44 Reacties

één maand geleden

Met 13 weken zelf gezien tijdens de echo haha! De gyn bevestigde het eerst niet, maar hij kon er op een gegeven moment toen hij over ging op een 3D niet meer onderuit.

één maand geleden

Officieel mogen ze inderdaad niks zeggen vanwege dat er nog geen 100% garantie is. Tevens is de 13 weken echo niet voor een geslachtsbepaling maar juist om te kijken of alle vingertjes, teentjes en inwendige organen aanwezig zijn.

één maand geleden

Wij konden het heel duidelijk zien bij de 13 weken echo! Ik zei nog hardop; nou die geslachtecho is niet meer nodig, dat is wel duidelijk. De verloskundige moest lachen en zei; ik mag er niets over zeggen. De verloskundige heeft dus inderdaad niets gezegd.

één maand geleden

Ze had er bij ons zelf ook niks over uitgesproken maar ze gaf ons wel even de tijd om zelf te oordelen wat er wel of niet tussen de benen zat.

één maand geleden

Ah leuk! Dit zijn de hoopvolle berichten waarop ik stiekem al hoopte 😀

één maand geleden

Gisteren hebben wij de 13 weken echo gehad en deze was inwendig waardoor je alles extra goed kon zien, toen ze bij de beentjes aan het kijken was zag ik ineens iets tussen de twee beentjes uitsteken. Later tijdens de echo zei ze hard lachend nou je kan de geslachtsecho wel inplannen want je kan er niet omheen en dat dacht ik ook al heel goed te zien haha! Maar uitspreken wat ze zag zei ze niet inderdaad maar het was voor ons ook wel duidelijk toen natuurlijk

één maand geleden

Wij konden het helaas niet duidelijk zien. Maar tijdens de 13-weken zit er bij een meisje toch ook 'iets' (steekt nog uit)? Ben wel benieuwd hoe anderen dan zo goed hebben gezien of het een jongen of meisje is :) wellicht kan ik nog eens opnieuw de foto's en het filmpje afspeuren.

één maand geleden

Reactie op johanna95

Wij konden het helaas niet duidelijk zien. Maar tijdens de 13-weken zit er ...
Dit was de onze, heel duidelijk een jongetje 🙈 maar moet wel zeggen dat wij al een jongen hebben, dus wij hebben vergelijkingsmateriaal. Dit leek precies op de geslachtsecho van nummer 1.

één maand geleden

Bij ons ook niet duidelijk te zien. Ze ging er ook redelijk snel voorbij en wilde niets zeggen. Wij wachten tot 16 week, dan is het ook iets meer betrouwbaar. Maar ik laat het zeker bij de 20 weken echo nogmaals checken.

één maand geleden

Reactie op Vlindertje3

Bij ons ook niet duidelijk te zien. Ze ging er ook redelijk snel voorbij en ...
Vrienden van ons hadden ook vrij vroeg gehoord dat het een jongen zou zijn. Bij de 20 weken echo zeiden ze ineens meisje. 😉

één maand geleden

Reactie op johanna95

Wij konden het helaas niet duidelijk zien. Maar tijdens de 13-weken zit er ...
Die uitleg kregen wij vandaag inderdaad ook; er lijkt sowieso iets uit te steken, de geslachtsknobbel. En dat zegt niets over het geslacht. Ook zei ze dat we gerust konden speuren en de nub-theorie etc. ernaast konden leggen maar dat de geslachtsontwikkeling tussen de 12 en 15 week zo snel gaat dat het bij 12 of 13 week echt nog niet vast te stellen is. Over twee weken de geslachtsecho 😉

één maand geleden

Bij ons wilde de VK echt niks loslaten bij de 13 weken 😭. Ergens snap ik het maar het voelt ook echt gek dat we een paar dagen later in dezelfde Kamer binnenwandelen en het dan alsnog horen…

één maand geleden

Net de 13 weken echo gehad, vind het echt heel knap van mama’s die het geslacht kunnen zien. Ik vond het al lastig om te volgen waar we naar zaten te kijken qua buik/hoofd etc 😂😂

één maand geleden

Bij ons gisteren met de 13 weken zijn we achter het geslacht gekomen. Was wel met 13+6 al. Overduidelijk te zien dat het een jongen is. Ik zag het zelf direct. De echoscopiste begon te lachen.. en ze heeft het later stiekem bevestigd haha. Want mag idd niet met die echo. Maar ze was er heel zeker van, ook omdat ik al 14 weken ben nu.

één maand geleden

Bij mijn zoontje was ik 13 weken toen ik het zelf al zag.

één maand geleden

Reactie op johanna95

Wij konden het helaas niet duidelijk zien. Maar tijdens de 13-weken zit er ...
Met 13 weken kijken we bij de nub naar hoe de stand van het ruggetje staat aan het geslacht. Dan kun je het zien. Maar niet bij elke echo omdat ze soms ook geen goed echo's maken

één maand geleden

Reactie op Macy92

Bij ons gisteren met de 13 weken zijn we achter het geslacht gekomen. Was w ...
Dit was bij ons ook zo, m'n vriend en ik zagen het bijna direct. Tot nu toe ook altijd zwanger geweest van jongens, dus hebben al enige 'training' in echo's. Verloskundige lachtte eens, maar mag inderdaad niets zeggen. Later sprak ze wel uit dat ze dacht dat we het bij het juiste eind hadden. Later toen ze iets aan het beoordelen was en z'n piemel in beeld kwam gniffelde ze nog eens.

één maand geleden

Reactie op Ynsol

Dit was bij ons ook zo, m'n vriend en ik zagen het bijna direct. Tot nu toe ...
Ah ja dan kun je er wel zeker van zijn. Bij ons heeft ze het ook wel echt bevestigd en uitgesproken.

één maand geleden

Onze kleine ligt in de kleermakerszit met de knieën voor het geslacht dus we hebben niks kunnen zien🤣

één maand geleden

Reactie op veertje13

Bij ons wilde de VK echt niks loslaten bij de 13 weken 😭. Ergens snap ik h ...
Dat heeft te maken met dat in sommige geloven de baby weggehaald wordt als het een bepaald geslacht heeft en dit dus kan tot 20 weken.