27 Reacties

één maand geleden

Ik heb dit met 10 weken...

één maand geleden

Ik heb dit al sinds 10 weken😅 wel 3e kindje!

één maand geleden

Ik ben met 12 weken overgestapt op zwangerschapskleding

één maand geleden

Reactie op LizHaJa

Ik ben met 12 weken overgestapt op zwangerschapskleding
Ja ik ga dit weekend ook maar eens kijken in de stad!

één maand geleden

Reactie op Roos1789

Ja ik ga dit weekend ook maar eens kijken in de stad!
Jaa lekker doen! Mn buik voelt veel comfortabeler nu.🫶🏽

één maand geleden

Ik heb het sinds deze week (10 weken). Heb ook het idee dat mensen het zien dat ik een buikje heb. Er steekt echt een bolletje naar voren🫣 vierde kindje, dat wel

één maand geleden

Ik heb het al weken 😢🙊 gelukkig is het mooi weer en kan ik jurkjes aan maar mijn normale broeken pas ik al niet meer bij een week of 5 / 6.. ik zit nu op 10 weken.

één maand geleden

Reactie op SZ90

Ik heb het al weken 😢🙊 gelukkig is het mooi weer en kan ik jurkjes aan ma ...
Ik dacht dat ik de enige was, terwijl ik niet meer eet dan voordat ik zwanger was...

één maand geleden

Reactie op greeneyesbrownie

Ik dacht dat ik de enige was, terwijl ik niet meer eet dan voordat ik zwang ...
Nou dat dacht ik.dus ook maar na wat research blijkt dat toch erg mee te vallen! Bij mijn eerste kindje leek het niet zo te zijn maar bedenk ik me ook dat ik ziek thuis was met.corona dus ook geen normale broeken droeg haha.. Ik eet wel iets meer en ben ook sinds april van een actief naar zittend beroep dus dacht dat het daar aan lag maar na 2 weken op mijn eten letten bleef het er maar bij komen waardoor ik dat heb laten gaan 🙊

één maand geleden

Reactie op SZ90

Nou dat dacht ik.dus ook maar na wat research blijkt dat toch erg mee te va ...
Is niet erg. Zolang jij en kindje maar gezond zijn schat 🫶🏼

één maand geleden

Hier ook al sinds week 8 in zwangerschapsbroeken 😅 Lekker aan toegeven, zo’n te strakke broek is echt niet fijn voor je buik.

één maand geleden

Hier ook al sinds week 7 geen spijkerbroek aan. Ik draag altijd strings en die knellen nu. Heeft iemand tips voor lekker zittende string/hipsters? Ik draag nu Calvin klein, die zijn me te duur om even maat groter te bestellen

één maand geleden

Sinds 9 weken al geen broeken meer aan. Veel jurkjes

één maand geleden

Reactie op Sharonaa23

Hier ook al sinds week 7 geen spijkerbroek aan. Ik draag altijd strings en ...
Seamless strings van Intimissimi zitten perfect! Die voel je echt niet zitten. Vorige zwangerschap de hele tijd m'n eigen maat gedragen

één maand geleden

Reactie op Joséa

Seamless strings van Intimissimi zitten perfect! Die voel je echt niet zitt ...
Super dankjewel ik ga kijken 😊

één maand geleden

Ik heb het de afgelopen weken genegeerd en ben stug doorgelopen met te strakke broeken. Maar vandaag moest ik er toch echt aan geloven en heb ik maar weer een positiebroek aangetrokken. 12+6 hier van de derde.

één maand geleden

Reactie op Sharonaa23

Hier ook al sinds week 7 geen spijkerbroek aan. Ik draag altijd strings en ...
De seamless strings van de hema zijn ook heel fijn!

één maand geleden

Ik draag nu nog pantalons die lekker los zitten, of flared leggings. Een vraag aan iedereen die al zwangerschapsbroeken draagt: bij mij zakken ze af omdat het buik stuk zo los hangt. Hebben jullie dit niet??

één maand geleden

Ik ben pas 9 weken en pas mijn broek zit alweer strak. Gaat extreem snel dit keer. Heb zwangerschapsleggings besteld en longshirts

één maand geleden

Mijn normale broeken zaten ook al te strak bij 7 weken. (Dit is wel mijn tweede zwangerschap) dan schijn je vaak sneller uit te dijen. Ik heb op SHEIN van die lekkere broeken gekocht knelt nergens