21 Reacties

één maand geleden

Hoi vrouw, even buiten je topic hoor…. Ik heb hem dus dinsdag. En ik voel echt al een paar weekjes geen kwaaltjes meer. Ervaar jij dit ook?

één maand geleden

Ik denk dat als je bang bent dat je voor niks komt, je het best morgen ochtend even de vk kan bellen om te vragen hoe of wat! En de vk zal echt niet boos worden.. en alleen maar begrijpen waarom het niet gelukt is.

één maand geleden

Wat niet kan, dat kan niet. Ze zal echt niet boos op je zijn, hooguit adviseren om toch proberen te gaan 😀. Probeer vooral te blijven ademen. Het is een "gewone" echo, maar dan kijken ze extra goed naar alle botten en organen.

één maand geleden

Nee hoor ze gaat zeker niet boos worden. Had een dag voor mijn 13 weken echo bloed geprikt. Dus resultaten waren er ook niet. Als ze eenmaal iets opvallends vinden dan bellen ze je erover. Ikzelf had dus geen antistoffen tegen de 5e ziekte en toen hebben ze me gebeld.

één maand geleden

Het is niet erg dat je nog niet bent geprikt dus dat komt helemaal goed, je kan altijd voor de zekerheid nog even bellen! En de 13 weken echo is spannend maar ook leuk! Je krijgt je kleintje van top tot teen helemaal te zien en met een beetje geluk krijg je mooie beelden. Ik vond het bij de eerste heel bijzonder om alles zo te zien. Komt goed vrouw!

één maand geleden

Ah probeer te ontspannen. Het is nog een kans om naar jullie wondertje te kijken en je zult zien dat ze naar specifieke dingen kijken tijdens de echo. Ik moet de mijne nog hebben, maar die is in een heel ander echocentrum vanwege de betere apparatuur. Mocht ze dan alsnog iets zeggen over het bloedprikken dan kun je gewoon de waarheid vertellen. Maar ik denk dat de twee onderzoeken los staan van elkaar. Ontspan en geniet van het zien van jullie kleintje🥰

één maand geleden

De VK zal niet boos op jou zijn. Sowieso niet omdat, zoals hieronder al aangegeven wordt, het niet uitmaakt of je al bloedgeprikt hebt. Maar je moet het ook zien dat jij haar ‘inhuurt’ om je zwangerschap en bevalling te begeleiden. Ze staat niet boven jou, ze is er om je te ondersteunen. Je hoeft niet alles goed te doen en als iets niet lukt is het ook goed en kan de VK jou daarbij helpen. En de dertien weken echo is best lang want ze checken vanalles, dus ga ook lekker van je kleintje genieten.

één maand geleden

Reactie op Shantizimmerman

Hoi vrouw, even buiten je topic hoor…. Ik heb hem dus dinsdag. En ik voel e ...
Hi girl! Yes, sinds drie dagen geleden. Ben ik helemaal niet misselijk terwijl ik sinds week 5 dood en dood misselijk ben, dus ik maak mij ook zorgen dat er iets is met de baby ofzo, ik kan nu ineens alles weer…

één maand geleden

Reactie op mea visser

Ik denk dat als je bang bent dat je voor niks komt, je het best morgen ocht ...
Dankjewel Mea, goed idee. Lief van je

één maand geleden

Reactie op Vlindertje3

Wat niet kan, dat kan niet. Ze zal echt niet boos op je zijn, hooguit advis ...
Dankjewel voor je tip! Fijn om te horen dat het niet iets totaal anders is dan een normale echo, dat stelt al gerust 🤍

één maand geleden

Reactie op gazzaitouni

Nee hoor ze gaat zeker niet boos worden. Had een dag voor mijn 13 weken ech ...
Fijn om te horen dat je alsnog na de echo bloed kan prikken. Ow, wat betekende dat concreet voor jou als ik mag vragen?

één maand geleden

Reactie op BiebP

Het is niet erg dat je nog niet bent geprikt dus dat komt helemaal goed, je ...
Bedankt voor je geruststelling en dat je mij neemt hoe dat voor jou was. Ik zal ervan proberen te genieten, dankjewel!

één maand geleden

Reactie op Lientje92

Ah probeer te ontspannen. Het is nog een kans om naar jullie wondertje te k ...
Dankjewel voor je advies! Ik zal proberen te ontspannen ondanks ik echt een doemdenker ben en eerder denk aan alles wat fout kan gaan. Dat is waar, ik zal eerlijk aangeven waarom het mij niet gelukt is. Dankjewel en jij ook nog veel succes met de echo! Hopelijk zal alles goed verlopen 🩷

één maand geleden

Reactie op Banna

De VK zal niet boos op jou zijn. Sowieso niet omdat, zoals hieronder al aan ...
Dankjewel voor je advies. Wat je zegt is natuurlijk ook waar, alleen door alle emoties en hormonen merk ik dat ik nu wat gevoelig ben en angstig ben om iets fouts te doen. Gelukkig is de echo hetzelfde alleen wat langer! Dank je wel heel lief van je 🩷

één maand geleden

Reactie op Jenniey

Fijn om te horen dat je alsnog na de echo bloed kan prikken. Ow, wat beteke ...
Ik werk op de kinderopvang dus mag vooral niet bij de peuters op de groep staan. Als je geen antistoffen hebt kan je tot 20 weken een miskraam krijgen

één maand geleden

T bloedprikken heeft niks met de echo te maken hoor. Ze kunnen de echo gewoon doen! Het is een normale echo en kijken gewoon de baby na. Nekplooi of buikje gesloten is. Misschien hersenkamers al. Dit soort dingen

één maand geleden

Reactie op Shantizimmerman

Hoi vrouw, even buiten je topic hoor…. Ik heb hem dus dinsdag. En ik voel e ...
Ik heb disndag ook de 13 weken echo en ook het gevoel dat ik niet echt meer kwaaltjes voel

één maand geleden

Reactie op Chann23

Ik heb disndag ook de 13 weken echo en ook het gevoel dat ik niet echt meer ...
Ja het is ontzettend spannend iedere x na de echo….. maar ik lees steeds meer vrouwen die hetzelfde ervaren als wij. Zo probeer ik mezelf een beetje gerust te stellen anders word ik helemaal gek haha! Komt goed we got this🔥

één maand geleden

Reactie op Shantizimmerman

Ja het is ontzettend spannend iedere x na de echo….. maar ik lees steeds me ...
Geen zorgen maken girl, komt goed 🩷

één maand geleden

Laat je weten hoe het is gegaan jenniey?😘