx

Wauw wat lekker! Is dat vanzelf gegaan? Of bied je dan meer aan in de fles ...
Hij drinkt overdag 110 cc en met die van 24.00 uur geven we 120cc. Dus wel iets meer. Dit werkte bij onze 1e zoon goed en nu ook bij de 2e. Hij geeft ook nooit melk terug dus vandaar dat we het gevoel hadden dat dit wel zou kunnen.

24 dagen geleden

Ons meisje krijgt om 23:00 ong laatste keer BV en komt dan rond 5:30 daarna leg k haar nog terug rond 6:30 komt dan vaak rond 10/10:30

24 dagen geleden

Zoontje van 3 weken komt overdag om de 3 uur s avonds laatste fles borstvoeding rond 22.30 en komt dan rond 3/3.30 uur en dan ochtend beginnen tussen 7 en 8. S nachts moeten we hem wel wakker maken voor voeding zodat er niet langer dan max 5 uur tussenzit ivm nog steeds geel zien.

24 dagen geleden

Zoo. Hoe doen jullie dat allemaal. Mijn zoontje van 4.5 week komt nog elke 2 uur. Zowel overdag als snachts. Vanacht zat er zelfs net geen 2 uren tussen. Wat doe ik verkeerd?

24 dagen geleden

Reactie op wachtenduurtlang11

Zoo. Hoe doen jullie dat allemaal. Mijn zoontje van 4.5 week komt nog elke ...
Hier hetzelfde met onze dochter van 4 weken. Weet even geen raad meer. Kwam eerst om de 3 uur maar sinds 2 dagen ook om de 2/2.5 uur. Ze slaapt juist minder lang door..

24 dagen geleden

Reactie op pris24

Hier hetzelfde met onze dochter van 4 weken. Weet even geen raad meer. Kwam ...
Ja vind ik ook lastig. Ik merk dat ik zelf ook met de dag vermoeider wordt.

24 dagen geleden

Eerst om de 3 uur soms zelfs 2,5 en vannacht is hij eerst om de 5 uur gekomen en daarna om de 4 uur! Hij is 5 weken

24 dagen geleden

Reactie op wachtenduurtlang11

Zoo. Hoe doen jullie dat allemaal. Mijn zoontje van 4.5 week komt nog elke ...
Je doet niks verkeerd. Elk kind is anders. Onze zoon sliep ook heel slecht en onze dochter nu heel goed en we doen niks anders. Ligt echt niet aan jullie.

24 dagen geleden

Die van mij kwam om de 3 uur stipt soms om de 2. Vanacht is hij de eerste keer bij mijn zus gaan logeren zodat wij even konden bij tanken , en je raad het doorgeslapen van 22:30 tot 04:15 /04:30