27 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op SZ90
Ik heb het al weken 😢🙊 gelukkig is het mooi weer en kan ik jurkjes aan ma ...
Ik dacht dat ik de enige was, terwijl ik niet meer eet dan voordat ik zwanger was...
2 maanden geleden
Reactie op greeneyesbrownie
Ik dacht dat ik de enige was, terwijl ik niet meer eet dan voordat ik zwang ...
Nou dat dacht ik.dus ook maar na wat research blijkt dat toch erg mee te vallen! Bij mijn eerste kindje leek het niet zo te zijn maar bedenk ik me ook dat ik ziek thuis was met.corona dus ook geen normale broeken droeg haha..
Ik eet wel iets meer en ben ook sinds april van een actief naar zittend beroep dus dacht dat het daar aan lag maar na 2 weken op mijn eten letten bleef het er maar bij komen waardoor ik dat heb laten gaan 🙊
2 maanden geleden
Reactie op SZ90
Nou dat dacht ik.dus ook maar na wat research blijkt dat toch erg mee te va ...
Is niet erg. Zolang jij en kindje maar gezond zijn schat 🫶🏼
2 maanden geleden
Hier ook al sinds week 7 geen spijkerbroek aan.
Ik draag altijd strings en die knellen nu. Heeft iemand tips voor lekker zittende string/hipsters?
Ik draag nu Calvin klein, die zijn me te duur om even maat groter te bestellen
2 maanden geleden
Reactie op Joséa
Seamless strings van Intimissimi zitten perfect! Die voel je echt niet zitt ...
Super dankjewel ik ga kijken 😊
2 maanden geleden
Ik draag nu nog pantalons die lekker los zitten, of flared leggings.
Een vraag aan iedereen die al zwangerschapsbroeken draagt: bij mij zakken ze af omdat het buik stuk zo los hangt. Hebben jullie dit niet??
2 maanden geleden
Ik ben pas 9 weken en pas mijn broek zit alweer strak. Gaat extreem snel dit keer. Heb zwangerschapsleggings besteld en longshirts
2 maanden geleden
Mijn normale broeken zaten ook al te strak bij 7 weken. (Dit is wel mijn tweede zwangerschap) dan schijn je vaak sneller uit te dijen. Ik heb op SHEIN van die lekkere broeken gekocht knelt nergens