11 Reacties

2 maanden geleden

Heb je er geen romper over aan zitten? Of krijgt ze het voor elkaar met de romper aan?

2 maanden geleden

Reactie op diplodocus

Heb je er geen romper over aan zitten? Of krijgt ze het voor elkaar met de ...
Romper met warme dagen doen we niet ze heeft wel een onderbroek erover aan maar ook dan weet ze haar luier open te doen en hard te trekken. Dus het lijkt me ook een teken op verlangen naar zindelijkheid maar ik vraag liever meer mama's

2 maanden geleden

Hier dingetjes met warm en wil zindelijk worden. Dus hier op spelende wijze mee bezig

2 maanden geleden

Je weet dat je in de geboorteclub van maart 2025 zit? 馃き Maar nee, ik herken het niet van mijn dochter. Wij hebben tevens rompers van de hema met spaghettibandjes. Misschien is dat nog een optie?

2 maanden geleden

Je weet dat je in de geboorteclub van maart 2025 zit? 馃き Maar nee, ik herk ...
Ik weet dat idd. En wie geen kind heeft hoeft ja ook niet te reageren. Wie dit herkent en mij wil helpen stel ik alleen maar op prijs

2 maanden geleden

Luier broukje aan doen en een potje neerzetten. Paar keer per dag samen met haar naar naar het potje en steeds meer zelf laten doen... uitleg geven en eventueel boekjes naast potje leggen, zodat ze wat te doen heeft...

2 maanden geleden

Reactie op SabKev1995

Romper met warme dagen doen we niet ze heeft wel een onderbroek erover aan ...
Dan denk ik dat ze het simpelweg doet omdat het nu kan omdat ze geen romper heeft en dat het een leuk spelletje is. Wij hadden altijd rompers met spaghettibandjes inderdaad. Ging prima met dit weer. Voor zindelijkheid is het, denk ik, nog wat vroeg. Maar uiteraard kun je dat ook spelenderwijs proberen, wie weet is ze er vroeg bij.

2 maanden geleden

Hier was dat ook een ding met 1,5, toen zijn we met het potje begonnen. Ging heel goed, vooral als hij in z鈥檔 blote billen liep! Vanaf iets voor z鈥檔 tweede verjaardag helemaal uit de luiers. Maar als ze daar nog helemaal niet klaar voor is en het gewoon een leuk spelletje vindt zou ik voor luierbroekjes gaan. Of een wasbaar overbroekje met drukknoopjes over de luier, die krijgen ze niet zo makkelijk uit.

2 maanden geleden

Rond 1,5 jaar krijgen ze een fase dat ze doorhebben dat ze een plasje of een poepje doen. Misschien komt het daardoor? Misschien helpt het als je begint met zindelijk maken? 馃榾

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Hier was dat ook een ding met 1,5, toen zijn we met het potje begonnen. Gin ...
Ok茅 top! Dankjewel voor de tip!馃グ

2 maanden geleden

Reactie op LiHer

Rond 1,5 jaar krijgen ze een fase dat ze doorhebben dat ze een plasje of ee ...
Ja we gaan er dan idd mee bezig 馃グ gewoon op speelsewijs馃グ