4 Reacties

2 maanden geleden

Heb je erg kramp? En vaak bloed? Of alleen met vegen?

2 maanden geleden

Heb je erg kramp? En vaak bloed? Of alleen met vegen?
Het is echt net zoals op jouw foto maar niet continu aan een stuk door aan t bloeden , en ook kramp erbij daarom word je toch bang

2 maanden geleden

Hee, wat schrikken ik zou niet weten of het kwaad kan maar ik ben bij ne tweede zwangerschap bij 15 weken met veel krampen 2 avonden achter elkaar redelijk veel bloedverloren er ontstond bij mij totale paniek... eenmaal naar ziekenhuis bleek het (weet niet zeker of ik het goed zeg) dat mijn baarmoeder wat laag zat dit is uiteindelijk gewoon terug gegaan zoals ze ook verwachtte maar daardoor was dus mijn bloedverlies. Voorderest ben k wel bij beide zwangerschappen wel eens wat bloedverloren en ook wat krampen jou baarmoeder groeit gewoon heel hard en de bloedvaten zijn extra gevoelig bij gemeenschap kun je daarna ook wat krampen voelen en bloedverlies maar eigenlijk is dit best normaal. Bloedverlies in zwangerschap word snel als er is iets mis gezien maar eigenlijk bloed zowel bijna iedereen wel eens in haar zwangerschap ❤️ alsnog gefeliciteerd en hoop dat de krampen snel wegtrekken

2 maanden geleden

Reactie op ummijuni2021

Hee, wat schrikken ik zou niet weten of het kwaad kan maar ik ben bij ne tw ...
Heb dit bij mijn 2 andere kinderen niet zo gehad dus vandaar dat ik me dan toch meteen zorgen maak haha. Maar gelukkig belde ze mij vandaag zelf dat ik morgen toch even langs kan komen gewoon voor de zekerheid dus dat is wel weer een beetje geruststelling dan.