45 Reacties

3 maanden geleden

Mijn dochter is net 1 en nu 5 weken

3 maanden geleden

Mijn zoontje is van mei 23, dus nog net onder de twee als brusje komt! Appgroep hoeft voor mij niet; maar als er meerdere zich daar niet comfortabel mee voelen kan er ook hier gekletst worden toch?🤭

3 maanden geleden

Hier net aan niet m’n zoontje is van 26-01-2023 en ben nu 15-03-2025 uitgerekend! 😊

3 maanden geleden

Ohh waar was deze groep in mijn tijd 😂 uiteindelijk is het 3 onder 3 zelfs geworden ! Succes mommy’s ! Het is zoooo leuk!!

3 maanden geleden

Ohh waar was deze groep in mijn tijd 😂 uiteindelijk is het 3 onder 3 zelfs ...
3 onder 3 😬. Wat spenend. Hier wordt het 3 onder 3,5 😂

3 maanden geleden

Reactie op Kiwinasje

3 onder 3 😬. Wat spenend. Hier wordt het 3 onder 3,5 😂
Spannend

3 maanden geleden

Reactie op Kiwinasje

3 onder 3 😬. Wat spenend. Hier wordt het 3 onder 3,5 😂
Agh die half jaar!! Het is zo ontzettend leuk! Haha wel heel intensief.. van 1 naar twee was pittiger! 2 naar drie had net zo goed 2 naar vijf kunnen zijn ! 💪🏼 appeltje eitjes mommy’s

3 maanden geleden

Als alles goed blijft gaan is mijn zoon 13 maanden. Ik hou mijn hart al vast 🥹 Het scheelt dat onze zoon zo gemakkelijk is, het gaat tot hiertoe precies vanzelf allemaal.

3 maanden geleden

Mijn dochter wordt vrijdag 1 jaar en ik ben begin maart uitgerekend. Ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn want ze is errrrrggg aanhankelijk naar mij toe.

3 maanden geleden

Hi! Ja leuk!!

3 maanden geleden

Hoi! Hier ook 2 under 2. Mijn zoontje is van 4 juni en ik ben nu weer zwanger. Dus als de kleine straks geboren is, is de oudste 1 jaar en 9 maanden :)

3 maanden geleden

Hier ook! Zoontje van april 23 en volgende wondertje word maart 25 verwacht🥰

3 maanden geleden

Lijkt me leuk

3 maanden geleden

Hi ladies...ben zwanger van ons 3e kindje. Hebben een zoontje van 3,5 en eem dochtertje van bijna 10 maanden. In maart 2025 verwachten we ons 3e kindje☺️💕

3 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Hi ladies...ben zwanger van ons 3e kindje. Hebben een zoontje van 3,5 en ee ...
Gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Leuk idee! Mijn dochter is van 27-06-2023 en zou nu halverwege maart uitgerekend zijn.

3 maanden geleden

Agh die half jaar!! Het is zo ontzettend leuk! Haha wel heel intensief.. va ...
Mee eens ! De 3e was krijgen was heeel anders 😍 echt van genoten. En elk kindje erna voelde ik de overgang nauwelijks 🥰

3 maanden geleden

Hee hier word het ook 2 onder 2, dochtertje van november 23 en uitgerekend eind maart🥰

3 maanden geleden

Ja hier ook! Mijn dochter is van juni 2023 en als alles goed gaat ben ik eind maart uitgerekend!

3 maanden geleden

Wat leuk. Wij hebben er straks ook 2 onder 2. Onze dochter is van mei’23 en onze tweede komt maart’25